15

248 27 2
                                    

Pov Tae :

Am început să plâng foarte tare ,am căzut lângă el și l-am luat în brațe .

I-am luat fața în mâinile mele și l-am sărutat dulce de tot .

T: DA,DA,DA de o mie de ori da.....

Y: Hai acasă....

T: Hai să mergem .

Am ajuns acasă foarte repede,nici unul din noi nu a scos nici o vorbă în mașină.

Am intrat înauntru și a închis ușa apoi ma luat în brațe și am mers direct în dormitor la noi.

Y: În seara asta ești al meu .... Îmi zâmbește pervers .

M-am înroșit la vorbele pe care l-a zis .

Ma luat în brațe și ma pus pe pat ,iar el s-a pus peste mine și a început să mă sărute din ce în ce mai doritor.
A început să îmi lase săruturi umede pe maxilar , apoi a luat bucăți mici de piele și a supto, până am rămas cu niște cerculețe de culoare roșu spre mov.
A ajuns la mugurași mei și a început să îi muște încet cu dinți.
Nu mai puteam rezista...aveam o dorință de a face dragoste cu el de mult.

Pov Yoongi:
După ce m-am jucat un pic cu el și l-am amăgit atât am început să îi dau pantaloni în jos și să îi sărut coapsele.
Începea să tremure sub atingerea mea. I-am dat și boxeri jos și am început să i-au prețiosul obiect în gură.

Pov autor

După ce Yoongi a adus sticluța cu lubrifiant a început să îl penetreze pe cel mic cu un deget., iar cel mic a început să geamă destul de tare. Acest lucru făcându-l pe Yoongi să mai bage un deget în gaurica micuțului. Nu a mai durat mult și cel mic a simțit că începe să îi crească plăcerea cu fiecare penetrare pe care Yoongi o făcea.
Yoongi a scos cele trei degete și a desfăcut un pachețel în care se află un prezervativ. La pus pe monstrul sau și a intrat în cel mic, iar micuțul a început să plângă iar cel mare la sărutat și a trecut cu limba peste lacrimile vărsate de Tae.

Y: Iubire pot să mă mișc?

T: A-acum d-aa , ahhh!!

Yoongi a început să facă mișcări de du-te vino înăuntrul micuțului. Tae gemea cu fiecare penetrare.

T: Yo-ongiii mm-ai aa-m un pi-cc și......

Nici nu a terminat de zis căci Tae și-a dat drumul pe abdomenul celui mare, iar Yoongi cu o ultimă penetrare a reușit să își dea și el drumu.
Yoongi a căzut lângă cel mic și la luat în brațe și au adormit.

Oooo nu îmi vine să cred că am scris așa ceva....
Spuneți-mi dacă va plăcut ca să mai adaug capitole

Spor la citit... . 😍
Scuze pentru greșeli!!!!

Viață Nouă (#taegi**) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum