3.House of wolves

51 10 18
                                    

Ξύπνησα το πρωί και κοίταξα το ρολόι μου. Ήταν ακόμα 8. Σηκώθηκα και πήγα στην κουζινα. Έβαλα ένα μπολ δημητριακα και έφαγα. Ντύθηκα και ξανακοίταξα το ρολόι. Είχε πάει 9. Δεν είχα κάτι άλλο να κάνω οπότε πήγα στο παγκάκι.

Έβαλα τα ακουστικά μου και κοίταζα στο πουθενά. Σε πια στιγμή είδα τον Gerard να πλησιάζει.

"Άργησα;" Είπε αγχομενος

"Όχι μην ανησυχείς. Εγώ ήρθα από πιο νωρίς γιατί δεν είχα κάτι άλλο να κάνω."

"Αχ, και νόμιζα πως σε εστησα."

"Όχι οχι."

"Λοιπόν...πάμε;"

Σηκώθηκα και άρχισα να τον ακολουθώ.

"Τι νέα;" με ρώτησε, μάλλον για να σπάσει την σιωπή.

"Τα ίδια, εσύ;"

"Και εγώ... Τι έκανες χτες ενώ γύρισες σπίτι σου;"

"Τίποτα το ιδιαίτερο... Εσύ;"

"Ούτε εγώ"

Κοιταξαμε και οι δύο κάτω μην έχοντας κάτι να πούμε.

"Εδώ είμαστε." Είπε και ξεκλείδωσε την πόρτα.

Το ακολούθησα προς τα μέσα ενώ κοιτούσα τον χώρο γύρω γύρω.

"Γεια σου Frank" άκουσα μια γυναικεία φωνη και κοίταξα προς το μέρος της.

"Γεια σας..."

"Είμαι η μαμά του Gerard. Χάρηκα για τη γνωριμία."

"Το φαντάστηκα... Παρομοίως." wow... Είχα τόσο καιρό να μιλήσω σε κάποιον άγνωστο...

"Μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε... Σε λίγες ωρίτσες τρώμε. Τι θέλεις να φτιάξω;"

"Ότι έχετε στο πρόγραμμα σας...δεν θέλω να δημιουργώ αναστάτωση."

"Απλά μαμά να ξέρεις πως είναι χορτοφάγος." πετάχτηκε ο Gerard και εγώ κοκκινησα.

Ανεβήκαμε πάνω και με ξενάγησε στο σπίτι του.

"Αυτό είναι το δωμάτιο του Mikey, αυτό είναι το μπάνιο... και εδώ είναι ο δικός μου χώρος" είπε ανοίγοντας την πόρτα και κάνοντας χωρο γα να περάσω πρώτος μέσα.

Ήταν ένα-οχι και πολύ μεγαλο- δωμάτιο με αρκετό ελεύθερο χώρο και τοίχους γεμάτους αφίσες..

Έκλεισε την πόρτα πίσω του και πήδηξε πάνω στο κρεβάτι του.

"Βολεψου, σαν το σπίτι σου"

Έκατσα μηχανικά στο κρεβάτι δίπλα του και κοιτούσα τον χώρο.

"Είναι μικρό, αλλά έχει τον δικό μου χαρακτήρα" είπε έχοντας καταλάβει πως περιεργάζονται τον χώρο.

Let's Be Alone Together // Frerard ° Frank's PovWhere stories live. Discover now