Тэхён Женни хоёр тэр ѳдрѳѳс хойш тохиолдлоор биш ч тохиолдлоор уулзахын тулд зав гаргаад хѳл бѳмбѳгийн талбай дээр ирдэг байсан ч байнга л зѳрдѳг байв.
Намжүүн:Дахиад л....Бурхан минь Тэхён чи дахиж хэнтэй ч битгий үерх!
Тэхён:Тиймээ түүнээс хойш хэнтэй ч үерхэхгүй.
Жонгүг:Ѳнѳѳдѳр клубд дуулах ѳдѳр.
Тэхён:Би дахиж тэр жижигхэн клубд дуулахыг хүсэхгүй байна. Яагаад бид ѳмнѳѳ зорилго тавьж болохгүй гэж?
Түүнд Женнигийн хэлсэн "Хэрвээ чи зорилгогүй бол зорилготой хүмүүсийн бай болох болно.Нэг ёсондоо тэдэнд ашиглуулна. Тиймээс ѳѳрийн гэсэн зорилготой бай!"гэсэн үг одоо ч бодогдоно.
Тэр залууст зорилгоо хэлхэд бүгд л зѳвшѳѳрч энтүүдийн шалгаруулалтанд орно.
Тэд дэбүтээ хийсээн.Гэхдээ тийм амжилттай байгаагүй ч тэд хичээсээр байсан.Ялангуяа Тэхён тэр Женнитэй дахиж уулзаж чадахгүйгээ мэдэн учрах ёсгүй хүмүүс байсан гэж бодож мартахын тулд ѳдѳр бүр л бэлтгэлээ хийдэг байлаа.
Тэгээд эцэст нь тэд алдартай болсон.
Женни ч дэбүтээ хийсэн.Тэр нууцхан хүсэж явдаг байсан зорилгоо биелүүлсэн.
Тэд нэгэн Music Awards дээр үзүүлбэрээ үзүүлж дуусхад бүх айдолууд тайзан дээр гарч ирж зогслоо.
Тэр агшинд тэд нэг нэгнээ харсан. Нэгнийгээ хараад маш их баярлаж үнэхээр их санасан гээд гүйж очоод тэврээд буцаад нийлмээр байгаа ч энэ одоо хэтэрхий оройтсон гэж бодохгүй байна уу?
Залуус ч, охид ч бие биенээ олж харна.Яагаад ч юм тэд нэг нэгэн рүүгээ харж инээж чадаагүй нь тэдний хэцүү айдолын амьдрал ийм гэдгийг илэрхийлнэ.
Харин Тэхён Женни тэд одоо хэдэн сая фэн охид,хэдэн сая фэн залуустай.Гэтэл яаж эргээд нийлэх юм бэ? Эргээд нийлж чадахгүй дээ гунигласан ч бие биенээ ийм амжилттай явж байгааг хараад маш их баярлана.
Гэхдээ хамгийн сүүлд нь тэд тохиолдлоор уулзаж чадсан ч эргээд нийлж чадахгүй нь учрах ёсгүй хүмүүс байсан гэдгийг илтгэнэ.Гэвч хамтлагууд таран шинэ үе гарч ирхэд магадгүй тэд жинхэнэ хувь тавилангаар учирсан хосууд болж болох юм.
Айдол болно гэдэг амь амьдралаа хойш тавин байж нэр алдарт хүрэхийг хэлнэ.Тэд хэнийг ч хайрлах эрхгүй.Учир нь тэдэнд ѳѳрсдийг нь хайрлаж байгаа хэдэн сая хүмүүс бий.Айдол гэдэг шилэн хоргон дотор бүх зүйлсээс хязгаарлагдан оршин тогтнодог тѳрлийн хүмүүс.
Тиймээс Тэхён Женни хоёр энэ хүрээд дууслаа.
Хайр гэдэг 100 хоногийн дурлалыг 100 жил мартаж боломгүй тийм л хүчтэй зүйл байх.
-Тэхён би чамайг хэзээч мартахгүй.
Женни би чамайг хэзээч мартахгүй.-
-The end-
YOU ARE READING
Mystery Of Love /Complete/
FanfictionХэрвээ та Taennie шипийг дэмждэггүй бол үүнийг битгий унш!