24🖤

107 22 0
                                    

Eerst en vooral ik zou dit maar niet al te snel gaan geloven

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Eerst en vooral ik zou dit maar niet al te snel gaan geloven . Het is goed dat je er zelf ook vanuit gaat dat het niet echt kan zijn . Mensen zeggen zovaak 'wollah' is tegenwoordig meer een stopwoord dan een heilig woord . Je weet natuurlijk niet of dit echt is of niet . Dat zou ook kunnen dat hij wel verwachtte dat je zou zeggen 'bewijs het ' en dat hij die vriend al ingelicht heeft .

Wat je nu het beste kunt doen is gewoon zelf gaan afleiden of hij je leuk vind . Dat is wat ik zou doen . En van je vriendin ja probeer het haar nog een keer te zeggen maar dan zovan :"eey zou het echt zijn dat *** op mij is ". Als ze dan geïrriteerd is of gewoon stil ik gewoon dat ze daar op een manier zit dat ze het onderwerp niet leuk vind . Is het best wel mogelijk dat ze jaloers is . Probeer er dan met haar over te praten want moest het echt zo zijn dan heb je er tenminste met haar over gepraat .

Ik snap dat je je druk maakt want je wilt natuurlijk alles weten . Of dit wel echt is ? Enzoo ... wat je ook kan doen is gewoon terug gaan naar die jongens die hete tegen je zeiden . En het nog een keer vragen misschien zeggen ze dan ineens :"grapje" ...

Girlstalk ✨🗣Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu