4

482 37 2
                                    

Prov: Tae

Nu știu ce să zic de această propunere i-am făcut atât deranj nu cred că o să stau, chiar dacă aș vrea să rămân.

T: Păi nu vreau să te deranjez în continuare, mai bine aș pleca. Îmi pare rău dar chiar trebuie să plec.
Y: Hei stai un pic, chiar vreau să rămâi, așa ne vom cunoaște mai bine și vom deveni prieteni. Eu nu prea am pe nimeni în viața mea. Părinți mei au murit și nu am frați sau surori. Viața mea începe să se destrame din cauză că nu comunic. Mereu aprobam sau nu băgam în seamă. Am un singur prieten cu care vorbesc, el mă înțelege uneori, dar nu tot timpul. Tu semeni cu mine mult în sensul că și eu am avut același necaz când aveam 23 de ani dar am dat peste Namjoon care ma ajutat și am ajuns aici unde sunt acum. Lucrez la o casă de discuri și sunt director. Îmi place muzica foarte mult, iubesc ceea ce fac. Acum drept să îți spun nu am vorbit atât de mult în viața mea...
T: Păi...
Sunt uimit de ceea ce a spus chiar că a trecut prin multe.

Y: În fine lasă asta dacă vrei rămâi dacă nu poți să pleci. Îmi pare rău că am tot insistat.

Spune el aplicându-și capul în jos. Mi-e mila să-l las singur, cred că o sa rămân. M-am atașat un pic de el.

T: Stai nu e nimic, o să rămân. Dar nu vreau să te superi.
Y: Nu mă supăr stai liniștit.

Se uită la mine și îmi zâmbește așa de gumos. E așa frumos chiar îmi place mult de el. Mi-aș dori să fim împreună.
Doamne ce e cu mine nici măcar nu stiu daca e gay. Trebuie să aflu mai multe despre el.

Prov: Yoongi

Sunt așa de fericit că va rămâne, nu voi mai fi singur acum o să am cu cine să vorbesc.

Y: Hei ai vrea să facem ceva astăzi, să mergem undeva sau cum vrei tu? Întreb uitându-mă la el.
T: Eu vreau să îmi găsesc ceva de lucru.
Y: Ce știi să faci? Adică ce lucrezi în general?
T: Pai eu am lucrat cam un an la un restaurant iar acum nu știu unde să găsesc ceva asemănător.
Y: Auzi cred că ți-am găsit eu ceva de lucru, dar nu sunt sigur dacă mai are nevoie, dar o să întreb.
Mă uit la el și e așa de fericit sper că Jin iubitul lui Namjoon să mai aibe nevoie de chelner.
Îmi scot telefonul din buzunar și îl apelez pe Namjoon.

Convorbire:

Y: Yaa, ce faci?
N: Păi acum sunt într-o ședința cu băieți din trupă.
Y: A păi am nevoie de numărul iubitului tău. Am pe cineva care vrea să lucreze la cofetăria lui.
N: A pai stai că îți trimit prin mesaj numărul.
Y: Mersi Namjoon. Îți rămân dator.
N: N-ai pentru ce amice. Te Sun mai târziu acum am treabă cu trupa. Pa.
Y: Pa.

Îmi închid telefonul și îmi îndrept privirea spre Tae și el se uită la mine ciudat. De ce oare?.

T: Tu chiar ai făcut asta pentru mine?
Se uita la mine foarte uimit.
Y: Da..
T: De esti așa cu mine? Ne-am mai întâlnit înainte?

M-am trezit așa dimineata și nu aveam ce face, deci vă omor cu încă un capitol. Iei am facut acest capitol foarte lung de 600 cuvinte....
Ne citim data viitoare 😍

Multumesc mult pentru toate vizionările..... 😇
Scuze pentru greșeli!!

Viață Nouă (#taegi**) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum