14

244 25 2
                                    

Pov Yoongi:

După ce ne-am îmbrăcat am plecat spre mașina din garaj .

Pe drum nu prea am vorbit unul cu altul așa că presiunea dintre noi era destul de mare .

Am ajuns în cele din urma la cel mai bun restaurant unde am făcut rezervare . Îi trag scaunul ca să se așeze Tae apoi mă așez și eu în partea opusă lui .

Y: Chelner ? Îmi poți aduce te rog meniul!

Ch: Desigur !

Y: Iubire ce vrei să mănânci astăzi?

T: Păi eu aș vrea o supă ramen cu miso și o porție de kimchi, tu ce vrei să îți ei iubire ?

Y: La fel ca tine dragoste .

Și îi fac cu mâna din nou acelui chelner să vina să îmi ia comanda .

După ce am primit și mâncarea am decis să ne comandăm ceva dulce .

Pov Tae :

După ce Yoongi a mâncat prăjitura a mers la baie ,iar eu am stat și am așteptat ca sa vină.

În timp ce stăteam mă gândeam de ce Yoongi se comportă atât de ciudat ,chiar nu știu .....Trebuie să aflu ce e cu el imediat .

Pov Yoongi:

Am mers la baie ca să vad dacă nu am uitat lucrul cel mai important acasă .

Îl am ,sunt foarte emoționat nu știu dacă vrea să fie al meu pentru totdeauna .

Bag din nou în buzunar inelul și merg să îl cer de soț.

Am ajuns la masă dar nu m-am așezat ,mă uitam la Tae care mă privea îngrijorat .

Mă așez într-un genunchi și scot inelul din buzunar ,îl privesc pe Tae și el rămâne șocat .

Y: Îmi faci onoare de a te alătura tot restul vieții alături de mine ?







Hei din nou dragilor ......nu știu dacă vă place povestea mea ,dar va doresc spor la citit !!!!

Ne citim data viitoare !!!uwu uwu uwu

Viață Nouă (#taegi**) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum