6. Bem, bem că putem 2

74 4 0
                                    

         6.Bem, bem că putem 2. Prieteni noi.

Harry's POV...

Era să fac rost de numărul roşcatei dar micuţa băgăcioasă despre care deja am o părere rea mi-a sticat şansele.

Bruneta deja ne-a găsit unde să stăm deci suntem aproape membrii ai acestei tabere. Am primit o cameră singur, ceea ce mă bucură. Aici în tabăra asta putem bea, dansa, fuma, agăţa, nu ca şi în tabăra-de-pocăiţi Detroit. M-am aruncat în patul mare cu cearşafuri albe suspectând tavanul pictat. Deabea aştept să trec prin patul ăsta zeci de fete. Sper că-n seara asta să reuşesc să agăţ destule. Am ieşit pe uşă deja simţindu-mă ca acasă, ok eu nu am o casă aşa cum corect s-ar definii una, cu familia sub un acoperiş, sunt doar eu şi tata într-o vilă mare şi goală, de unde tata mereu pleacă lăsându-mă să fac ce vreau, şi mereu chem gaşca la mine. Mama nu mai e mama de ani. Nu am nevoie de ea sau de altă femeie care să stea cu gura pe mine şi să-mi spună cât de iresponsabil şi nepoliticos sunt. Nu am nevoie de nimeni, la naiba.

-Hei Harry, m-a salutat Mia trecând pe hol cu Niall de mână.

-Bună..., am zis zâmbind fals.

-Nu ştii unde e Jai? a întrebat Niall.

-După el mergeam, am zis bătând din picior.

-Ok, a răspuns plecând cu Mia.

Şi tocmai Niall se găseşte să aibă prietenă.

Am mers spre recepţie sperând să dau de cineva cunoscut şi apoi să îmi fac de cap. Pe fotoliile asortate cu recepţia o fată era călare pe un băiat sărutându-l la greu.

-Dă-i aer, am zis apropindu-mă de necunoscuţi.

-Harry? a întrebat Liam care era foarte suprins şi cu o expresie răvăşită.

-Doar... continuaţi, am zis ridicând mâinile la un nivel cu pieptul meu şi părăsind noul cuplul. Deci, să recapitulez. Niall şi Mia, Liam şi...Bella, da Bella, Jai cu lipitoarea, iar eu cu cine? doamne nu vreau să ajung iar la bromance-ul cu Louis. A fost o toamnă ciudată. Am ieşit afară unde zeci de fete se mişcau pe muzică de parcă viaţa lor de târâturi ar conta pe asta. Ups. Le-am dat în gât. Gându-l meu era să ajung la bar şi să beau cât pentru o săptămână.

-Trei shot-uri, am zis aşezându-mă pe scaun. De data asta ce e de apreciat, era că nu eram eu şi băieţii singurii nişte rock staruri, majoritatea băieţilor având asftel de maieuri şi astfel de stiluri. Au gusturi bune, ce pot spune.

-Poftim, a zis barmana întinzând paharele.

În timp ce eram gata să le dau la toate *groapă* în faţa mea a apărut nimeni alta decât Tiffany, roşcata focoasă.

-Bună creţule, a spus ea aşezându-se lângă mine.

-Bună roşcato, am zis turnând paharul pe gât.

-Singurel? a întrebat cerând o băutură.

-Cam da, i-am răspuns terminându-mi comanda.

-Dacă vrei, putem merge să-ţi arăt camera mea, a zis învârtind conţinutul paharului în cercuri rapide. Gânduri frivole mi-au fost pasate în cap şi nu am putut să nu rânjesc. Aşteptam să-şi bea băutura şi să putem *vizita* camera ei.

Într-un final s-a ridicat de la masă prinzându-mă de mână şi mergând înaintea mea. Mai trăgea câte o privire spre mine zâmbind timid, dar dacă era ea timidă nu mă chema să-i văd camera.

Am urcat iar în hotelul acela de data asta trecând pe lângă lipitoare care se uita parcă dezamagită la mine. E posibil să aibă un crush pentru mine? Sper doar să nu fie cazul. Am urmat focoasa până la etajul trei unde prima cameră a fost încet deschisă de ea. Odată ce micul ei trup s-a întors spre mine m-am năpustit asupra ei sărutând-o şi mergând cu ea până în pat. Mâinile mele deja mi-au dat jos bocancii şi maieul, umblând la nasturii ei. Ceea ce nu am observat, e că ea se zbătea în tot acest timp.

Love without rulesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum