Merhabalar Şekerler :) Yine ben :) O halkın yazarı , o içimizden biri , o halkın sesi ! O ŞEBNEM ! Yani ben :D Ehem ehem . Sizinle konuşmak istediğim bir konu var . Ama onu bölüm sonunda anlatırım . İyi Okuyuşlar <3 - Halkın Yazarı = Yani Ben :D
-Thorne'nun Gözünden ;
Alpha , alpa ! Alpha ne ki ? Bilmiyorum . Ama sorunun cevabını artık biliyorum . O geliyor . Alpha geliyor .
Alex ışıklar saçarak yerde yatıyor . Y-yavaş yavaş havalanmaya başladı . E-evet . Yer çekimi yokmuş gibi . Havaya kalkıyor . Y-yavaşça ( KESİN İP VAR ! ) . Vücudundan silah gibi kıpkırmızı ışıklar çıkmaya başladı . Çok korkuyorum ve yerde çığlık atıyorum . Ses tellerim koparcasına çığlık atıyorum . Ama kimse gelmiyor . Saate baktım . Saat ! Çalışmıyor ! Te-telefonumdaki saatte . Pencereden dışarı bakmak için sürünerek , cırlaya cırlaya pencereye geliyorum . İnsanlar ve ya arabalar kareket etmiyor . Her şey durmuş ...
Zaman durmuş . Bir çocuğun dondurması yere düşmek üzere . Ama havada bekliyor . Köşedeki sahada basketbol maçı yapan 15lilerin ( Hey 15li 15li :D ) topu havada duruyor . Ama ben nasıl hala hareket ediyorum . A-alex nasıl hala hareket ediyor ?
Ben böyle kara kara düşünürken , içerden bir patlama sesi yükseldi . Ardındanda hastanenin içinde bir fırtına gibi esen rüzgar beni camdan aşağı itmeye çalıştı . Ama ben kandimi korudum . Ben titanyumum ! o patlamayı duyduktan sonra her şey yavaşça hareketlenmeye başladı . 2 sn sonra gözümün önündeki her şey normale döndüler . Bu da ne ? Arkamı dönüp baktığımda Alex yerde yatıyordu .Daha iyisi artık parlamıyordu . Ama tüm bu olanların ne olduğunu öğrenecektim . Ve Alex'in ne olduğunu . Eninde sonunda ...
...
Hayatımın en iğrenç 3 saatiydi . Bir canavara aşığım . O canavar bana zarar verebilir . Ama hala o malı seviyorum . Lanet gelsin ! Gözlerini açtığı zamanki paniğin gerçekten görülmelikti . Korkuyordum . Hemde fazlasıyla . Ama nedense gereksiz bir güven hissediyorum Alex'e karşı . Gereksiz bir sevgi . Konuşmaya başlayınca nefesimi tutup dikkatle onu dinliyorum .
- Ne olduğumu söylememi isiyormusun Thorne . Dedi yerden destek alarak doğrulmaya çalışırken .
- E-evet . Diyorum odanın en köşesinde sessizc oturup ağlarken kızarmış gözlerimle ona baktım .
- Ne olduğumu söyledikten sonra beni sevmeyi bırakıp gidiceksin . Değilmi ? Hatta şimdi bile kaçıp burdan kurtulmak istiyorsun . Ve bendende . Dedi Ayağa kalkıp tişörtünü dolaptan alırken .
- K-kim olsa aynı şeyi yapardı Alex . B-be-ben seni hi-hiç -sevmedim . Dedim yere bakarken .
Biraz durdu . Şaşırmış görünüyordu . Sonra sakince '' Bana bak . '' Dedi . Ama bakmadım . Sonra braz sert bir şekilde tekrar etti . Ama yine bakmadım . Sonra bağırdı ve '' BANA BAK ; GÖZLERİME BAK ! '' Dedi .
Hemen kapıya yöneldim ki , kolumu sıkıp beni kendine çekti ve duvarka vücudu arasına sıkıştırdı . Sonra başımı kaldırıp zorl gözlerine bakmamı sağladı .
- Hadi şimdi beni hiç sevmediğini ve bundan sonra sevmeyeceğini söyle . Dedi usulca .
- Alex be-ben ... Sözümü kesti .
- SÖYLE ! Dedi . Bağırarak .
- Be-ben se-sen-seni h-hiç sev-se-sevmedim Alex . Dedim ağlamaklı ve bir o kadarda güçsüz sesimle fısıldayarak .
Afalladı . Sonra '' Bende seni hiç sevmedim Thorne . '' Dedi kaskatı ve duygusuz bir suratla . Ulumaya başladı . Ulumak ? Sanırım artık ne olduğunu biliyorum . Ama bildiğim tek şey bu değil. Alex kesinlikle ''BAD BOY'' . Yada şöylemi demeliyim . BAD WOLF !
-Alex'in Gözünden ;
Uluyorum . Yardıma ihtiyacım var . Diğerlerinden gelecek bir yardıma . Evet . Başka kurtlarda var . Ashley , Jack , George , Patrick ve Bailey . Onlar benim en yakın arkadaşlarım . Ama hçbirine güvenmiyorum . Her an birbirlerini öldürebilirler . Ben dahil .
...
Birden açılan kapı beni korkuyla havaya dikti . Patrick ve Bailey el ele geldiler . Arkalarından Ashley ve George girdi . En sonda ise JACK .
- Onu neden buraya getirdiniz ! Diye bağırdım Jack'i işaret ederkene ( Turabi Forever :D ) .
- Benden artık nefret etsende sen benim en iyi dostumsun . Ve sen başına nasıl bir sorun açarsan aç seni bırakmaya niyetim yok dostum . Dedi Jack usulca .
- Sally Gibimi Jack ! Sally Gibimi ! Dedim Ağlamaklı bir sesle . ( Erkekler ağlamazmış . Peh ! )
Jack'in gözleri doldu . '' Sally '' Dedi fısıltıyla . Sonra burnundan soluyarak sinirle kapıdan çıktı. Ashley'de koşarak peşinden gitti .
Diğerleri bana sinir dolu bakışlar fırlatıyordu . Sonunda Patrick konuştu .
- Bizi buraya neden çağırdın dostum ? Dedi kollarını göğsünde bağlayarak .
- Söylemem gereken bişey var . Ben... sanırım... d-dönüşüyorum . Dedim yavru köpek bakışlarıyla .
Şaşkınlıkla bana bakamaya başladılar . Patrick '' Sen ciddimisin ! '' bakışı atıyordu . Diğerlerini söylememe gerek bile yok . Thorne öne çıktı ve bana ;
- Artık ne olduğunu biliyorum Alex . ama neden daha önce seni se-sevmeme izin verdin . Ma-madem tehlikeliydi ne-neden SENİ SEVMEME İZİN VERDİN ! Dedi ağlayarak . Sonra yüzüme tokat attı .
EVET ! BANA TOKAT ATTI ! Harika ! Aşık olduğum kızıda kaybettim . Hayatımın en iğrenç günü . Ve arkadaşlarım hala anlamamış gözlerle bana bakıyorlar . En sonunda Jack'in sesiyle irkildim .
- O kız neden ağlıyordu ! Yine ne peşindesin ! Dedi sinirle .
- Bize büyük bir açıklama borçlusun dostum . Dedi Patrick .
- Hemde çok büyük . Dedi Bailey .
Herşey birbirine girdi . Tanrı'm !
Evet Bir Bölümü Daha Bitirdik :) Öncelikle Gerçekten Az Vote Ve Yorum Geliyor . Her Ne Olursa Olsun Bu Kitabı Yazacağım . Ama Lütfen Vote Ve Yorum Yapın . Hevesimi Kırmayın . Bu Arada Biricik Kuzenim Melike'nin <3 ( @GsMelikeee ) Kitabı '' Bu Benim Dünyam '' ı Okursanız Çok Sevinirim ^^ Saygılar ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim Bir Kurtadam !
RomanceSonra yüzüme baktı ve konuşmaya başladı ; - Şhhh ! Ağlama ve sakin ol tamammı ben burdayım . - Seni tanımıyorum bile ! Nasıl sakin olmamı beklersin ! Hiç tanımadığım bir adamla , hiç bilmediğim yerde sarılıyorum ! Sakin olamam ! - Neden bu kadar asa...