8

243 30 0
                                    

Алис:Чамайг хэцүү байгаа байх гэж  бодоод уг нь хоол хийгээд хүлээж байсан юм.Гэтэл чи дэлгүүр хэссэн бололтой

Тэхён:Айн?......аан тийм ээ.

Алис:За би ингээд явлаа.

Тэхён:Гэхдээ миний хэцүү байх чамд хамаагүй биш гэж үү?

Алис:Яаж дээ.Бид чинь одоо найзууд болсон  шүү дээ.

Тэхёны инээмсэглэл ор мѳргүй алга болж Алис ч гаран явлаа.

Тэр сая ямар гээч хараал идсэн зүйл хэлэв ээ?

Юу ч ойлгохгүй юм.Түүнийг хаяад ѳѳрт нь гар хүрдэг хүнийг сонгосныг нь,энд яах гэж ирж хоол хийж ѳгсѳнийг нь.

Салсан найз охиноо одоо найзаа гээд бодоод явах нь түүний хувьд үнэхээр хэцүү асуудал юм шиг.....

Тэхён нүүрээ угаачаад хувцасаа ѳмсчѳѳд цаг харлаа.Гэтэл гэнэт л хаалгаар Женни орж ирлээ.

Тэхён:Бас юу гээч нь болоов?

Женни:Би чиний дугаарыг чинь авахаа мартчихсан болхоор л хүрээд ирлээ (инээх)

Тэр эмэгтэйн инээмсэглэл яг л Тэхёныг тамаас гаргах гэж буй сахиусан тэнгэр мэт.

Тэр түүний инээхийг хараад даган инээлээ.

Тэхён яачихаа вэ? Энэ зохиол зѳвхѳн түүнийг Алисаас болж шаналгахыг хүсэж байхад тэр ѳѳр нэгнийг хараад инээлээ гэж үү?
Урьд ѳмнѳ нь түүнийг хувьд Алис орхиод явсан ч хамаагүй байсан гэж үү?

Үгүй дээ тэр Алисын тѳлѳѳ хүн алах шахсан бас ѳѳрийгѳѳ ч алахаа шахсан.Харин ѳнѳѳдрийн энэ байдалд Алис түүнд бүр л гай болж ѳглѳѳ.

Женни түүний гарнаас барин тэр хоёр нэгэн Ресторан руу явлаа.

Женни:Ѳнѳѳдѳр би чамайг даах болно оо.

Тэхён:Чи эмэгтэй би эрэгтэй.Тийм байтал яагаад чи намайг даана гэж?

Женни:Хоол даахад хүйсийн ялгаа хэнд хэрэгтэй юм бэ?

Тэхён:Бүдүүлэг юм.

Женни:Яасан?

Тэхён:Асуултыг асуултаар асуух чинь.

Женни хальт инээмсэглэн хоолоо захиаллаа.

Тэхён:Гэхдээ бид хоол идээд л болоо юу?

Женни:Үгүй ээ~

Удалгүй тэд хоолоо идэж дуусан шар айраг аваад хѳл бѳмбѳгийн талбайг зорилоо

Хүн байхгүй талбай дахь ногоон зүлгэн дээр очин суун шар айрагаа онгойлголоо

Тэхён:Энэ газар надад таалагдаж байна.

Женни:Чи ѳмнѳ нь ирж байгаагүй хэрэг үү?

Тэхён:Үгүй ээ.

Женни:Харин би ѳдѳр бүр л ирдэг. Баярлаж бас гунигласан үедээ. Ѳнѳѳдѳр бол бидний үерхлийн анхны ѳдѳр.Би тѳлѳвлѳсѳн хоёулаа яг 100 ѳдѳр л үерхэе.

Тэхён:Тохирлоо.

Женни:Ингэхэд танай аав ээж хоёр чинь ямар хүн юм бэ?

Тэхён:Ѳѳд болсоон.

Женни:Үнэхээр харамсалтай байна.

Техён:Харин танай аав ээж хоёр хаана ажилладаг хүмүүс вэ? Чи их баян болхоор л асууж байна.

Женни:Манай аав томоохон эмнэлэгийн захирал.Харин ээж маань Cj энтэртайнмэнтийн хувьцаа эзэмшигч.

Тэхён:Чамд хэдийг л бол хэдийг ч ѳгч чадна гэдэг хүн аргагүй л баян юм аа (инээх)

Тэр хоёр инээлдэн ярилцана.

Юу гээч? Тэд яг энэ цаг мѳчид ѳнгѳрсѳн бүхнээ мартаад яг л одоогоороо амьдарч байна.

Гэхдээ тэд энэнээс ч ѳмнѳ учирсан бол юутай сайхан бэ......

Mystery Of Love /Complete/Where stories live. Discover now