10 Will

47 3 0
                                    

O několik dní později

,,Co se tady děje, že se to tady zase zaplnilo?" zeptal se Austin. Porozlhlédl jsem se po celé ošetřovně. ,,Mám pocit ,že Har se zase snaží zdrhnout." "Do tartaru já tu zrzavou svini zaškrtím stačí, že mi zlomila nos a zmrzačila další táborníky." Chvíli po ošetřování sem vešel Cyril a nesl zrzavou svini celou od krve. "Do styxu, do tartaru, do Atlasový prdele  já ji ošetřovat nebudu." ,,Wille  je v bezvědomí a málem bylo po ní. Napadl jí pekelnej pes a málem si jí dal ke sváče." Cyril jí položil na lůžko. ,,K posraný Gaie proč jí rovnou nesežral bylo by to stokrát lepší." okolo zrzavý svině jsem radši zatáhl závěsy kvůli Ay chová se teď kvůli ní nějak divně. Austin a Keyla se ujali zrzavý svině. Já jsem ošetřoval ostatní táborníky. Šel jsem se podívat na Ay. Probrala se. Dal jsem jí přášky ,,Yuka kde je?" dostala nějak ze sebe a začala brečet. ,,Do prdele jaká Yuka?"  Přišel na ošeřovnu Percy se podívat na Ay. Sedl si k ní přitáhl si jí k sobě a začal jí utěšovat. ,,Nevíš kdo je Yuka?" optal jsem se Percyho ,,Nevím, ale potřeboval bych si s tebou promluvit. Odpověděl na otázku a já přikývl. Odešel jsem za Austinem, Keylou a Har. Austin zašíval větší rány na ruce a Keyla na noze. Břicho už měla zašitý. ,,Keylo bež si odpočinout. Já to vezmu za tebe." Řekl jsem Keyle když  došila tu ránu na noze. Ona odešla a já se ujal šití místo ní. Bylo mi Har trochu líto, ale  hlavní důvod proč jsem se toho ujal byl ten, že jinak by to trvalo věčně. Když jsme jí ošetřili, šli jsme si odpočinout. Všiml jsem si, že Percy odešel. Po cestě do srubu jsme ho potkali. Asi šel zkontrolovat Ay. ,,Wille můžu si s tebou promluvit?" optal se mě Percy znova. ,,Jistě." přikývl jsem. Došli jsme k Percymu do srubu kvůli soukromí. ,,Víš Wille v tu noc co Harmony létala tak mi Ay volala a kvůli Har a něco o ní mluvila. Říkala, že Har musí přežít za každou cenu. A já si myslím že to má něco společneho s tou Yukou o které mluví. Co myslíš?'' sveřil se mi Percy. ,,Percy já si myslím že to má nějakou spojitost o Har toho moc nevíme. Mám pocit, že Ay a Har jsou příbuzný. Jsou si povahou i vhledem podobné." odpověděl jsem mu.
Přikývl já se zvedl rozloučil jsem se s ním a odešel. Šel jsem random směrem utopený ve svých myšlenkách. Vtom jsem do někoho vrazil. Spadl jsem na zem a začal nadávat. Když jsem si všiml s kým jsem se srazil zaplavil mě vztek. Začal jsem na ni řvát.

,,DÁVEJ POZOR NA CESTU PŘITEPLENEJ DEBILE." zařvala na mě moje sestra. ,,TY SE DÍVEJ NA CESTU ZDRHAJÍCÍ POTVORO. NO A KAM JSTE ZDRHLY BYLY JSTE PRYČ TEJDEN COŽ JE KRÁTKÁ DOBA NA VÁS!" řval jsem na ni kvůli tomu, že ji mám trochu rád a bojím se o ní. ,,SORRY PŘITEPLENEJ DEBILE." srčila do mě a někam zdrhla.

,,Di immportales.'' zanadával jsem a zvedl se ze země. Vydal jsem se na ošetřovnu a cestou vymýšlel jak se Zdrhající potvoře pravým jménem Wise pomstím. U jednoho nápadu jsem se pochechtával a táborníci co okolo mě prošli na mě nechápavě koukali. Došel jsem k ošetřovně rozrazil jsem dveře a vešel dovnitř. Spatřil jsem ji spatřil jsem Ayami jak sedí na posteli kolena má přitažená k sobě a na nich položenou bradu koukala do prázdna. Třas těla a dušnost napovídali tomu že nedávno prodělala psychické zhroucení. Ale ani to mi nezabránilo abych na ni začal křičet kvůli tomu že zdrhla spolu s Wise.

,,POTVORO MŮŽEŠ MI DOPRDELE ŘÍCT PROČ JSTE SE ZDRHAJÍCÍ POTVORU ZASE ZDRHLY. MĚ KURVA NEBAVÍ A MYSLÍM SI, ŽE MLUVÍM I ZA OSTATNÍ KDYŽ ŘEKNU ŽE NÁS DOPRDELE NEBAVÍ VÁS HLEDAT POKAŽDÝ KDYŽ ZDRHNETE A MY TO NEVÍME" zařval jsem Ay se na mě vyděšeně podívala. ,,Wille neřvi. Vzbudil jsi půlku ošetřovny. Ayamin zdravotní stav se kvůli tobě zhoršuje." Podíval jsem se kdo na mě ze zadu mluví. ,,DOPRDELE NICO CO JSEM TI ŘIKAL O PODSVĚTÍ MAGII!" Chytl jsem ho za ruku a táhl ho ven. Zavedl jsem ho na místo kde nebyl žádný táborník a Nica jsem políbil. Zaslechl jsem cvaknutí foťáku. Od Nica jsem se odtáhl a on se červenal. Šel jsem se podívat kdo to byl. Nikoho jsem nenašel, ale mám tušení. ,,Wille všude jsem tě hledal." zastavil mě Cheirón. ,,Volal jsem Ayamině matce kvůli tomu tvému výstupu na ošetřovně a Ay pojede domů a berou i Har, aby jste měli na ošetřovně méně práce." "Yes. Zrzavá svině vypadne." ,,Cheiróne jaký výstup?" zeptal jsem se. Sice jsem moc dobře věděl co má na mysli, ale dělal  jsem že nevím. ,,Wille vím moc dobře že víš." Sakra jak se z toho teď dostat. ,,Cheiróne omluv mě prosím musím si něco vyřídit se svojí sestrou." odešel jsem hladat zdrhající potvoru. Prošel jsem celý tábor a ona nikde. Vrátil jsem se na ošetrovnu a koho tam nevidím, Wise jak smotává obvazy a povídá si s Ay. Ta měla hlavu položenou na kolenech a odpovídala jí typem ,,Hmmmm''. Cítím, že rudnu vzteky. Já to vydržím ne tak nevydržím. ,,ZDRHAJÍCÍ POTVORO OKAMŽITĚ SMAŽ TU FOTKU!" zakřičel jsem asi přes celou ošetřovnu. ,, Já tě nefotila přiteplenej debile a nenervuj se zničíš si sdrce a to by jsi měl vědět jsi přece doktor." odpověděla a zazubila se. Mám pocit že v tom má prsty.

Čau lidi ano já a moje spoluautorka žijeme. Teď jak bylo pololetí tak ve škole nám napařili tunu testů. Moje spoluautorka nestíhala radit a opravovat a já jsem měla co dělat si uržet ty dvoujky. Děkujem za trpělivost.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 08, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nechtění Polobozi Kde žijí příběhy. Začni objevovat