4✨

271 43 13
                                    

 Het kan goed zijn dat deze jongen je leuk vind

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het kan goed zijn dat deze jongen je leuk vind . De symptomen wijzen erop dat zen vrienden het mogelijk zouden weten . Wat ik er over denk is dat hij je mss wel leuk vind  aangezien hij dichter bij je komt staan en je jaloers probeert te maken . Ik zeg je als een jongen je jaloers probeert te maken heeft dat vaak te maken met dat hij wil weten wat je van hem vind . Een soort van 'test '. Geloof me maar al men jongensvrienden doen dit om te weten of dat meisje hun ook leuk vind . Aan hoe je bijvoorbeeld naar hem kijkt als hij bij dat meisje staat , hoe je over hem praat ofzo ....

Over dat Meisje : het feit dat ze zo close waren en dan ineens niet meer heeft zij hem zeker wat geflikt ofzo . En zeker nu dat ze nog over hem praat . Ze wil gewoon die jongen zwart maken zodat jullie niet met  hem gaan lopen . Luister zeker niet naar wat zij zegt dat ga je alleen meer laten twijfelen .en je weet niet eens of het 100% de waarheid is 🤷‍♀️.

Stuur allemaal ook zeker jullie struggels door . Ik help jullie allemaal schatjes . Voor de meisjes die me nog een bericht moesten sturen . Stuur maar ben jullie niet vergeten hoor !

Girlstalk ✨🗣Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu