13👇

143 28 12
                                    

Dit meisje had me al eens advies gevraagd 👆dus hier een soort van vervolg op 👇

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit meisje had me al eens advies gevraagd 👆dus hier een soort van vervolg op 👇

Dit meisje had me al eens advies gevraagd 👆dus hier een soort van vervolg op 👇

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zo zie je maar jongens zijn echt moeilijk te vertrouwen deze tijd . Je weet nooit of het echt of fake is . Is toch echt erg dat we daar al aan twijfelen toch ? Hij is echt laag als hij gaat lopen liegen . Kijk het is beter dat je alles bijhoud van wie tegen je praat al is het maar chat opslagen , ik zeg je komt altijd van pas 😉.

AYEMAA waarom gaat hij nu zehma gangster doen . Als ik jou was zou ik gewoon naar hem gaan als hij nog iets zegt of gangster doet . Over dat meisje ik zou denk ik gewoon eerlijk gaan zeggen dat hij dat ook tegen jou heeft gezegd . Zo waarschuw je haar en is het beter dan dat ze er later achter komt dat het fake is en dat ze het dan misschien erger gaat vinden . Maar maak haar ook zeker duidelijk dat je zeker niets wilt verpesten tussen hun.

Na een lange tijd heb ik weer een berichtje ontvangen 🙃.

Girlstalk ✨🗣Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu