7 Percy

53 5 0
                                    

Spal jsem a zdál se mi sen o modrých sušenkách. Když v tam usliším jek někdo řve a mlátí na dveře.  ,,PERCY OKAMŽITĚ VZTAŇ. JSI TU MISTR NA KONĚ. OKAMŽITĚ VSTAŇ." ,,Hh to není vážný."  a bouchání na dveře jsem ignoroval. Najednou jsem spad z postele dolů na podlahu a peřina ze mně slezla. ,, Ještě pět minut." poprosil jsem se zavřenýma očima. ,,Šup ty můj Chaluhový mozečku vztávej. Po táboře se prohání ten kůň s tou holkou co sem včera nějak dostali."  pošeptala mi Annabeth do ucha. Rychle jsem vstal hodil na sebe nejbližší tričko a kalhoty. vyběhl jsem ze srubu a z plných plic zakřičel  ,,ALANE OTOČ SE A VRAŤ SE."    ,,Nas** si." Do Styxu já toho poníka přiškrtím .  Rozeběh jsem se do stáje pro Blackjacka. Will byl upně rudý vzteky. Nico a Will se snažili zapřáhnout koně.   Blackjack si v klidu žvejkal seno. ,,Blackjkacku pojď jdem si zahrát na honěnou s jedním paličatýp poníkem." ,,Šéfe a co snídaně."  ,,Pak dostanš dvojitou" naskočil jsem na Blackjacka a vzlátli jsme. Letěli jsme a těžko  je hledali. Zahlédli jsme je až na nějakém místě plném trosek  a řevu kde sa v kličku klusali . ,,TY BLONĎATEJ ZMETKU NA*** SI A JDI DOP*****!" zařvala ta holka od Alana jsem se včera dozvěděl že se jmenuje Har.  ,,NICO CO JSEM TI ŘÍKAL O PODSVĚTNÍ MAGII!" Will je hodně naštvanej   ,,JMÉNÉM MÉHO OTCE TI  PŘIKAZUJI ZASTAVIT TY PALIČATEJ PONÍKU."  ,,Haha proč bych měl? Mně je jedno že tvůj  tatíček  je Poseidon.  A pro informaci ve stájí jsem neměl čistou vodu."  ,,Hihihi."  ,,TY ZATRACENEJ PONCLESI TO O MĚ MYSLÍŠ! BLACKJAKU PŘESTAŇ SE SMÁT!" Já toho Alana fakt nedám. Je vidět, že už od začátku mě nesnáší.  Tomu bych přál dlouhou procházku Tartarem. Ať jde do Styxu.  Když jsme sletali zahlédl jsem nějakou nestvůru. Letěli jsme za ní. No nazdar. To je nemejsky lev. Na zemi leželo několik houbařskejch nožíku. Rychle jsem je zbíral a házel lvovi do tlamy.  On mě sekl tlapou do ruky. Poslední nožík byl z božského bronzu. Rychle jsem šáhl do kapsy pro Anaklusmos. No bezvadný když ji nejvíc potřebuju tak mi vypadne z kapsy za chvíli se snad objeví. Au moje noha. ,,Vraď se odkaď jsi přišel. Jdi hezký zpět do Tartaru." Super byl jsem dost od krve. Hodil jsem mu do tlamy i posledni nožík a minul jsem. Lev se naštval rozmáchl se po mě a sekl mě od  levého ramena po pravý bok. Syknul jsem bolestí uviděl jsem klacek popadl ho vyskočil tý potvoře na hlavu a vrazil jsem mu ho do krku. Slítl jsem z něj a on mě seknul do zad. Skvělý  ještě nikdy jsem nebyl tak zkrvavenej při boji s nestvůrou. Rychle jsem na něj zase vyskočil a začal s tím klackem kroužit a doufal, že mu tím přetrhám dýchací cesty. Ale jako naschvál se ten klacek zlomil. Zase jsem slitl a zvedl se chtěl jsem mu tam vrazit další klacek, ale nemohl jsem žádný najít zrovna když jsem se nedíval tak mě sekl do tváře a do stehna druhý nohy. Šahl ksem do kapsy a doufal, že tam bude. Byla tam rychle jsem ji vytáhl a vrazil mu ji do tlamy. On se proměnil na prah a zbyla po něm kůže tu jsem vzal a vydal se k těm dvoum. Byl jsem celej od krve šrámy kam se podíváš. Došel jsem k těm dvoum a zařval na ně :,, VY PITOMCI KDYBY JSTE TAK NEŘVALI TAK SE SEM NEHRNOU NESTVŮRY.'' Setmělo se mi před očima a já jsem padl na kolena pak jsem padl na bok do lehu. Cítil jsem jak ke mě někdo přiskočil. ,,Percy Percy vstávej notak Percy.'' poznal jsem, že je to Nico chtěl jsem odpovědět, ale omdlel jsem.

  Probudil jsem se až na ošetřovně celé tělo mě bolelo. Harmony už byla vzhůru vedle mě stál Will a Annabeth seděla na zemi a Nico spal. Rozhlédl jsem se a chtěl se posadit. Zapřel jsem se rukama a syknul bolestí. Will mě ihned položil a spustil :,,PERSEE JACKSONE CO TĚ TO NAPADLO. MÁLEM JSI UMŘEL A TO JENOM KVŮLI TÝ ZRZAVÝ SVINI.'' ,,KVŮLI MĚ ŽE PRÝ MÁLEM UMŘEL TO TY JSI ZAČALA ŘVÁT NA CELEJ LONG ISLAND SVÍTIVÁ UŘVANÁ OBLUDO.'' zařvala na něj Harmony. Pokřikovali tam na sebe, že je musel slyšet celej tábor. Začala mě z nich bolet hlava bolest se stupňovala chytl jsem se za ni a vykřiknul bolestí. ,,ZRZAVÁ SVINĚ DRŽ HUBU." ,, SVÍTIVÁ UŘVANÁ OBLUDO SAMA SI JÍ DRŽ!" ,,NECHCETE TOHO VY DVA NECHAT!" ozvala se Annabeth ,,NE." zařvali Will s Har naráz. ,,VY NEVZDĚLANÝ IDIOTI OKAMŽITĚ ZKLAPNĚTE NEVIDÍTE CO DĚLÁTE PERCYMU!" ,,TY PŘECHYTRAČELÁ PALICE NEJDŘÍV SI TO MUSÍM VYŘÍDIT SE SVÍTIVOU UŘVANOU OBLUDOU." takhe urazit mojí Chytrolínku. To by si dovolila jen Ay. A ta Har mi ji dost připomíná povahou. ,,VY ICHTILOVÉ MŮŽETE SE ZTIŠIT NEDÁ SE TU SPÁT!" právě se probral Nico. ,,Kdo se nám tu vyspinkal? Náš malej Nicoušek." ,,WILLE ZA PRVÍ NEJSEM MALEJ A ZA DRUHÝ NEJSEM NICOUŠEK." No další kdo se přidal. ,,SCHNILÁ SMRTKO NEPLEŤ SE DO TOHO." zařvala a zmizela. ,,DO TARTARU KDE JE TA ZRZAVÁ SVINĚ. ZRZAVÁ SVNINĚ KDE JSI? KAM SI ZMIZALA TY ZRZAVÁ SVINĚ?" Will začal prolejzat celou ošetřovnu. ,,TA ZRZAVÁ SVINĚ MUSÍ UMĚT OVLÁDAT DOBŘE MLHU." ,,Wille!" zavolal na něj někdo. ,,SAKRA CO PO MNĚ JEŠTĚ CHCETE! Jej promiň Cheironé." Ups. Ten si to správně načasoval. ,,Promiň Cheironé naštvala mě ta zrzavá holka." Will se Cheironovi omluvil. ,,Bylo to slyšet přes celý tábor. A příště laskavě slušně. Jo a Alexis si nějak rozřízl ruku tak mu to zašíj." Will tu ruku šel Alexisovi zašít. O 2 dny později Je něco kolem jedenáctý v noci. Venku slyším jak někdo běhá. To je nejspíš Ariana a Alexis. Har je na ošetřovně to jak se zneviditelnila bylo pro ní dost náročný a jelikož se stále hádá s Willem tak se její stav zhoršuje. Měsíc mi svítil do srubu přímo na držku. ,,Percy nespíš?" Počkat duha v noci. ,,Ay já tě přetrhnu jak hadici. Kde jste s Wise?" úplně jsem zuřil. ,,Buď v klidu jsme u mojí mamky. Percy není v táboře nějaká zrzavá holka?" proč by měla starosti poslední nový táborníci kterých si všimla byli Ariana s Alexisem. A předtím? Ani si nevzpomínám. ,,Jo je tady. Jmenuje se Harmony. Leží na ošetřovně a díky ní dalších pár lidí." řekl jsem jí radši pravdu. ,,COŽE!? Harmony Scott. Percy prosím snaž se, aby se nezabila jinak je po mně!" A sakra to musí být něco hodně vážnýho. ,,Percy v jakým je stavu? Prosím musím to nutně vědět." Mám jí říct pravdu nebo ne. ,,Ay víš Har má zlomenou ruku a nohu, zašitý koleno a hlavu. Předevčírem se snažila utéct ale dopadlo to tak, že má otřes mozku." řekl jsem jí pravdu dělá mi problémy lhát Ay. ,,Co-cože?" začala brečet snad se psychicky nezhroutí to už tady taky několikrát bylo. ,,Wise co nejrychleji se musíme vrátit!" začala křičet na Wise. Radši jsem hovor ukončil. Rozhodl jsem se, že si zajdu zaplavat. Je skoro půlnoc, ale mně je to jedno. Když jsem viděl výraz Ay, uviděl jsem v jejich očích strach a bolest.  

Nechtění Polobozi Kde žijí příběhy. Začni objevovat