1.Bölüm

38 8 2
                                    

Canımı yakıyorsun dedim, sıkı sıkı tutuğu kolumu biraz olsun gevşeterek yaklastı bana doğru,kulağıma eyildi sıcak nefesi kulagımı tırmalıyordu, ne istiyosun benden? "Cok güzelsin! Dedi fısıltıyla, sarhoşsun sen dedim ama yinede güzelsin" dedi titremiştim bırak beni kemal bırak! Ani cıkışımı beklemiyordu gendini biraz olsun geri cekmişti simsiyah gözlerini hiç kırp madan baktı gitme benden dercesine, ama ben gitmek zorundayım uzakdurmalıyım senden neden anlamıyosun, belime sardığı kolarını gevşetti ve sonunda tamamiyle serbest kalmıştım, git zeynep git "HADİ GİTSENE KADIN" bağrışları boş olan depoyu sarmıştı, korkmuştum dışarıda yağmur şidetini artırırken peşpeşe şimşekler cakıp gök gürlüyordu.

Kemal ben özür dilerim bunu söylerken sesim titremişti kemal tekrar bağırarak ZEYNEP SANA GİT DEDİM bunun üzerine yamurun şidetine aldırmayarak deponun agır demir kapısını itim zor olsada acılmıştı kendimi dışarı attığımda yağmur beni tamamiyle ıslatmaya yetmişti, sonunda sıkı sıkı tutuğum gözyaşlarımı hıckırıklarla bıraktım nereye gittiğimi bilmden yürüyordum karanlıktı heryer önümü göremiyordum, ardı ardına şimşekler cakınca istemsizce cığlık attım cığlığmın ardından bir elin kolumu sertce tutuğunu hisedince kalbim yerinden cıkacak gibi oldu imdat! Diye bağırdığımda zeynep benim kemal deyince rahatladım ve yine istemsizce ağlamaya başladım k-kemal cok korktum deyince şşşt güzelim tamam ben burdayım deyip sarıldı, kemal gidelim burdan lütfen ben cok korkuyorum, tamam güzelim tamam benim hatam seni bu havada dışarıda bırakmamalıydım haklısın gidicez şimdi, elini sıkı sıkı tutup arabaya doğru yürüdük kemali üzmüştüm evet ve bu aklıma gelince kemal dedim efendim zeynep özür dilerim dediğimde sonra konuşuruz bunları deyip yürümeye devam ettik, kemal dedim tekrar efendim zeynep dedi bıkın bir yüz ifadesiyle ona aldırmadan konuşmamı sürdürdüm, biz nereye gidiyoruz kemal? Dağ evine gidicez hani bikere gitmiştikya. Aa orası cok güzel kemal ben orayı cok sevdim bana bakarak sırıtı hadi bin daha fazla ıslanmayalım deyince gülümsedim daha fazla nekadar ıslana biliriz acaba kuru bir yerimiz kaldımı deyince oda güldü.

Dağ evine gelmiştik arabayı evin aşağsında bark ettikten sonra terar eve doğru yürüdük kemal kapıyı actıktan sonra sen gec ben birkac odun alıp geleyim deyip gitti ışıkları yakmak istedim ama yanmıyordu ev karanlıktı dışarıdan vuran ışık biraz olsun evin icini aydınlatıyordu oturup kemali beklemeye başladım cok gecmeden kemal elinde odunlarla iceri girdi, zeynep ışığı niye yakmıyorsun? Yanmıyorlar kemal, bi bu eksikti şimdi elindeki odunları alıp şömineye yerleştirdikten sonra yaktı bense koltukta oturmuş titriyordum kemal şömineyi yaktıktan sonra bana döndü titrediğimi görünce endişeyle zeynep sen titriyosun, kemal ben üşüyorum dediğimde güzelim neden üstünü deyişmiyosun? Cenem birbirine vurarak zorda olsa konuştum benim yanımda kıyafetim yok ki kemal dedim gel deyip tutu kolumdan yatak odasına gittik orasıda karanlıktı cebindeki cakmağını cıkararak yatağın yanındaki mumu yaktıktan sonra tüm odayı loş bir ışık sarmıştı ve bu cok hoştu dolabından uzun kolu bir gömlek cıkarıp yatağa atı altınada gıri eşovman'nını cıkartıktan sonra bana döndü kabanımı cıkartmama yardım etikten sonra sıra üstümdekilere gelince ben diyerlerini halederim kemal sen cıka bilirsin dedim, tamam güzelim deyip cıktı üstümdekileri cıkartıp yatağın üzerine attım kemalin gömleği bana cok büyük kelmişti kolarını bir kac defa kıvırdım altıma baktım gömleği bana etek gibi durmuştu eşovmanı giymeme gerek yoktu ıslak olan elbiselerimi banyodaki sepete attıktan sonra şöminenin başında oturan kemale baktım odun sesi cok güzeldi yansıyan ışık yüzüne nekadarda cok yakışıyordu ben hayranlıkla yüzüne yansıyan adon ateşini izlerken kemal arkasını bile dönmeden zeynep orda dikilmeye devamı edeceksin deyince cok şaşırdım ama deyip yanına gittim ayağa kalktı ama ne deyip kolarını belime sardı ama sen benim orda olduğumu nasıl bildin yüzünü boynuma gömerek kokladı ve kocaman öperek kokundan güzelim deyip gülüm sedi, kolarım kemalin boynuna doladım sevdiğim adamın gözlerine baktım kemal ben özürdilerim dediğimde susturdu beni sadece sarıl bana bunları konuşmayalım olurmu dediğinde ayak uclarıma basarak olur sevgilim olur deyip sım sıkı sarıldım öylece bir kac saniye gectikten sonra kemalin kulağına fısıldayarak kemal dedim sanki uykudaymış gibi hııı dedi bu hali beni güldürmüştü ben üşüdüm dediğimde gömdüğü yüzünü boynumdan kaldırarak tamam sevgilim deyip şöminenin yanındaki dev şişme yastıklar oturduk kemal oturup kucağını carak gel güzelim deyince hic hayır demdeden kucağına yerleştim kemal beni kolarıyla sarıp sarmalarken kendimi cok güvende hisediyordum, odun ateşini cok seviyordum hee birde yanimda kemal olunca.

Benim gözlerim yavas yavas kabanınca kendimi uykunun kolarına tam bırakmışken kemalin sesiyle yeniden kendime geldim güzelim kalk yatağa yat belin tutulur burda deyince başımı kaldırıp ona baktım cok uykum var kemal dediğimde tamam hadi kalk yatağmıza gecelim dediğini yaptım kalktım uykum kacmasın diye hemen yatağa atım kendimi kemal bu halime kahkahlarla gülerken ben gömdüğüm yüzümü yastıktan kaldırarak kemale bakış attim cok gecmeden kemal üstünü deyişip yanıma uzandı bende ona yaklaşıp sarıldım ona oda bana sımsıkı sarıldı her ne olduysa uykum kacmıştı kemale ilk defa aynı yatakta uyuyacaktım ve bunana heycan veriyordu anlaşılan kemalde uyuyamıyordu, zeynep efendin kemal dedim uyudunmu deyince kıkırdadım evet uyudum deyince oda güldü cadısın zeyno dediğinde busefer kızmıştım kolarının arasından kalıp ona baktım köhsüne birtane vurarak bana cadı deme kemal dediğimde köhsü acımış gibi yaparak ama öylesin zeynep dediğinde fark etmeden cok yaklasmıştım kemal belimden tutup beni daha cok kendine cekince heycanlanmıştım saclarımı eliyle geriye attıktan sonra gözlerime baktı ve sırt üstü yatağa yatım kemal üzerime cıktı ve herşey o gece başlamıştı ogece tamamiyle kemalin olmuştum onun kadını olmuştum ve bundan sonra başlıyacaktı asıl hayatım...

HERŞEY SENİNLE GÜZELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin