8.Bölüm

11 3 0
                                    

Emre zeynepe yetişmesiyle, zeynep toplantı salonuna geciyoruz önce ortaklarımızla tanışmalısın. Zeynep tamam diyerek emreyi takip etti.genç kadın hiçbirşeyden habersiz toplantı salonuna adımlarken, bilmiyordu sevdiği adamı göreceğinden.

Emre zeynep'ten önce davranarak toplantı salonunun kapısını actı...
Emre olacaklara hazırlanırken, toplantı salonunun boş olduğunu görünce ufaktan gölümsedi.
"Demek daha gelmedin" zeynep karnından tutup ortalardan bir sandalyeyi cekip oturdu.
Emre yanındaki sandaliyeyi cekip oturduğunda artık kapıdan girecekleri beklemeye başladı.
Cok gecmeden kapının kolu kıvrılınca ikiside kapıya yöneldi, ve beklenen an gelmişti. Kemal iceri girdi. Genç kadın tüm bunların rüya olduğunu düşündü ama rüya deyildi, kemal zeynepin neden burda olduğunu sorgulamadı bile, zeynep dolan gözlerini sevdasının gözlerinden cekip, birbirine kenetlenen iki ele baktı sonra icten ice söylendi" ya ne olacaktı sonsuza dek senimi bekleyecekti". Emre bu dıramatik sahneyi daha fazla izlemek istemeyip, ayağa kalktı, hoşgeldiniz kemal bey, hoşgeldiniz aslı hanım, buda eşim zeynep. Deyip yerine oturdu. Herkes yerine oturunca, genç kadın sevdasının gözlerine bakmaya cesaret dahi edemez ken, oysa kemal zeynepi bukadar yakın gördüğü için sevinmişti.
Zeynep hicbir şey demeden emreyi dinlerken, şimdi daha iyi anlıyordu emre beni buraya acı cekmem icin getirdi.
Kemal bir an olsun gözlerini zeynepten ayırmayarak, zeynep hanım sizinle calışmak bizim icinde uygundur, lakin hamilelik zorlamasın?. Zeynep kacırdığı gözlerini önce kemalin elindeki aliyansa sonra adama dikti.
Siz orasını hiç düşünmeyn kemal bey, emre benim için bütün tedbirleri aldı, aslı kemal ve zeynep için içi parcalan sada, bu olanlara sadece seyirci kaldı. Tıpkı emre gibi...

Nihayetinde toplantı bitmiş ve zeynep emre ' ile beraber evinin yolunu tutmuştu.

Artık hicbir şey eskisi gibi olmayacak bir birini seven iki yürek gittikce ucuruma yaklaşıyor.

***

Kemal bugün olanlardan dolayı sinirli deyildi aksine sevinmişti. Aslı bu iş bitince zeynep yeniden benim olacak. Deyince aslı kemalin söylediklerine sevinerek konuştu, inşallah kemal inşallah. Deyip gözlerini yola dikti.

1 yıl sonra...

Kemal önce aslıyı istediği yere bırakacak, ardından hakanın yanına gidecekti.

Aslıyı bir caffe' ye bıraktıktan sonra hakanın cay bahcesine gitmek için yola koyuldu. Hakan kemali yol boyunca tam 5 kez aramış cabuk gelmesini söylemişti buna sinirlenen kemal. " hakan oraya ucarak gelemeyeceyime göre bekle be oğlum" deyip arabasını sahile doğru sürdü.

Nerde kaldın abicim yaaa, geldim hakan ne oldu? Seni biriyle tanıştırıcam.
Kiminle ulan yoksa nevadan sonra hemen birinimi buldun lan? Kemal soran gözlerle arkadaşına bakınca.
Kemal abi geliyomusun?
İyi be iyi geliyoruz.
İki dost cay bahcesine girerler ken karşıda onları bekleyen uzun boylu, sarışın bir adam oturuyordu.
Hakan kemalin koluna vurarak yürüsene be ağır cekimde deyiliz.
Kemal arkadasının söylediklerine bıyık altından gülerken bozulmuş havasıda vermeyi unutmadı.

Masaya yaklastıklarında hakan hemen araya girip, kemal bu burak, kemal elini burağa uzatarak memnun oldum burak, deyip sandaliyesini cekip oturdular.

Burak kemale bakıp ufak bir tebesüm ettikten sonra. "Kemal"dedi sonra durup kemale ve ardından hakana bakarak sana kemal diye bilirim deyilmi? Kemal kafasînı olumlu anlamda salıyarak tabi diye bilirsin burak. İkiside kücük caplı gülümsediler. Bak kemal bugüne kadar sana şimdi anlatacaklarım icin geç kalmış ola bilirim, ama beni bugüne kadar hep zeynep engelledi buyüzden sana gelemedim. Kemal zeynep lafını duyduğunda affaladı bir an sonra genzini temizleyerek. Zeynep mi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HERŞEY SENİNLE GÜZELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin