-6-

29 4 0
                                    

Strávili jsme spolu s Kylem u něj doma celý zbytek dne, ale bohužel, jak sám řekl, se nedělo nic jiného, než že jsme se hrabali v knihách a psali dlouhé pojednání o Shakespearovi, tedy já ho psala, protože jak jsem se později přesvědčila, jeho rukopis byl příšerný, nedalo se to po něm ani přečíst. 

Celou dobu jsem ho tajně pozorovala a čím dál víc si uvědomovala, jak jsem vlastně šťastná. Nebyla jsem připravená na jakýkoli vztah, ani jsem po něm nijak netoužila, s mými zkušenostmi, kdo by se divil. Přemýšlela jsem celkově nad tím, že je dost divné, že jsme se tak rychle dali dohromady, netrvalo ani týden od té doby, co jsme se poprvé viděli... A bum, už s ním chodím. Nebyla jsem zklamaná, to vůbec ne, jen mě zarazilo, jak je to všechno urychlené.

Když jsme konečně dodělali ten hrozný projekt, který nám bránil v užití společného odpoledne, rozhodl se mě doprovodit domů, byla už tma, takže jsem byla celkem ráda, že mě vzal za ruku a láskyplně kráčel vedle mě, cestou ke mě domů. Domů, kde nepochybně čeká naštvaný Jeremy, fakt odvaz. Nejdřív jsem chtěla zůstat další noc u Kyla, ale těsně před tím, než jsem se ho na to chtěla zeptat mi řekl, že se dneska jeho máma vrací z Austrálie, kde byla na služební cestě, tak jsem radši nic neříkala. Přece jen bude lepší, když se konečně uvidím se svým bratrem.

Před domem, kde jsem bydlela jsme se oba zastavili a on mi pustil ruku. Začala jsem se mu pohledem vpíjet do těch jeho krásných očí a on mi ještě na rozloučenou věnoval dlouhatánský polibek. Pak jsme se od sebe odtáhli a Kyle si mě vtáhl do náručí, a já pak odešla domů. 

Bylo to zvláštní, připadali jsme si už jako ten stereotypní páreček, co se před odchodem pusinkuje a když se nevidí dva dny, oba div neumírají, jak jim ten druhý chybí... To jsme ale nebyli. 

Jakmile jsem otevřela dveře a vstoupila do bytu, udeřil mě do nosu neskutečný zápach, kdoví čeho, asi ponožek, zkaženého jídla, a tak. Zavrtěla jsem hlavou, protože jsem doma nebyla dva dny a Jeremy to tady takhle zřídil. Když ke mě přišel, celý takový zmatený a smutný, povzdechla jsem si a vrhla jsem se mu kolem krku. Nic takového z mé strany nečekal, protože mě znal, a věděl jak budu reagovat když se vyspí s mou nejlepší kamarádkou, ale nic neříkal, jen si mě k sobě přitiskl.

,,Charlie..."

,,Nic neříkej, jen zas všechno zkazíš. Abys věděl, jestli jí ublížíš, zabiju tě." zamumlala jsem do jeho hrudi a nasávala bratrovu vůni.

Rozhlédla jsem se po bytě a pak jsem navztekaně začala všechno uklízet a zametat. Dokonce jsem i uvařila, což moc ráda nemám, ale s kuchařkou jde všechno, ne? Udělala jsem obyčejný špagety s omáčkou, klasika, ale moc dobrá, hlavně jí od malička já i Jeremy milujeme. Naservírovala jsem mu horké jídlo na talíř a on se rozzářil.

,,Díky... Promiň, že se ptám, vím, že bych neměl, ale teď jsem za tebe zodpovědný... Kde jsi byla. Je mi jasný, že s Emily ne." měl tvrdou tvář, myslím, že mu bylo jasné, kde jsem byla. Asi nevěděl u koho přesně, ale došlo mu, že to rozhodně nebyla nějaká kamarádka. Já totiž žádné neměla, kromě Emily, se kterou chodil, mimochodem.

,,S Kylem." pokrčila jsem ledabyle rameny a on vytřeštil oči.

,,S Kylem?! S tím klukem od vás z ročníku?" zavrtěl zklamaně hlavou.

,,A co? Bylo mi s ním líp, než s tebou." uraženě jsem odsekla a dojedla poslední sousto večeře, pak naštvaně odkráčela do svého pokoje, ve kterém už stála má postel a dokonce i skříň a stůl. Nebylo to tam ještě vůbec zařízené, ale byla jsem ráda, že už mám alespoň tu postel. Protože z té matrace na zemi už mě pěkně bolela záda, pochopitelně. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 19, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Light and Dark [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat