Az ajtó túloldaláról motoszkálást hallottam. Szorítottam a kilincset és hallgatóztam. Teljesen hozzá simultam az ajtóhoz és odatapasztottam a fülemet a hideg ajtónak. Azon gondolkodtam,hogy benyissak-e vagy fussak apámhoz, mint amikor legutóbb megláttam egy pókot a sarokban.
Gyerünk Stiles!! Szedd össze magad. Ugyan ki lehetne bent a szobádban ilyenkor,..Hajnali három és négy óra között. Ha csak.....
És ekkor bevillant,...Derek...Ki más lehetne...?
Hirtelen fel is bátorottam.
-Te hülye,barom!! Még is mit...?-rontottam be nagy hanggal.Hát nem Derek volt.
Ez rosszabb mintha a Texasi láncfűrészest értem volna tetten trancsírozás közben.
Gyökeret vertek a lábaim... Meg sem bírtam moccani.-Scott??!!Haver? Te meg?
Össze vissza dadogtam. Más esetben örültem volna neki..De a jelen körülmények között, inkább féltem tőle.-Talán valaki másra számítottál?..Haver?...-a hangjában rosszindulatot és haragot éreztem és egy kis csalódottságot is.
-Nem...nem, dehogy.
Tudtam, hogy most elő kellene állnom egy magyarázattal. És azt is nagyon jól tudtam, hogy Scott az én fejemet fogja leharapni a suli előtt történtek miatt.-Miért csináljátok ezt velem Stiles?...-levetette magát az ágyamra és úgy kezdett viselkedni mint egy hisztis kisfiú.
Utoljára akkor láttam ilyennek amikor összevesztek Alisonnal.- Mit ártottam nektek? Avassatok már be!!
Tudtam,ha megtudja, akkor be fog kattanni és kezelhetetlen lesz. Rá fog tapadni Allisonra.-Kérlek!! Legyél őszinte!! -Felvillantotta égő vörösen izzó szemeit.
-Jó..-sóhajtotam.Tudtam, hogy úgy sem tudok hazudni, mert figyeli minden egyes szívdobbanásomat.Elmondtam neki mindent, hogy Peter miért tette amit és, hogy mit fog tenni. Azt is, hogy mit csinaltunk az elmúlt napokban.
Csak a Derek és a köztem kialakult viszonyról hallgattam.-A legjobb az lesz,ha figyelsz Allisonra és az apjára. Oké? Vigyázz rájuk! A többit mi intézzük.- Úgy tűnt, hogy elfogadta.
-Egyébként, hol jöttél be?
-A fürdőszoba ablakán..
Nem álltam le vele vitázni erről,hogy ne törjön be mindig a házunkba elég ha felhív és beengedem.Bár én is így szoktam náluk.
Lassan lesétáltunk a bejárati ajtóig. Mikor kinyitottam az ajtót hirtelen megcsípte a bőrömet az éjszakai hideg levegő. Ugyanis még mindig csak egy törülköző volt rajtam.
-Csá haver!- kiáltottam utána. Fénysebességgel csuktam be mögötte az ajtót.Elment.Végre csend volt. Őszintén szólva azt hittem, hogy kiborul..Eléggé elfáradtam, ugyhogy csak a pihe-puha ágyamra tudtam gondolni. Újra az emeleten voltam, amikor hirtelen sárnyomokat pillantottam meg a földön.
Arra következtettem, hogy Scott hagyta itt, mivel a fürdőszobából a szobámba vezettek.Remek..Mikor fogok végre aludni. Még takaríthatok is. A szobámig érve végig csak a mocskos,rozoga parkettát bámultam de, aztán megpillantottam magam előtt a bakancsokat és a hozzájuk tartozó személyt. Derek állt előttem.
Te jó ég!!-Ordítottam fel ijedtemben.
Erre odaszökkent elém, magához húzott és befogta a számat.
-Ne hangoskodj! Ha az apád megtudja, hogy itt vagyok kinyír.Dühösen félrelöktem a kezét.
-Nyugodj már le!! Alszik.-Akkor jó...
-Állj!! -Meg akart csókolni, de rögtön megállítottam -Addig amíg fel nem takarítottál, addig hagyj békén,világos?!Én elmegyek, becsukom a fürdő ablakát,mert nem akarok több vendéget mára, és felöltözöm. - Miközben beszéltem hozzá, mintha nem is figyelt volna rám.Szemével végig csak a szabadon lévő felsőtestemet páztázta. Nem tudtam, hogy most örüljek neki ,mert vonzónak találja vagy sértődjek meg ,mert nem érdekli a mondandóm. De úgy döntöttem, egy kicsit még játszom a drámakirálynő szerepét.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Crazy In Love - Teen Wolf fanfiction (STEREK)
FanficTeenwolf - fanfiction |STEREK| "..Sohasem volt átlagos életem itt Beacon Hillsben. De immár teljesen meg is változott.Sohasem sejtettem,hogy részese leszek valami olyannak amiről nagyon sokan el sem hiszik,hogy létezik..."