10

324 23 2
                                    

În dimineața următoare Tae se trezește cu o durere (știți voi😂) și încearcă să meargă până la baie dar Yoongi îl prinde de mână trăgându-l înapoi lângă el.

Pov Tae:

Y: Buna dimineața rază de soare, unde te grăbești așa? se uita la mine și imi zâmbește atât de frumos încât m-aș topi ca un cub de ghiață.

T: Buna dimineața Suga, mă duceam la baie să fac un duș, dar mă doare foarte tare acolo jos.

Mă înroșesc și îmi aplec capul.
Se ridică mă i-a în brațe mă duce la baie.

Y: O să te ajut eu iubire.

Se apleacă și îmi dă un sărut dulce foarte dulce.
După ce mă ajutat, a făcut și el duș apoi am mers să gătim ceva.

Pov Yoongi:
Azi trebuie să merg la muncă, aș da orice să stau acasă alături de Tae.
L-am luat în brațe și l-am pus pe scaunul de la bucătărie.

Y: Azi nu voi putea sta cu tine îngeraș.

T: De ce Suga?

Y: Trebuie să merg la muncă iar tu vei sta acasa ca un băiețel cuminte până se întoarce daddy, bine?

Tae se ridică de la masa și fuge direct la baie și încuie ușa.
Mă sperii și merg să văd ce să întâmplat.

Y: Tae ești bine ce e cu tine?

T: S-ssunt b-bine. Nu îți fa griji.

Y: Tae deschide ușa. Hai deschide te rog.

T: Imediat.

A deschis ușa și observ ceva suspect în baie pe jos lângă chiuveta.
L-am luat pe Tae și am mers cu el în dormitor, l-am pus pe pat și i-am zis să aștepte un pic.
Merg în baie și am vazut sânge, mă sperii și caut pe internet "ce se întâmplă dacă vomite sânge ".






Heiiii, îmi pare rău că nu am mai postat de două săptămâni, dar am avut probleme la școală multe teste și ascultări. Urăsc școala!!!

Azi cred că o să postez mai multe capitole.

Ne citim data viitoare . Scuze de greșeli 💞

Viață Nouă (#taegi**) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum