20😔

136 28 8
                                    

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Even een noodgeval voor dit boek ‼️‼️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Even een noodgeval voor dit boek ‼️‼️

Ik was LETTERLIJK in shock toen ik dit las !! Dat er mensen zijn met die gedachten . Ik zeg jullie zelfmoord is nooit maar dan ook nooit de oplossing . Maakt niet uit welke pijn je voelt . Zet zelfmoord uit jullie hoofden . Je kan beter met iemand praten dan dat je het in pijn uitzet . En als je niemand hebt (Zoals dit meisje ) i'm here 🙋‍♀️ om naar jullie verhalen te luisteren . Ik maak niet voor niks zo'n boek . Hoe meer je jezelf fysiek gaat lopen pijn doen om die mentale pijn weg te hebben . Het gaat alleen maar erger worden . Op den duur ga je de beide niet meer voelen doordat je je mes in het verkeerde gat stak ... wil je dan eindigen als iemand die niets heeft gedaan aan de situatie en zelfmoord heeft gepleegd of als iemand die sterk is en zichzelf eruit heeft geholpen . Door er misschien gewooon over te praten praten kan zoveel veranderen aan elke situatie . Dat klein beetje moed , goede raad dat je van iemand krijgt kan misschien wel je motivatie zijn om toch door te gaan Denk daar maar eens over na ...

En ookal voel je je niet goed voor deze wereld , iedereen is goed maakt niet uit hoe je bent . Al ben je de fakste persoon op deze wereld je hebt iets goed in je . En laat dat dan juist hetgeen zijn dat jouw motiveert om niet uit het leven te stappen ..

Laat zeker ook jouw mening of goede raad achter voor dit meisje 👇

Girlstalk ✨🗣Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu