24

196 11 2
                                    

( citiți și ce v-am scris eu jos, e important)

Pov Autor

Au mâncat împreună ca o familie fericită. Copii erau foarte fericiți alături de cei doi.

După 15 ani

După mulți ani Suki avea în jur de 16 ani iar Junko avea în jur de 19 ani.
Yoongi și Tae au plecat din America și sau întors în Coreea.
Yoongi sa angajat la cea mai renumită casă de discuri unde lucrează ca producător. Acum Yoongi e în căutare de talente pentru noua trupă de băieți.
Tae a înființat un orfelinat în care mulți copii stau în condiții bune.
Suki a descoperit că este un neko și a ascuns asta de fratele său. Junko este foarte sever cu Suki, mereu îl respinge (oare de ce?), nu îl bagă în seamă.

Era weekend.

Pov Suki
Mă trezesc și mă duc la baie să mă pregătesc să merg la masă. Când ajung în fața oglinzi observ că am coadă și urechi de pisică.
Mă sperii și caut repede pe internet.Citesc în jur de 20 de minute despre aceste ființe.
Eu sunt un neko adică sunt un fel de om pisica sau ceva de genul.
Ce să fac oare să îi spun lui mami de asta!? Cred că ar trebui.

S: Mami, vino un pic la mine în cameră trebuie să vorbim!.

T: Imediat.

Mă duc în pat și mă bag sub pătura.
Mama deschide ușa.

T: Ce sa întâmplat de mai chemat așa.

S: Mama trebuie să îți arăt ceva. Trag aer în piept și îmi dau pătura jos.
Mama rămâne uimita

T: Ce ți să întâmplat Suki?

S : Așa m-am trezit de dimineața mamă. Încep să plâng.
Mami vine și mă i-a în brațe.

T: Gata nu mai plânge, bine!?

S: O să mă mai iubești dacă sunt așa?

T: Dragoste cei cu tine, cum să nu te iubesc te-am crescut de când erai mic, foarte mic... Nu mai plânge și zi-mi dacă știi ceva despre aata !?

S : Mami sunt un neko.

T: Un neko, ființele alea drăguțe care sunt jumătate om și jumătate pisică?

S : Da mami, dar de unde știi?

T : Am auzit despre ele îngeraș.

S : Și cei să fac cu astea, nu pot să merg așa la liceu!?

T : Căutăm cum se pot ascunde astea bine!?.

S: Da mami.


Hei dragilor, această carte a luat o întorsătură bruscă. M-am gândit să schimb un pic atmosfera să mai bag un mic detaliu foarte drăguț.
Cred că o să fac și volumul 2 al acestei cărți.
Trebuie să încep să editez toate capitolele.
Acum o să continuui cu capitolele.
V-am zis că o să mai fie câteva capitole și o să termin cartea dar m-am mai gândit și o să o continuui cu următorul volum.

Mulțumesc că în citiți cartea.
Scuze de greșelile gramaticale pe care le fac.

Viață Nouă (#taegi**) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum