12. Înapoi la carceră

72 3 0
                                    

         12. Înapoi la carceră.

Kendall's POV...

Soarele a apus de mai bine de-o oră. Ne-am aşezat în jurul focului de tabără şi mici licurici foarte ţipători ne-au tăiat calea. Din pădurea înaltă care brăzda toată întinderea de pământ rece se auzeau foşnetele crengilor provocate de vântul puternic.

După acea mărturisire a tuturor am devenit mai deschişi unul cu altul iar focul a fost gata în doar câteva minute. Jai mi-a dăruit jerseul său negru pe care îl avea pe şezlong şi l-am acceptat. Mirosea plăcut a parfum bărbătesc îmbibat în ţesături. L-am pus peste umerii mei lăsându-l să îmi încălzească corpul ferit de căldură. Jai se afla în spatele meu ţinându-mă în braţe, noi fiind sprijiniţi pe şezlong. Gaşca stătea pe pături vorbind iar noi priveam luna la o distanţă mică de foc. Stele mici şi uşor de observat stropeau cerul înegrit fără urmă de nori, doar cu o mică tentă de un fum ceţos. Luna era mare şi făcea lumină slabă dintr-un colţ al boltei cereşti pe care aş fii putut-o privii veşnic. M-am foit în braţele lui Jai atingându-i cu palma pieptul tare şi dezgolit. Am plasat un sărut ruşinos pe pieptul său primind o îmbrăţisare la schimb. Mi-am ridicat alene ochii spre faţa lui frumoasă. Avea ochii întredeschişi şi chiar şi eu aş dormii. Restul deja s-au întins fără să spună prea multe cu degete ridicate urmând stelele care curmau modelul cerului şi făceau iluzii a formelor geometrice. Concret eu vedeam doar puncte coliniare care străluceau specific stelelor. Degetele mele erau împreunate cu ale lui Jai şi din întinderea frumoasă de apă mici zgomote de valuri care se loveau una de alta ne acaparau liniştea. Mă întreb ce se întâmplă în cealaltă tabără, deja e o lună de când noi poposim dintr-o tabără în alta fără habar de lume sau de viitor. Aşa fac tinerii. Călătoresc, se distrează, cunosc lume, beau fără măsură, regretă lucruri, mint mult, suferă, iubesc, supără pe oricine, strică orice, privesc lumea cu alţi ochi, şi sunt independenţi. Independenţa poate fii bună şi rea. E bună când te foloseşti de ea pentru distracţie şi poţi dobândii imaginaţie dar e rea când ajungi să dezamăgeşti oamenii la care ţii sau să distrugi lucuri care au viitor. Independentă este o caracterizare infimă a unui adolescent. Toţi suntem independenţi în felul nostru. Facem câte ceva aşa cum ne taie capul că este corect. Mereu se întâmplă, dar ceva poate fii schimbat... Lumea e pusă într-un tipar. Majoritatea tinerilor, un 95% din ei îl urmează până la moarte, fac tot ce tiparul dictează deşii asta le-ar risca independenţa, şi ar avea o viaţă monotonă parcă trasă la xerox. Dar 5% sunt cei care trăiesc viaţa original, fac tâmpenii, lenevesc, dorm cât vor, merg în excursii nebune, îşi fac idoli, trăiesc cu ideea că viaţa e scurtă şi merită trăită. Gândurile mele adânci mi-au făcut pleoapele sa se închidă simţindu-mi doar genele care îmi gădilă obrajii. Respiraţia mea a devenit treptat micşorată şi am căzut în somnul bine meritat pe care l-am aşteptat atât de mult.

***

Am deschis ochii auzind nişte sunete şoptite de o voce departe de mine pentru câteva secunde. M-am ridicat în şezut de pe şezlong simţind razele soarelui că deabea îmi ating vârfurile picioarelor. Jai stătea ridicat la bustul gol privind în zare şi fumând o ţigară groasă. M-am strâmbat văzând cum fuma fără deranj în faţa mea şi am oftat. Aveam jerseul său sub mine pe care l-am tras trapid peste umerii mei. Restul găştii erau pe jos dormind ca nişte copii. Am zâmbit fals dându-mă jos din sezlong. O durere înţepătoare a pornit de la capătul coloanei mele electrizănd cu durere gleznele şi ceafa mea. Din cauza somnului pe un scaun am primit o durere frumoasă de spate.

Jai lipsit de expresie privea lacul până la ultimul detaliu fără să schiţeze vreo emoţie. Tot ce făcea era să-şi plimbe ochii prin apă şi să tragă fum gros şi alb din ţigara aia nenorocită. De ce tot fumează? De ce riscă viaţa degeaba? Eu mai vreau să-l am alături.

Love without rulesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum