Jsem Ariana Tenebris. Mám bratra Alexise. To my jsme ta tajemná dvojčata, co nikdo nechápe. Co bloudí po ulicích Athén k pahorku Akropolis. Je to jediný místo kde se nám nechce přes den spát. Je to zvláštní, že přes den chceme spát a v noci máme energie na rozdávání. Ve škole, doma a v podstatě kdekoliv nás nesnáší. Všude kam vkročíme tam nám nadávají , šikanují nás a celkově se nám snaží znepříjemnit život. Asi jak sis všiml tak bydlíme v Řecku. Ve staré zemi plné památek, historie a hodně rozsáhlé mytologie a náboženství. Člověk aby se v tom vyznall, ale mně a mému bratrovi to jde samo do hlavy. Všechny ty báje, nestvůry a bohové. Někdy máme pocit ,že vidíme nějakou nestvůru z mytologie ale když zařvem na celou ulici ,že je tam harpyje všichni okolo nás se na nás podívají jako kdyby nám ruplo v bedně. Jediný člověk co je vždycky vyděšený jako my je Mathu. Mathu je o rok starší spolužák co snáma chodí do třídy. Vždy má u sebe luk a šípy. Kolikrát jsme se ho ptali proč nosí ten luk a šípy, ale vždy odpověděl, že nic takového nemá. Pěkně lže. Vždyť to vidím nejsem blbá. No je to podezřelý. Ale teď k příběhu.
Podívala jsem se na hodinky na mé ruce. Je už osm večer. ,,Alexisi .'' zatřásla jsem s bratrem. Vyndal nos z učebnice fyziky a podíval na mě se znuděným obličejem. ,,Asi by jsme měli jít." pověděla jsem mu a zvedali jsme se. Pomalu jsme odcházeli z Dionýsova amfitieátru. ,, Hej pitomci kam jdete." zakřičel někdo na nás. Ten hlas bych poznala vždycky. ,, Nojo ty dvojčecí debilové kam jdete? " zakřičel Ismail a jeho parta se začala smát. ,,Co je hmmm? Dejte nám všechny vaše peníze!" řekl Ismail Loulou se rozešel k bráchovi a dal mu facku. No nazdar Alexisovi ruply nervy. Dal Loulouovi pěstí do oka, a k tomu ho rychle kopl do břicha. Ilarion, Methodios, Afrodisios a Ismail se proti Alexisovi rozeběhli. Začali se prát. Alexisovy spadla kapuce a jeho černé vlasy vykoukly. Zrovna kolem šli dvě holky asi tak dvanáctiletá asiatka a patnáctiletá holka s brýlemi. Podívaly se na sebe a pokývly si. Rozeběhly se do té rvačky. Nemohla jsem to vydržet a vrhla jsem se mezi ně a rozdávala pěsti což by do mě nikdo neřekl. Vtom mi někdo chytil ruce za zády a já se nemohla vůbec pohnout. Tak jsem alespoň pohledem skenovala okolí a pohled se mi zasekl na té dvanáctileté holce měla černé vlnité vlasy po pas, snědou bezchybnou pokožku, zelené oči barvy moře trochu šikmější než mají ostatní lidé, ale i tak měla oči velké vypadala strašně roztomile. Všimla jsem si také, že má v uších sluchátka. A ona si úplně na pohodu bojuje s dvěma kluky najednou. Spíš to vypadalo jako by si tam mezi nimi tancovala. A mezi tím se vyhýbala ranám, někdy je kopla a někdy jim zase dala pěstí vypadalo to úžasně. Na sobě měla šedou čepici, černý svetr s lebkou , černé rozthané kalhoty, černé conversky a na zádech šedočerný batoh. Pak jsem se podívala na tu druhou té bylo asi patnáct měla dlouhé blond vlnité vlasy a modré oči. Bila se s Loulouem což byl ten největší a nejsilnější hňup z té party tupců. Bojovala velmi dobře rozhodně líp než já a Alexis no to je ale asi jasný, ale stejně bylo vtipný jak si tam ta asiatka tancuje a Ilariol s Ismailem jsou nepříčetní vzteky.Bratr bojoval s Afrodisiosem takže mě držel Methodios. Vtom se tam přihnal Mathu a začal bojovat a Ismailem. Mathu a ty dvě holky pak boj svůj skončili velmi rychle.Ale Alexis furt bojoval. Vtom Afrodisios vytáhl odněkud nůž a bodl s ním Alexise do ramena zařval bolestí já zaječela a slyšela jsem jak ti tři zaječeli :,,Neeeee!!!'' Alexis se chytl za rameno spadl na zem a schoulil se do klubíčka pod ním se začala tvořit kaluž krve .Ta asiatka se asi hodně nasrala, protože se najednou objevila za Afrodisiosem a dala mu takovou ránu pěstí, že pár metrů odlétl pak se zjevila vedle mě a to samé udělala s Methodiem, který mě pustila a já se rozeběhla k Alexisovi.Převrátila jsem ho na záda a z očí mi vytryskly slzy. Z ramena mu vytékala krev a na obličeji měl bolestnou grimasu. Ti tři se k mám seběhli něco na sebe pokřikovali, ale já je nevnímala.Vtom Alexise někdo zvedl a běžel s ním pryč mě zase někdo popadl za ruku a rozeběhl se. Já za ním klopýtala a byla ráda, že se nezabila.Dorazili jsme k řece úplně jsem nechápala o co jde, ale ok oni asi vědí co dělat. Položili Alexise do vody a ta asiatka si k němu klekla a dala ruce kousek nad ránu a vypadalo to, že se začala soustředit. Najednou se z hladiny řeky vznesla voda začala svítit a obklopila Alexisovo rameno. Teď už jsem vůbec nechápala o co jde pak si tam ještě nakráčela ta patnáctiletá holka klekla si Alexisovi za hlavu ruce mu dala na spánky a začala něco mumlat.Tohle dělaly asi deset minut. Já jsem si sedla na zem a vykřikla jsem bolestí která se mi hrnula z nohy. Přiskočil ke mně Mathu. Rukou mi přejel nohu. ,,Tady tě to bolí?" optal se. ,,Jo." pokývla jsem. Přejel mi po lýtku rukou, která svítila. Počkat ta ruka svítila. Začalo se stmívat. Alexis se konečně probíral a mně se udělalo líp. Jak jsem zmínila noc nám dává sílu. Brácha se vyškrábal na zem. Ta holka s brýlemi hodila tu asiatku do vody. ,, Jo ahoj.Omlouváme se ,že jsme se nepředstavily dřív. Já jsem Wise Cookie a ta holka ve vodě je Ayami Uzumaki a jak vidím tak mého bráchu znáte." představila se ta holka s brýlemi. Podívala jsem se na ni pohledem typu Co? ,, Jo jsme sourozenci a vy jste?" pověděla Wise. No a jak je našim zvykem nic jsme neřekli. ,, Ariano, Alexisi hledám vás po celých Athénách. Poďtě musíte si sbalit." přišla k nám teta Nicoletha pomohla nám se postavit. Brácha se ještě kolísal a já kulhala. Otočila jsem a zamávala.
Tento příbeh píšu společně s @AninkaAnanas všichni na její profil hodtě follow
ČTEŠ
Nechtění Polobozi
FanfictionPradávná bohyně se zamilova do smrtelníka. Měla sním dvojčata Arianu a Alexise. Prožili si mnoho, mnoho ztatili a nic nezíslkali. Všichni je šikanovali a odstrkovali, až na pár výjmek. Kdo jsou? Kdo je jejich matka? A jaké tajemství skrývají? Tento...