6

395 34 0
                                    

T: Yoongi vrei să fim împreună?

Prov: Yoongi

Nu pot să cred că asta se întâmplă acum chiar nu pot. Sunt foarte fericit și inima mi-o i-a la goană, simt ca mor. Încerc să mă calmez și îi încep să vorbesc.

Y: T-tae eeu vreauu să fiuu c-cu tine...

Îl i-au repede în brațe și îi simpt parfumul lui, a pieli sale.... Îl iubesc.

T: Mă bucur mult Yoongi că ai acceptat să fii cu mine îți mulțumesc.

Y: Nu ai pentru ce să îmi mulțumești Tae

Prov autor

După ce cei doi au stat ore în șir și au discutat și au împărtășit atâtea ganduri, unul altuia era vremea să meargă la somn.
Lui Tae nu îi venea să creadă că sa întâmplat atâtea în doar câteva ore. De când e alături de Yoongi simte ca și cum se cunosc de o viață
Nici lui Yoongi nu îi venea să creadă că sa întâmplat asta. Acum Yoongi vroia să îl ajute pe Tae să își găsească ceva de lucru iar după să petreacă timpul alături de el cât mai mult posibil. Vrea să se bucure de ultima clipă alături de noul lui iubit.
Yoongi din păcate are o boală ascunsă iar asta o să îl afecteze foarte mult nu numai pe el cât și pe Tae.
Acum în acest moment se bucura unul de altul.

Prov: Tae

Mă trezesc și simt ceva greu pe pieptul meu, un cap ciufulit și blond. Doarme ca un înger. Stau și îi analizez toate trăsăturile sale frumoase. Ochii sunt mici și drăguți, nasul și el este foarte micuț, are buzele uscate și mari, are o față rotundă și catifelată. Începe să se miște, asta însemnând că se va trezi curând.
Își deschide ochii și își îndreaptă privirea spre mine.

T: Neața rază de soare..

Y: Neața și ție curcubeu, cum de te-ai trezit așa târziu? Mă întreabă ridicându-se în fund si frecându-și ochișori cu mânuțele sale. Eu încep să chicotesc.

T: Nu sunt treaz de mult timp îngeraș.

Se uita la mine și începe să roșeasca. Își întoarce privirea și dă să se de-a jos dar îl prind de umăr și îl întorc spre mine și îi dau un sărut de dimineață. Îmi răspunde la sărut și îi mușc buza de jos lăsându-mă să pătrund în cavitatea lui.
Ne despartem unul de altul din cauza lipsei de aer apoi îi zâmbesc dulce și el făcând același lucru.


Hei din nou cu continuarea 🖤🖤
Ne citim în continuare ❤
Spor la citit

Viață Nouă (#taegi**) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum