4. Harry, eu nu ştiu să fac...
Harry's POV...
Am plecat de la masa de mic-dejun şi am mers să mă schimb de hainele mirositoare. Măcar port hainele lui Liam, deci eu nu cad în bagubă.
-Frate chiar mă urăşti? a întrat Jai val-vârtej în încăpere.
-Nu, doar în zilele care se termină în 'i', am replicat eu.
-Styles, de ce mergi la plimbare cu ea? dintre toate ţie ţi-sa pus pata pe ea? a întrebat indignat.
-Care îţi este problema Brooks? Sau stai... micul Jai e îndrăgostit? am întrebat cu o voce mieroasă trăgându-l de obraji.
-Normal că nu, dar nu îţi lua tu toate fetele, bine? a întrebat plecând spre uşă.
Mi-am dat ochii peste cap şi am ales un alt tricou şi alţi pantaloni pentru marea plimbare. Nu ştiiam unde mă aşteaptă sau dacă o face aşa că după ce am consumat o ţigară bine meritată am plecat spre cabana ei. Cabana numărul doi. Câteva fete chicoteau odată ce treceam pe lângă ele deşii eu nu le dădeam importanţă.
Am intrat în cabana ei făcând blondele de acolo să înlemnească, cu excepţia Miei. E aşa linguşitoare. Şi doar Jai are voie să îmi zică Styles. Ea nu are vreun drept. E aşa ciudată. Am trecut pe lângă ele şi am ajuns la patul lui Kendall care nici măcar nu mă băga în seamă, era prinsă cu cartea ei magnifică.
-Eşti gata? am întrebat auzind blondele cum pufnesc de ciudă.
-Cred că da, a spus aceasta ridicându-se. Purta o pereche de pantaloni scurti care-i avantajeaza picioarele subţiri şi lungi, un maieu alb şi un pulover crem, alături de tenişi. Arăta bine. Prea bine. Am prins-o de încheietură şi am ieşit impreună pe usă unde soarele ne-a lovit corpurile. Plănuiam să ne plimbăm prin împrejurimi având în vedere că poarta e total închisă totuşi maşina noastră stă acolo.
-Noi nu prea ne ştiim, am zis zâmbindu-i.
-Mai nimeni nu mă ştie, a replicat ea uitându-se la iarbă, demoralizată.
-Doar Jai? am întrebat făcând-o să se albească la faţă.
Sunt eu frumos, talentat, cu lipici la fete, dar sunt şi deştept, şi îmi pot da seama că ceva e necurat aici.
-Jai îmi este prieten, a spus ea tot cu privirea în pământ.
-Jai e un băiat bun, dar nu te lăsa păcălită de cum arată, fă cumva să îl cunoşti înainte să te pripeşti cu o relaţie, dacă vrei una, am sfătuit-o eu.
-Ok, mi-a răspuns sec.
-Îmi poţi spune ceva despre tine? am întrebat-o subtil.
-Ce vrei să ştii? a întrebat retrasă.
-Orice e important, ca de exemplu, îţi place surf-ul sau snowboarding-ul? am întrebat-o serios.
-Surf ?, a zis parcă întrebându-se singură.
-Hotdog sau hamburger? am întrebat.
-Niciuna, e fast food, a răspuns arţăgoasă.
-Pizza sau îngheţată? (întrebarea care-l induce în eroare pe Niall), am întrebat descurajat.
-Ce zici de un măr, nu neapărat toate chestiile care îngraşă, mi-a spus.
Ceva nu e ok aici. Şi nu mă refer la tabără. Mă refer la ea. Ce doamne?
-Ok...atunci, preferi o plimbare pe plajă sau o petrecere în Vegas? am întrebat zâmbindu-i pentru ce imagine mi-am oferit.
Vegas, fete frumoase, maşini scumpe, băuturi în exces, dansuri nebune, durerile de cap de după petrecere, dezordinea, bătaia pentru o fată, şi casino-urile.
CITEȘTI
Love without rules
FanficSa iubesti este ceva unic. Nu toti au sansa sa iubeasca cu adevarat. Nimeni nu s-ar da in vant dupa o relatie stricta, cu reguli, cu exagerari si certuri. In schimb, Kendall mereu si-a dorit ca printul calare pe calul alb sa vina si sa o duca in tar...