4-ГЛАВА

344 14 5
                                    

Моля те пусни ме, казах като държах дръжката на вратата

Той вече беше зад мен и усещах горещя му дъх във вратът си.
-Добре ще те пусна
Ка-к-во, наистина ли?
Обърнах се бавно към него и лицата ни вече бяха едно срещу друго на сантиметри разстояние погледнах го в очите както и той мен очите му бяха толкова красиви имах чувството, че ще потъна в тях.

Той си сложи едната ръка на вратата след това направи същото и с другата вече бях притисната във вратата.
Да ще те пусна...но при едно условие
К-какво е то?

Казах като отново заекнах.

-Когато те потърся не зависимо по-кое време е,ти ще идваш РАЗБРА ЛИ?каза като малко повиши тона си, но беше и спокоен
- Раз-бра-х, а сега може ли да м-ме пуснеш?
Той се отдръпна от мен и отключи вратата аз си взех нещата и побягнах без да поглеждам на зад.

Боже Ън Би сигурно се притеснява забавих се доста тръгнах бързо там където беше когато си изпуснах учебниците и когато стигнах нея я нямаше притесних се и започнах да я търся.

ГЛ.Т ЪН БИ
Къде се губи Ън Бьол още ли не може да си събере учебниците ще ида да и помогна
Когато влязох нея я нямаше тръгнах да я търся и виках, но не чух отговор.

-Ън Бьол къде си, Ън Бьооол...ох къде ли е това момиче тъкмо щях да я повикам отново, но нещо ме спря
Не беше нещо беше някой помислих си, че е Ън Бьол и се обърнах, но бях със затворени очи.

-Ън Бьол къде се изгуби отворих очи и продължи да говоря.

-Знаеш ли колко се прите...и тогава разбрах, че това не е Ън Бьол
Ти какво правиш тук?

Това беше Джънгкук
Хвана ме за китката и ме дръпна към него лицата ни бяха на сънтиметри едно от друго от това което направи аз потръпнах.

-Какво правиш?
Попитах го аз
Отговор не получих стояхме така около 2 минути гледах го в лицето както и той мен изведнъж чух гласа на Ън Бьол тя ме викаше и ние се отделихме един от друг тръгнах да търся Ън Бьол и я видях да тича спрях я ѝ я попитах къде беше.

- Ън Бьол къде беше знаеш ли колко се притесних за теб

- Знам, съжалявам хайде да си тръгваме не искам да стоя повече тук.

Каза всичко това през сълзи
- Чакай случило ли се е нещо защо плачеш Ън Бьол кажи нещо.

НИЕ И ВИЕ !!!Where stories live. Discover now