2.Activităţi penibile
După ce toţi din cabană s-au plictisit de ping pong, ei au ales să ne jucăm sticluţa. Niciodată nu mi-a plăcut acest joc. 1. Mereu cineva are de făcut ceva neplăcut, 2. Şi eu trebuie să joc, ceea ce nu vreau.
-Ok, provocarea e să săruţi pe cel din dreapta ta, si adevarul este să spui când şi unde te-ai dezvirginat, a spus Mia râzând împreună cu restul. Nu vedeam nimic amuzant. Aceasta a învârtit sticla care a ajuns în dreptul înaltului cu păr cârlionţat.
-După cum vedeţi Liam e în dreptul meu deci refuz, aşa că adevar, spune acesta făcând un val de râsete in jurul său. La 15 ani, în casa de vacanţă a varului meu.
De ce mă simt prost şi am impresia că sunt singura neatinsă de pe aici? Mi-e frică. Harry a învartit sticla care a picat pe Mia. Asta nu e de bine. Mia stă lângă Jai. Te rog doamne, umblă-i prin minte şi fă-o să aleagă adevăr. Te rog din suflet.
-Provocare, a spus aceasta pe sub mustăţi. Jai nu părea prea fericit şi în tot timpul ăsta mă privea. Parcă îmi trecea prin inimă. Durea ingrozitor să o vad pe blondă cum se saruta cu el. Am încercat să rămân fără expresie dar era prea ciudat ca ea să-l sărute şi el să se uite înspre mine. Mi-am mutat privirea pe tavan şi asta l-a enervat. Blonda s-a tras de lângă el şi a apucat sticla ştergandu-si buzele. Nu am mai fost sărutată sau atinsă de cineva deci nu vroiam să particip.
Intr-un final după ce mai mulţi au făcut mărturisiri picante am plecat înaintea tuturor in cabană. Vroiam să-mi citesc cartea in linişte.
Jai's POV...
A plecat pe uşa cabanei mele fără nimeni. Nu mi-a convenit ca blonda să mă sarute, putea alege adevăr. După ce au plecat toţi şi dintr-o goarnă cineva a anunţat că e ora de culcare a fetelor noi baieţii am inchis cabana.
-Niall scoate marfa! i-am zis blondului care se certa cu telefonul său din cauza lipsei de semnal. Şi eu care le-aş fii cerut parola de la internet.
-Ok, a zis el deschizându-si valiza.
În timp ce aceştia pregăteau ţigările eu stăteam de şase în caz că vreo paznică are chef de plimbare.
Am luat şi eu ţigara mea şi i-am aprins capatul uşor infiletat, trăgând din filtru fumul dulce pe care-l aşteptam de câteva ore.
Toti cinci am scos fumul albicios din gură şi ne-am adâncit mai bine în scaunele din cameră, Liam nu fumează sau bea, e fetiţa noastră cuminte. O singură ţigară îmi era suficientă deoarece nu avem destul pentru toată vara. Deja Niall a început să râdă şi să ne spună cât de mult ne iubeşte.
-Ştiţi, eu vreau să mă fac avocat! a zis acesta luănd o gură din energizant. Vreau să fac legea!
-Tu taci, a comentat Louis care incerca să folosească radio-ul care ne era la îndemână în cabană, şi ghici ce muzică mergea pe el... Clasică.
Într-un final am reuşit să adorm cu cine ştie cine prin cameră, băieţii nu au mers în cabanele lor.
Dimineaţa un picior în cap m-a trezit din somnul meu adânc, alături de o goarnă puternică de unde se auzea sunetul unei trompete enervante.
-Ce morţii mă...Oh, tot aici suntem, a zis Louis ridicându-si fundul din faţa mea. E ora 9! asta e discriminare!
-Băieţi...am zis eu făcând ochi mari. Fetele joacă voley!
Toţi am fugit in aceleaşi haine de ieri spre zona unde fetele jucau voley, fiind singurii baieţi din zona.
Zeci de fete se jucau voley pe pamantul fară iarbă, unde ieri s-au ţinut anunţurile. Toate aveau pantaloni scurţi albastrii şi maieuri negre prin care sutienele colorate se vedeau perfect. În echipa din faţa mea o fata de înălţimea mea cu picioare lungi nu foarte implicată în joc incerca să evite mingea. Era ea. Nu îi ştiu numele dar să mor de nu ma înnebuneşte deja.
CITEȘTI
Love without rules
FanficSa iubesti este ceva unic. Nu toti au sansa sa iubeasca cu adevarat. Nimeni nu s-ar da in vant dupa o relatie stricta, cu reguli, cu exagerari si certuri. In schimb, Kendall mereu si-a dorit ca printul calare pe calul alb sa vina si sa o duca in tar...