3-ГЛАВА

379 18 0
                                    

ГЛ.Т ЪН БЬОЛ
- Добре хайде

Влязохме и вече бяхме в коридора на училището да си призная хареса ми. Стените бяха боядисани в бяло и жълто, а шкафчетата бяха в светло синьо цветовете си подхождаха доста.

Един учител който стоеше пред входа на училището ме извади от мислете ми като заговори.
Изглеждаше около 30 годишен слаб с черна коса.
Здравейте вие сигурно сте г-ца Ън Би и г-ца Ън Бьол новите ученички.

Да ние сме отговорихме в един глас. "Този г-ца ли ме нарече"помислих си аз

-Добре последвайте ме каза господина.

Ние го последвахме до втория етаж и влязохме в някаква стая сигурно е класната.

Той влезе вътре като преди това ни каза да изчакаме и ще ни повика, за да влезем.

Ние го изчакахме и след някъде 5 минути чухме имената си
Госпожици Ън Би и Ън Бьол моля влезте в стаята

Ние влязохме и видяхме учениците седящи на чиновете си и една госпожа сигурно е учителката *Е не бе майка им е*

Ученици моля за внимание!

Това са новите ви съоченички сигурно забелязвате, че не са от тук, а сега моля представете се на класа.

Ние кимнахме и започнахме да се представяме като първа беше Ън Би

-Здравейте казвам се Ън Би
На 18 години от България, от малка мечтата ми е да стана модел и затова дойдох тук, за да осъществя мечтата си.
Надявам се да се разбираме и да станем приятели.

Тя се поклони в знак на благодарност, че я изслушаха, а те и отвърнаха с топли усмивки.

-Здревейте аз съм Ън Бьол също на 18 години и от България дойдох тук с Ън Би моята най-добра приятелка да осъществи мечтата си, а аз да открия моята.
Да точно така още не знам с какво ще се занимавам в бъдеще, но има време и за това.

Поклоних се и им благодарих за вниманието те отново се усмихнаха и всички казаха в един глас "добре дошли"
Погледнахме се с Ън Би и се усмихнахме.

НИЕ И ВИЕ !!!Where stories live. Discover now