2.Bölüm

17 4 0
                                    

Tamam kabul ediyorum seninle evlenicem ama sakın bunu gercek bir evlilik sanma sakın, zeynep beni güldürme lütfen evleneceksek bu... kesinlikle gercek bir evlilik olacak, sana karım diyeceğim anladınmı bunu o kücük beynine sok.

Bunları söyledikten sonra tam cıkıp gidecekken emre dedim arkasına bile dönmeden efendim karıcım, seninle evlenirim sende sözünü tutacaksın dediğimde olduğu yerde bana dönerek konuştu yoksa kücük zeynepin bundan bir şüpesimi var sana tavsiyem mustakbel kocanı araştırmanı tavsiye ederim deyip cıkıp gitti.

Arkasında öylece kala kaldım gücüm kalmamıştı olduğum yerde cöktüm bunu kemale nasıl acıklayacaktım ben evleniyorum kemal nasıl derdim nasıl. " bebekde kücük bir resim atölyem vardı resim cizmeye bayılırdım" cok gecmeden atölyenin kapısı caldı gelen kardeşimdi kapıyı actım abla deyip sarıldı ömere cok kızgındım ömer deyip uzaklaştırdım kendimden abla ben-ben deyip ağlamaya başladı ne yaparsa yapsın kıyamıyordum ona o benim tek kardeşimdi, ömer tamam ablacım ağlama ben hallettim deyince yaslı gözlerle bana baktı nasıl yani ben habise girmiyecekmiyim? Hayır girmeyeceksin emre eyer onunla evlenirsem cinayeti örtpas edeceyini söyledi, abla sen kemal abiyi seviyosun ama deyince gözlerim dolmuştu bunları düşünme şimdi sen deyip sarıldım kardeşime ablam teşekkür ederim. Ömere kahfe yapıp yanına oturdum, bak ömer bu olanlardan annemin'de babamın'da haberi olmayacak anlaştıkmı ikimiz haledicez deyince tamam abla diyerek başını saladı abla ben o gece sarhoştum inan, tamam ömer gecti artık hadi sende git artık yapmam gereken işlerim var benim, ömeri uğurladıktan sonra bir şeyler karaladım kafam bir türlü dağılmıyordu aklımda sürekli kemal vardı telefonumu alıp mesaj varmı diye baktığımda tekrar kapı caldı ömer deyip kalktım yerimden  kapıyı actığımda karşımda kemali gördüm beni görünce karşısında kocaman sırıtışıyla sarıldı baktım ki benim güzelim beni hic özlemiyor bende bari ben gideyim dedim deyince zoraki bir gülümseme taktım yüzüme  hoşgeldin kemal gec iceri deyip kapıyı kapattım ee zeyno nasılsın bakalım, iyi iyim bildiğin gibi, beni şöyle baş aşağıya incelerken ne dedim hic yok bisey dedi kemal uzatmadan konuya girecektim bugün herşey bitsin istiyordum ağzımı tam acacak ken telefonuma gelen mesajla konuşmam bölündü emredendi mesaj bu akşam hazırlan kücük karım seni istemeye geliyoruz diyordu yüreyime sancılar girerken zorda olsa kemal demiştim zeynep bir sorunmu var dediğinde evet var dedim ben dedim cümleler boğazımda düyümlenirken tekrar kemal ben ayrılmak istiyorum demiştim ve bunu söylerken yüreyim sökülmüştü kemal şaşkın gözlerle bana baktı sen iyi deyilsin zeynep cıldırmış gibiydi ayağı kalkıp atölyenin icinde bir o yana bir bu yana dolanmaya başladı yo yo olamaz zeynom benden ayrılmak isteyemez diye tekrar ediyordu kemal dedim duydun işte ayrılalım bitsin dediğimde gözlerime baktı bişeymi oldu güzelim ha biri bişeymi yaptı deyince bırak kemal kimsenin bişey yaptığı yok ben böyle istiyorum deyince iki eliyle omuzlarımdan tutu öyleyse gözlerime bak ve beni sevmediğini söyle hadi diye sarstı nasıl bakacaktım o gözlere nasıl o gözlere her baktığımda o gece geliyordu aklıma öylece kala kalmıştım gözlerine bakıyordum ama azımdan tek kelime cıkmadı ömer aklıma gelince onun elerinden kurtularak git kemal istemiyorum anlamıyosun git dediğimde tek kelime etmeden cıkıp gitti kapı kapanır kapanmaz gözyaşlarım akmaya başladı.

Atölyeyi kapatıp eve gectim annem babam ömer salondaydılar ömer beni görünce abla diye gülümsedi herkese iyi akşamlar, iyi akşamlar kızım gelsene dedi babam salona gecip ömerin yanına oturdum babam; zenep hakan bey beni aradı biliyosundur bizim şirketin ortaklarından biliyorum baba eyer müsaitseniz size gelmek istiyoruz deyince buyrun gelin dedim hayırlı bir iş icin deyince annem bana baktı tamam baba gelsinler dediğimde annem şaşırmıştı annem kemali biliyordu onları tanıştırmıştım. Annemin tarafına bakmadan izin isteyip odama gectim yüreyim ağır geliyor kemal nerdesin nerdesin kemalim hıckırıklarıma boğulmuşken kapım acıldı gelen ömerdi abla aģlama lütfen eyer istemiyosan olanları babamlara anlatırız sende emre ile evlenmek zorunda kalmasın gel buraya deyip ömere sarıldım sakın eyer anlatırsak babamı şirketten atıcağını biliyorum emre yapardı bunu bununla kalmaz kardeşim hapise atar seni ömer başını kaldırıp bana baktı abla kemal abiyle konuştunmu deyince konuştum kardeşim ayrildik hadi ömer cok yorgunum ben, tamam ablacım deyip yanağımdan öpüp gitti, kendimi sırt üstü yatağa atmışken tekrar kapım caldı gelen annemdi anne bişey söyleme lütfen dedim se susmadı zeynep sen iyimisin kızım deyilim anne ben hic iyi deyilim, hadi anlat bana kemalemi tartıştınız ona sinirlenip ondanmı kabul ettin gelmelerini ha kızım, annecim biz kemale bitirdik ve emreyle denemeye karar verdim, lütfen şimdi uyumak istiyorum.bu işte bir iş var zeynep sen emreden nefret edersin ama yakında cıkar kokusu hic merak etme deyip cıktı.
Ah anne ah bir bilsen bir bilsen hicbirşey düşünmek istemiyorum bir an önce uykuya dalıp uyumak istiyorum ve hicbirşey düşünmek istemiyorum.

Bölümü nasıl buldunuz ♥
Güzelmi bana sorarsanız güzel buldum ben beyendim yaniii:-)
Oy ve yorumlarınızı  bekliyorum yardımcı olun lütfeen sizleri seviyorum iyi okumalar♥

HERŞEY SENİNLE GÜZELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin