22

169 17 0
                                    

Ajunși acasă am mers direc spre canapeaua din sufragerie .

Pov Yoongi

Mă bucur atât de mult că Tae e atât de fericit .

Stă în brațe cu cel mic iar eu sunt cu Junko de mâna ,suntem o familie fericită ,foarte fericită.

Y: Tae hai să mergem să îi arătăm camera micuților ,bine ?

T: Desigur. Junko vii cu mine să va arăt camera unde veți dormi .

J: Pot să te strig tati?

T: Micuțule poți să mă strigi mami ,el e tati ....arată spre mine .

J: Bine mami. Pot să te întleb ceva mami?

T: Da dragoste întreabă-mă.

J: Pot dolmi în seală asta impleuna cu tine, tati și Suki?

T: Da iubire o să dormi cu mine și cu tati,bine!

După ce Tae a dat de mâncare lui Junko si lui Suki, am mers direct la noi în cameră că deja se făcuse noapte și am zis să mergem să ne odihnim.

Îi punem pe cei mici la mijloc ,Suki stătea la pieptul lui Tae și era atât de drăguț ,pe cand Junko stătea la fel la pieptul meu . Au adormit amadoi în brațele noastre . M-am apropiat de Tae și l-am sărutat pe buze,iar el mi-a zâmbit .

T: Sunt atât de fericit ,mulțumesc Yoongi că faci parte din viața și fericirea mea . Te iubesc mult de tot.

Y: Tae și eu te iubesc foarte mult și mă bucur că am ales să îmi petrec viața alături de tine .






Hei bună dragilor,îmi pare rău că nu am mai postat până acum.
Mai sunt doar câteva capitole și se va termina această poveste frumoasă .❤❤❤❤❤❤
Vă rog dacă aveți ideei cu următoarea carte dați-mi un mesaj în privat.

Viață Nouă (#taegi**) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum