☾ ☽ Geçmişe Dönüş - 3. <13> ☾ ☽

921 50 6
                                    

     BİRAZ EKŞINSIZ-DUYGUSAL BÖLÜM OLDU . CESETLE ROMANTİZM YAŞANIYO DİKKAT :D

  Orada işte . Yerde kanlar içinde yatıyor . Sarı saçları kandan kıpkırmızı olmuş ve yüzü tanınmayacak halde . Ama ben onu tanıyorum . O Sally . Hayatım boyunca sevebileceğim ilk ve tek insan . Kıyafetleri yırtılmış . Odanın her tarafı kan . O sıkıcı perdeler . Sıkıcı nevresimler . Sıkıcı pencere . Hepsi onun kanıyla boyanmış . Ama artk odam eskisinden daha güzel . Çünkü herşey bana onu hatırlatacak . Herşey bna vicdan azabı ve kalbime acı verecek ...

      Ağlayarak onu yerden kaldırdım ve odanın kilitli kapısını açtım . Onunla birlikte banyoya girdim . Kıyafetlerimle küvete boyumca uzandım ve kafamı küvetin taşına koydum . Sonra Sally'i üstüme üstüme yatıdım . Suyu açtım . Sally'nin başını boynumla omzumun arasına koydum . Ağlamayı bırakmak istiyorum ama her saniyede gözlerim daha çok doluyor . Şarkı söylemeye başladım .

You used to call me your angel 

- Beni eskiden meleğim diye çağırırdın 

Said I was sent straight down from Heaven 

- Cennetten direk gönderildiğimi söylerdin 

You'd hold me close in your arms 

- Kollarında beni sıkıca tutardın(sarardın) 

I loved the way you felt so strong 

- Çok güçlü hissetme tarzını severdim 

I never wanted you to leave 

- Senin ayrılmanı hiç istemedim 

I wanted you to stay here holding me 

- Burada kalıp beni sarmanı istedim 

I miss you, I miss your smile 

- Seni özlüyorum, gülümsemeni özlüyorum. 

And I still shed a tear every once and a while 

- Ve hala ben arada bir göz yaşı döküyorum 

And even though it's different now 

- Ve şimdi bu farklı olsa da 

You're still here somehow 

- Her nasılsa hala buradasın. 

My heart won't let you go, and I need you to know 

- Kalbim gitmene izin vermez ve bilmene ihtiyacım var. 

I miss you, sha-la la la la, I miss you 

- Seni özlüyorum, sha-la la la la, seni özlüyorum... 

( Miley Cyrus = I Miss You ) ( Siz bu şarkının hüzünlü söylendiğini farzedin .s .s )

        Tekrar gözlerim doldu . Dışarıya kesik kesik nefesler veriyorum . Sonra Sally'nin başını öpüp kokusunu son kez içime çektim . Başımı Sally'nin başını üstüne koydum ve ağlamaya başladım . Sessizce değil bağırarak . Hıçkırarak . Hayatımda hiç o kadar ağlamamıştım . 

        Birden George ve Patrick , yüzleri morluklar içinde banyoya daldılar . Kapıları kilitliydi . Sanırım kırarak açtıkları için her tarafları mosmor .  Onlara gözlerim dolu dolu yavru köpek bakışı yaptım . Ama isteyerek değil . Patrick , bir bana birde Sally'nin cansız cesedine bakıyordu . George banyonun duvarına yaslanmış '' Lanet olsun ! '' diye sayıklıyordu .

          Patrick , Sally'i yavaşça kucağına aldı . Georgede beni küvetten çıkarttı ve odama götürdü . Ben hala bağırarak ağlıyordum . Yan odadan Bailey'in çığlıkları yükseldi . Oda ağlamaya başladı . Ben bir ailenin kalan 2 üyesinden birini öldürdüm . Artık Bailey yanlız kaldı ...

         George dolabımdan kırmızı-siyah çizgili bir kazak , siyah kot , siyah botlar ve siyah bir bere çıkardı . Ona defolup gitmesini söyledim . O gittikten sonra odanın kapısını kilitledim . Yere uzandım . Ve ... ağlamaya başladım . Yerleri yumrukluyor ve bağırıyordum . Odanın kapısına deli gibi tekme atan bir adet Bailey vardı . 

- BUNU NASIL YAPARSIN SEN ! SENDEN NEFRET EDİYORUM ! ALDATILDIN DİYE ONU ÖLDÜRMENMİ GEREKLİYDİ ! NEDEN YAPTIN SEN !! NEDEN !! Dedi ve ağlamaya başladı . Kapıya dayanıp oturmuştu . Bende kapıyı arkama alıp oturdum ve sessizce ağlayarak fısıldadım .

- Özür Dilerim ...

( ARKADAŞLAR BUNU GEÇİŞ BÖLÜMÜ OLARAK DÜŞÜNÜN . GEÇMİŞE DÖNÜŞ'Ü BİTİRMEK İSTEDİM :D HEMEN YENİ BÖLÜM YAZMAYA BAŞLIYICAM ... )

Sevgilim Bir Kurtadam !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin