Ráno, když už jsem byla já i Kyle připraveni jít do školy a nikdo nekašlal ani nesípal, jsem si uvědomila, že nemám v podstatě co na sebe, naštěstí jsem měla alespoň oblečení z minulého dne, tak jsem se do toho nasoukala a šla dolů udělat snídani. Připadala jsem si u Kyla už jako by mi to tam patřilo.
Jen jsem namazala dva chleby a nakrájela rajčata a okurky, protože v lednici nic jiného nebylo. Z mléka, papriky a džusu bych asi nic dalšího nevykouzlila.
Tak půl hodiny jsem tam jen seděla u jídla a ani se ho nedotkla s očekáváním, že Kyle přijde, pak mi došlo, že asi jen tak nevstane, tak jsem se vrátila k němu a dala mu pusu na čelo, doufajíc že ho to probudí. Nereagoval, ale pozvedly se mu koutky, což byl pro mě jasný signál.
,,Smůla, chapečku, víc nic. Vstávej, máš tam snídani." otevřel oči a já na něj vyplázla jazyk. On se zatvářil naštvaně a pak si mě prostě jen přitáhl k sobě.
,,Když mi budeš říkat chlapečku, zní to divně. Chlapák by byl lepší."
,,Nevím, proč bych měla. V kalhotech beztak nic nemáš." píchla jsem ho prstem do hrudi a pak spokojeně odešla dolů a začala jíst. Když přišel, na tváři měl úšklebek.
,,Jestli se to takhle stupňuje... Jakože chlapeček, chlapák a tak... Tak mám v kalhotách chlapa."
Nečekala jsem, že by se ohradil, natož nějakou úchylnou poznámkou, což se projevilo tím, že jsem vyprskla čaj a... Potřísnila jsem si celé triko. On se začal smát a já se na na něj vražedně zadívala.
,,V čem mám teď jít do školy?!" zmateně jsem se dívala na skvrnu na bílém triku. Kyle jen pokrčil rameny a svlékl si svou modrou mikinu s kapucí. Pak se na mě usmál a hodil jí po mě. Zavrtěla jsem hlavou a pak si odkašlala.
,,Co je, princezno?" tvářil se dost nechápavě, ale mě bylo jasné, že ví, o co jde.
,,Mohl by ses... Otočit?"
,,Lie, neměla by ses přede mnou stydět, už jsem tě převlékal."
Povzdechla jsem si a prostě jsem si sundala triko a provokativně se na něj zadívala. Kyle se zvedl ze židle a přešel ke mě. Natáhl mi jeho mikinu přes hlavu a pak mě políbil.
,,Nikdo na tebe nebude koukat, už jsi jen moje." řekl majetnicky, když se odtáhl. Já si odfrkla, přece nejsem jeho majetek, ale už jsem nestihla nic říct, protože mě vzal do náruče a nasedl i se mnou do auta.
...
,,Co to máš na sobě?" vrtěla hlavou Em, když jsme šly do kavárny. Kousek za námi šel Kyle, měl chuť na kafe, tak se rozhodl jít s námi. Byla jsem na ní fakt naštvaná, ale odchytla mě po škole a spustila něco o tom, jak se s Jeremym milujou, a že spolu chodí, tak jsem to přestala řešit. Ona si sama uvědomí, že to nebyl moc dobrej nápad, začít si něco s mým bratrem, až se rozejdou.
,,Mojí mikinu." odpověděl za mě, poněkud vychloubačným tónem.
,,Tak to asi byla divoká noc." mrkla na mě a já zavřela hlavou.
,,Spíš divoké rajče." podotkla jsem a Kyle se ušlíbl a když jsme se zastavily před kavárnou, obejmul mě zezadu.
,,Princezno, nenalhávej si, že to bylo jen rajčetem..." kousl mě do ucha a já se zasmála a poplácala ho po hlavě.
,,Nevěř si tolik." odpověděla jsem a on zavrtěl hlavou.
,,Ale no tak, kotě, pšt."
,,Už bys měl sklapnout a objednat mi kafe, pse." myslela jsem si, že už toho nechá, ale to on ne. Políbil mě, bez ohledu na to, že je s námi Em, a odešel pro to kafe.
ČTEŠ
Light and Dark [CZ]
RomanceNa lásce je nejkrásnější to, že ji nikdo nedokáže vysvětlit, ale přesto ji každý tak dokonale chápe. Zajímavé je, že zamilovat se člověk dokáže i přesto, že nechce. Jo, láska je beznadějná.