-Thone'nun Gözünden ;
Boynumu emiyordu . Tanrı'm ! Bende buna öylece göz yumuyorum . O BİR VAMPİR ! '' Alex'te Kurtadam ! '' diyor iç sesim . Haklı ! Ama ...
- Alex'mi ? Diyor Max kulağıma fısıldayarak .
- E-evet Alex . Diyorum titrek bir sesle .
- Hmm ... Peki . Ama ona dikkat et . Kuradamlar güvenilmezlerdir .
- T-tamam . Diyorum yine titreyen ürkek sesimle .
Boynuma daha çok sokuluyor ve emerek öpmeye devam ediyor . Elleri belimi daha sıkı kavrıyor . Konuşamıyorum . '' Yapma '' Diye inliyor iç sesim , gözlerimden 2 damla yaş akarken . Max boynumu emmeyi bırakıp bana bakıyor .
- Seni uzun zamandır izliyorum Thorne . Hakkındaki her şeyi biliyorum . En iyi arkadaşını , en korktuğun şeyleri , en nefret ettiğin şeyleri , sırlarını , ihtiyaçlarını . Seni korumam gerekiyor . Dedi ve tekrar boynuma gömüldü .
- Bunu neden yapıyorsun ? Dedim fısıldayarak .
- Seni seviyorum Thorne . 3.000 yıldır ilk kez birini seviyorum . Doğumundan beri sana mühürlüyüm Thorne . Dedi kafasını boynumdan kaldırmadan .
Beni seviyor ? 3.000 yıldır ilk kez birini seviyor ? Doğumumdan beri bana mühürlü ? SEN KİMSİN MAX ?!
-Alex'in Gözünden ;
İnisider'lar , henüz kendini bulamamış kurt türleridir . Bir İnisider , gurubunda kendi benliğini ilk bulan kişiye hizmet etmek zorundadır . Bu kurt bir Alfa ve ya Omega olsa bile hizmeti zorunludur . Eğer bir İnisider , gurubun liderine ters düşen bir evrim geçirirse ; o gruptan ayrılmak ve kendine yeni bir yer bulmak zorundadır . Aksi takdirde , ters evrim geçiren İnisider ; grubun lider kurdu ile dövüşmelidir . Eğer grubun lideri dövüşü kazanırsa ; ters evrim geçiren İnisider , GÜÇLERİ ELİNDEN ALINIR VE YAŞADIĞI YERDEN SONSUZA KADAR SÜRÜLÜR . Eğer dövüşü ters evrim geçiren İnisider kazanısa ; ESKİ LİDER ÇAMIHA GERİLEREK , KAMÇIYLA ÖLDÜRÜLÜR ....
Bailey Omegamı ? Ben dönüşümümü tamamladım . Ama o ... Daha yarı omega . Bize söylemedi . Neden söylemedi ?
- Bailey ...
- Ne düşündüğünü b-biliyorum Alex . Ama b-ben gruptan ayrılamam . L-lütfen . Sizi bırakmak istemiyorum . Dedi ve bana sarıldı .
- Ba-bailey ... Canımı yakıyorsun ! DOKUNMA BANA ! Diyerek onu iteledim .
- Alex . Beni yollama . Lütfen ? Diyerek ağlamaya başladı .
Patrick ona dokunamazdı . Lideri ben olduğum için Bailey'e dokununca benden daha çok canı yanardı . Ama Patrick onca acıya rağmen yanına gidip ona sarıldı . Bir yandanda bağırıyordu . Sonra Bailey'in dudaklarına yapıştı . Gerçekten seviyordu . Bailey onu ittirdi . Ve ağlaya ağlaya geri geri yürüyerek pencereden atladı .
Patrick peşinden gitmeye çalıştı . Kurt yüzü ortadaydı ve bağırıyordu . Tutmasak gidip kendini öldürürdü . George Patrick'i saknleştirmeye çalışırken bende pencereden Bailey'in arkasından baktım .
Rengi artık beyazdı . Ve açık mavi gözleri pırıl pırıl parlayıp bana bakıyordu . Sonra arkasını dönüp koşmaya başladı . Hızı ... İNANILMAZDI . Bir alfadan daha hızlı koşabiliyordu . 1 Dk içinde Bailey'i gözden kaybettim . Gitmişti . Patrick ne yapacaktı ?
-Thorne'nin Gözünden ;
Kendimi çekmek istiyor ama çekemiyordum . '' Uzun zamandır bu anı bekliyordum '' Dedi Max . '' İlk öpücüğünü bir vampire verirmisin ? '' diye sordu bana . Ben cevap veremedim . İlk öpücüğüm sevdiğim kişiyle olmalıydı . Ama ... Birden dudaklarıma yapışan dudaklar , iç sesimi susturdu . İlk öpücüğüm . Artık kullanılmış dudaklarım vardı . Ben hüngür hüngür ağlarken Max beni öpmekle meşgüldü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim Bir Kurtadam !
RomanceSonra yüzüme baktı ve konuşmaya başladı ; - Şhhh ! Ağlama ve sakin ol tamammı ben burdayım . - Seni tanımıyorum bile ! Nasıl sakin olmamı beklersin ! Hiç tanımadığım bir adamla , hiç bilmediğim yerde sarılıyorum ! Sakin olamam ! - Neden bu kadar asa...