Dayanamadığm :D Yazdım :D Bu hikayenin en uzun bölümlerinden olacak :D Bu arada kankam @Sivilce_Tanricasi 'nın kitabı '' Twitter '' a bir göz atın . En Twitter'ın en iyi okuyucusu benim şansınızı zorlamayın :D !! .. İyi Okuyuşlar ...
-Thorne'nin Gözünden ;
Max'tan ayrılmaya çalıştım . Ama Max beni bırakmadı . Sonra yanlara ayrılan havlunun uçlarından tutup havluyu tekrar üstüme bağladı . Sonra belime tekrar sarıldı . Kulağıma '' Daha dikkatli olmalısın , sonuçta burası benim evim . '' dedi ve benden ayrıldı . Mutfaktan çıkmadan bana göz kırptı ve çıktı . BANA GÖZ KIRPTI ! Off ben aşıkmı olucam ne !
Max'e görünmemeye çalışarak onun odasına gittim . Tam üstümü giyinecekken , iç çamaşırlarımı banyoda unuttuğumu farkettim . KAHRETSİN ! Sessizce parmak ucuna basarak banyoya gittim . Banyonun kapısını açtığım sırada gördüğüm manzara beni mahvetti . MAX ! HEMDE ÜSTÜNDE T-SHiRTÜ YOK ! ELİNDEDE SÜTYENİM VE İÇ ÇAMAŞIRIM ! VE GÜLÜMSÜYOR ! OUFF ! Bana bakmaya başladı . Domates olduğumdan eminim .
- Bunlar seninmi ? Diye sordu gülümsemesini yüzünden düşürmeden .
- E-evet . O-onları a-al-alabilirmiyim . Diye sordum . Kekelediğime inanamıyorum !
- Hello Kitty'li iç çamaşırı ve pembe sütyen ? Dediği anda kızardığıma artık tamamen emindim . Yüzüm yanıyordu .
- Ver şunları onlar özel ! Diye bağırdım .
Bir an bile tereddüt etmeden verdi . Bende hemen giysilerimi giyip saçlarımı kuruttum . Tepeden bir ev topuzu yaptım ( Ev topuzu hayatımız ... ) . Sonra onun dolabından 'S' harfi bulunan , bana bol mav bir t-shirt giydim . Pantolon gereği duymadan kendimi yatağa attım .
...
Uyandığımda sabah olmuştu . Ama o da ne ? Sırtımda SİXPACK'ler var !? Belimde eller ?! MAX !??
-Alex'in Gözünden ;
Tüm anılarımı ve geçmişimi aklımdan tekrar yaşadım . Ve o anda ... Jack'ten daha fazla NEFRET ettim , ondan daha fazla TİKSİNDİM . Onu hemen iteleyip yüzüne sağ elimle bir tane geçirdim . Kafası yana savruldu . Sonra kafasını yavaşça kaldırdı . Dudağının kenarındaki kanı baş parmağıyla silerken bana BASTARD SMİLE ( Piç Gülüşü ) yaptı . İşaret parmağını gözümün önünde sallarken ;
- Alex , Alex , Alex ! Sinirlerine hakim olmalısın benim aşırı gelişmiş sinir hastası dostum .
Bu sinir bozucu sözleri üzerine daha fazla dayanamayıp ona bir yumruk daha attım . Ama o kafasını arkasına çekti ve histerik kahkahalar atmaya başladı . Bu aptal neye gülüyor ! Hala neye güldüğünü anlamadım . Tam o sırada George bağırarak içeri girdi . Başını elleriyle tutup bağırıyordu . Patrick'de arkasından koşuyordu . Jack hala gülüyordu . Kızlarda hemen Patrick'in peşinden gittiler . Bende Jack pisliğini orda bırakıp Patrick'in peşinden gittim . George holün ortasında diz çöktü ve kafasını 2 eliyle tutarak bağırmaya başladı .
- ÇIKIN KAFAMDAN ÇIKIN ! YETERRR ! ÇIKIN KAFAMDAN ! ÇIKIN ! ÇIKINN ! Kafasını duvara vurmaya başladı .
Birden arkamızda Jack belirdi . Suratındaki Bastard Smile hala aynıydı . Konuşmaya başladı ;
- Sırlarınızı susturmaya çalışın , iç sesinize hakim olun . Dedi Bastard Smile'ye devam ederken .
Ben anılarımı toplamaya çalıştım . Başarılı olunca zihnimi tamamen boşalttım . George , birden bağırdı . '' Ashley Jack'ten mi hoşlanıyor ?! '' . Birden Ashley kıpkırmızı kesildi . Jack'in suratı düştü ve Ashley'e dik dik bakmaya başladı . George tekrar konuşmaya başladı ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim Bir Kurtadam !
RomanceSonra yüzüme baktı ve konuşmaya başladı ; - Şhhh ! Ağlama ve sakin ol tamammı ben burdayım . - Seni tanımıyorum bile ! Nasıl sakin olmamı beklersin ! Hiç tanımadığım bir adamla , hiç bilmediğim yerde sarılıyorum ! Sakin olamam ! - Neden bu kadar asa...