8. Adevărul gol goluţ

62 3 2
                                    

         8. Adevărul gol goluţ.

Kendall's POV...

Nu îmi venea să cred ce persoană am devenit. Sărut doi băieţi pe rând oricum vreau. Nu pot crede. Atunci când îl sărut pe Harry o atracţie corporală mă forţează să cer mai mult şi se întâmplă lucruri ciudate sub pielea mea care o face să ardă şi să-mi dea idei rele. Dar când îl sărut pe Jai, sute de fluturi îmi rod stomacul şi mintea nu mai funcţionează, doar inima dictează. Când suntem aproape există o conexiune aşa mare că nu o pot înlătura. Tot ce am de făcut e să spun adevărul. Corpul meu strigă Harry. Inima strigă Jai. Mintea mea nu mai are glas să-mi strige ce să fac. Am nevoie de cineva care să mă sfătuiască. Hei, prietena lui Zayn chiar pare ok. Pe Mia nu o voi pune să mă sfătuiască pentru că nu e în măsură să aibă grijă nici de ea, dar şi de mine? De la alt băiat din gaşcă nu pot cere sfaturi. 1. E băiat. 2. Poate spune ceva lui Jai sau Harry. Deci nu merge.

După sărutul cu Jai am coborât ameţită la piscină.

-Hei Perrie, am zis văzând blondina citind dintr-o revistă pe sezlong.

-Hei Kendall, a spus zâmbind cast.

-Putem vorbii? am întrebat-o asigurându-mă că băieţii nu sunt prezenţi.

A aprobat din cap şi m-am aşezat pe pătură privindu-l pe Harry cum înnoată şi pe Jai care stă pe margine şi vorbeşte cu Liam.

-Spune, a zis ea.

-Mă poţi ajuta cu un sfat? am întrebat eu stânjenită.

-Normal, orice, a zis încurajându-mă.

I-am povestit cam totul. I-am povestit de ce am simţit din momentul în care am ajuns în prima tabără, aşa a aflat şi de unde venim, ce simt pentru Jai, ce simt pentru Harry, cum răspunde mintea mea amândurora, adică nu o face, cum inima mea o ia pe căi greşite, cum săruturile cu Jai şi cele cu Harry sunt total opuse şi cum toate intâmplările mă fac să cred că nu e locul meu aici, în gaşca asta. Suntem două fete, şase băieţi şi o străină. Nu o cunosc Bella dar din câte am văzut e frumoasă. I-am zis şi părerea mea despre ele adică zău aşa, sunt amândouă superbe, o blondă şi o şatenă, amândouă au ochi frumoşi, statură perfectă, au forme, au înălţime superbă, ce le lipseşte? Nimic!

-Wow, pai să încep cu sfărşitul, mulţumesc mult dar eu am o părere şi mai bună despre tine, arăţi super şi nu mă mir de ce Jai are concurenţă, atragi băieţii. Apoi, tu trebuie să ştii că poţi iubii doi băieţi, dar nu poţi fii îndrăgostită de doi. După câte am auzit şi sunt destule, Harry îţi oferă ca să zic pe faţă...plăcere, doar când îl vezi, iar când îl vezi pe Jai simţi ceva prea mare de suportat. Frumuseţea trece draga mea, şi rămâne sufletul. Jai are de toate spun eu, dar Harry e un bad boy şi te atrage pentru să zic...o tură? râde aceasta. Eu doar glumesc, dar nu te pripii. Styles e logic că are călcâiele aprinse după o fată aşa frumoasă ca tine dar Jai e cel care merită inima ta, crede-mă!

Zic că are dreptate. Adică da Harry mă atrage şi ne înţelegem şi sincer nu aş rata un alt sărut cu el dar Jai le are pe toate. Doar nu m-am îndrăgostit degeaba de el. Ups.

-Bună fetelor, a intervenit Zayn cu care dacă mă gândesc mai bine eu nu am prea vorbit.

-Hei hei, a zis Perrie sărutându-l.

-Nu vreau să fiu pisălog, dar în piscină se vorbeşte de tine, a anunţat Zayn arătând spre mine.

Poftim? Cine vorbeşte de mine? Şi mai important.. Ce vorbeşte?

-Ce? am întrebat încruntându-mă.

-Jai îl ia pe Harry la întrebări iar el să zicem că maschează adevărul, a mărturisit.

Love without rulesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum