5. Bem, bem că putem 1

80 4 0
                                    

         5.Bem, bem că putem 1. Adversarii.

Jai's POV...

Harry a plecat cu Zayn de vreo două ore şi paznicele au dublat pedeapsa lui Harry, şi iau dat şi lui Zayn una.

-Unde sunt şi proştii ăia? a întrebat Louis pasându-mi mingea, eram la activitatea de după-amiază unde cică trebuie să jucăm raţele şi vânătorii, raţele fiind fetele. E aşa de copilăresc şi stupid. Singurele fete rămase în joc sunt Mia, Kendall şi o mulatră care înafară să se ferească de minge nu ştie să facă nimic.

-Dacă îi văd îi iau la pumni, a spus Niall aruncând cu mingea şi nimerindu-şi prietena, Mia.

Tot nu îmi vine să cred că ei formează un cuplu, adică serios? Mia e atât de...blondă şi...piţi iar el e atât de blond şi... defapt se potrivesc. Din spatele unei cabane numele meu se auzea parcă fluierat aşa că am abandonat jocul plecând spre cabană.

-Unde naiba aţi fost? am întrebat văzându-l pe Harry şi Zayn furişându-se.

-Taci acolo, a zis Zayn luându-mă de guler până înăuntrul cabanei.

-Mâine dimineaţă, tu şi restul vă faceţi bagajele, am găsit paradisul, scăpăm de aici, a spus acesta.

-Paradisul? am întrebat aprinzându-mi o ţigară.

-Da frate, e o cabană peste lac, cu băutură, muzică, fete, tot ce ne dorim pricepi? a întrebat Harry.

-Ok, le luăm şi pe fete? am întrebat.

-Da, poate să vină şi iubiţica ta, a spus Zayn lovindu-mă în piept şi plecând afară.

Am ieşit toţi trei afară dând nas în nas cu o paznică destul de drăguţă care se uita urât la noi.

-Unde aţi fost? a întrebat ea cu mâinile în sân.

-Am adormit Keran, a spus Harry zâmbindu-i.

-Tu tocmai mi-ai zis pe nume? ţi-aş putea fii mamă, a zis ea protestând.

-Una frumoasă, a linguşit-o el.

-Triplă pedeapsă Styles, şi Malik? ce am zis eu de îmbrăcămintea asta? dublă pedeapsă! a exclamat ea făcându-l pe Zayn să se încrunte.

-Bine, au răspuns la unison plecând spre Louis şi Liam. Misiunea mea era să fac fetele să vină. Îmi place ideea de altă tabără.

-Hei, am zis luând-o de talie pe Kendall, care a tresărit şi s-a îndepărtat de mine.

-Ce vrei? a întrebst arţăgoasă.

-De la o sclifosită ca tine? nimic, Mia honey, am zis punându-mi mâna pe după capul Miei care râdea degeaba.

-Am o propunere pentru voi, am zis zâmbindu-i.

-Asta nu sună bine, a spus Mia analizându-mă.

-Nu propuneri din acelea blondino, am zis cezălându-i orgoliul.

-Ok, spune, a zis Kendall.

Le-am povestit ce mi-au spus băieţii deja făcând-o pe Mia să bată din palme copilăreşte şi pe Kendall să se albească la faţă.

-Nu plec nicăieri, a zis Kendall protestând.

-E doar o altă tabără, mergem câteva zile, ne întoarcem şi măcar ne-am distrat, am justificat bătând palma cu Mia.

-Unu, o să avem pedepse de suportat toată vara, doi, paznicele deja ne au în vizorul lor, trei, de ce aş merge cu şase idioţi într-o tabără de acel gen şi patru, chiar v-a trebuit mult să gândiţi ideea? a întrebat autoritară.

Love without rulesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum