Divna on May 7, 2014 at 5:29 pm
θα μυραστο μαζι σας μια στιγμι που εζισα οταν πιγενα 4 ταξη..Ολα αρχισαν απο τοτε που μετακομισαμε σε μια πολλυ τρομαχτικι πολυκατοικια το διαμερισμα μας ιταν ξυλινο,μα σκαλεσ και οταν περνασ πανο ιειναι κατι σαν ταρατσα που ανοιγισισ τιν κουρτινα και βλεπεις το σαλονι τεσπα..ΛΙπιν εγω και ι μαμα μου μεναμε μονες μας,σε ολοι την πολυκοτοικια.Ειχαι στενα και πορτες Μιλαμε οποτε ερχοταν φιλες μου μου ελεγαν εδω ειναι ανατριχιαστικα,μππορεις ν α κανεις thriler..και τα λιπα…Ολα ηταν σουπερ μετα απο μερικους μινες ολλα αχισαν να αλαζουν η μαμα μου δουλευε βραδυ και εμενα μονοι μοη μου δεν υπιρχε καμια αλλη πολυκατοικια εκει κοντα μονο ενα σουπερ μαρκετ αμεσως απο κατω απεναντι ηταν ενα εστιατοριο και πισο ενα καμενο ξενοδοχιο!!!Το καλοκαιρι λιπον ενα βραδυ ακουσα στο μπανιο να πευτουν τα σαμπουαν κατατρομαξα πιρα το κινητο μου ακι τηλεφονισα στιν μαμα μου μου ειπαι να μπω στο μπανιο και να δω τι εγινε μολις μοικα ολλα ηταν τακτοπιμενα και καθαρα…ξανα ακουσα παλλυ να πεφτουν τα σαμπουαν αλλα αυτοι τι φορα,με πολλυ θαρος μπικα μεσα και παλλι ολα τακτοπιοημενα..Ειχα ενα σκθυλακι τιν λαρα μου,,,που συνεχια εκλεγε, γαβγιζε στο πουθενα και ετσι….πολλεσ μορες μας εξαφανιζοταν μαχερια,πιρουνια κ.α,το χειμωνα πιγα στιν πανω τουαλετα και μολις επεστρεψα ι λαρα αρχισε να γαβιζει τοσο τρομαγμενιι ομγ!!!!!!!!!!!!!!!!!!Λιπον σχεδον καθε μερα ακουγαμε τα σκαλια να ανεβενοι καποιοσ ννα κατεβενει τεσπα..Αλλο ενα καλοκοιρι και ι μαμα μου γυρνουσε απο το σουπερ μαρκετ ακουσε ενα κοριτσακι α τρεχει πανω κατω και νομιζε πως ειμουν εγς αλλα οταν μπικε με ειδε να βλεπο τηλεορασει και τιν εξιγισα οτι ολοι τιν ωρα εβλεπα παιδικα….λιπον εγω πιγα στιν Σερβια στοον πατερα μου επιδη η δικι μου ειναι χωρισμενη και ι μαμα αποφασισε να παει,να φονα3ει ενα κοριτσι που βλεπει πνευματα μπενει λιπον το κοριτσι στο σπιτι και λει..αΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ φΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ!!ειπαι επισης πως ειναι καλα πνευματα ζουν κανονικα και μπορει ι πολυκατοικια να φτιαχτικε σε καποιο ταφο ι κατι αλο η μαμα μου μετακομισε πισο απο τιν πολυκατοικια λιγα μετρα μακρυα και οταν επεστρεψα μου τα πε ολλα τοτε πιγενα 5 δημοτικου εκει ολα καλα ηταν αλλα ξανα μετακομισαμε λογο επιδη πουλιθικε ι πολλυκατοικια τεσπα Τωαρα ζουμε αρκετα μακρυα απ εκεινι τιν πολυκατοικια………………………………………………………………………………..Αμα δεν με πιστεβεται θα σασς πω που ειναι Στην Κριτη Λιμενος Χερσονισου….Κοντα στο λιμανοι ειναι ι πολλυ κατοικια μα θελετε και αλλεσ αποδιξις παρακαλω σχολια!!!!
YOU ARE READING
Αντέχεις
HorrorΑντέχεις; Τότε διάβασε... Ποιός από εμάς δεν έχει καθίσει με μια καλή παρέα σε ένα σαλόνι ή γύρω από μια φωτιά και δεν έχει διηγηθεί - τρομάξει με ιστορίες που....ανατριχιάζουν; Σ'αυτό το βιβλιο θα δημοσιεύονται κάθε εβδομάδα τέτοιες ιστορίες για στ...