♞♞ Demon Queen And Thorne Diamon ♞♞

1.3K 61 27
                                    

Öncelikle 4 aydır bölüm yazmıyorum . Yazamıyorum . Benim durumumda siz olsaydınız anlardınız . Gerçekten anlatamam . Sadece özür dilerim . İyi Okuyuşlar ...

-Thorne'nun Gözünden ;

         Anlayamıyorum ? Ben hep cici kız oldum . Kimseye bir kötülük yapmadım . Yaptıysam bile istemeyerek . Şimdi neden bana kötülük yapıyorlar ?

           Neredeyse 2 aydır küflü bir bodrumda , aptal bir kafese tıkılıyım . Nedenini bilmiyorum . Çok az yemek yiyebiliyorum ve sürekli uykusuzum . Vücudumda açtığım yaralar , saniyeler içinde yok oluyor . Ve bu , beni kendimden daha çok soğutuyor . Kendimden korkuyorum . Bilmediğim bir şekilde , her zaman açım . Verilen yemekler açlığımı doyurmuyor . Hiç doymuyorum . Korkum gün geçtikçe artıyor . Kendime olan korkum . Alex ortadan kayboldu . Ve ... diğerleri de .

          Buraya sadece Jack geliyor . Suratı beş karış gülmüyor . O bu pis yere girdiğinde , çok farklı hissediyorum . Korkmuş , dehşete düşmüş , panik olmuş . Ama benim duygularım bunlar değil . Sadece hislerim . Ön sezilerim , altıncı hissim . Adı her neyse ondan işte . 

           Çok şiddetli baş ağrılarım oluyor . Kulak tırmalayan  aşırı tiz sesler ve çığlıklar . Sonra kendimi bir boşlukta buluyorum . Dibi olmayan o boşlukta . Uyumamak için ne kadar dirensemde , her gün aynı saatte o tiz sesleri , çığlıkları , tırnaklarının iğrenç yeşil tondaki tahtada çıkarttığı sesleri . Ne kadar sürdüğünü bilmiyorum fakat , bunun sonu hep o dibi olmayan boşluğa açılıyor . Hep , her gün o boşluğa düşüyorum . Aynı  saatte . 

          Aynaya bakamıyorum . Jack , buraya beni ilk kapattıkları gün söylemişti . '' Asla aynaya bakamazsın . Asla ! '' . '' Neden ? '' diye korkuyla sorduğumda ise , '' O güzel gözlerini , o güzel maviyi kaybetmiş olmak sana ağır gelebilir tatlım . '' Sahi neler olmuştu o gün ? Ah , hatırlamak bile istemiyorum ...

   3 Ay Önce ;

THORNE =

 - Aaa , Alex ? Bileğimi acıtıyorsun . Dedim ürkekçe , ayak bileğimden tutup korkuyla bacağıma bakan Alex'e .

- Ja-Jack ? Ben kurtadam kokusu almıyorum . Onun neyi var ?! Diye bağırdı Alex . Sonra Jack'i çekeleyerek yanıma getirdi . 

- Dostum ben... ah , bilmiyorum . Dedi Jack isyanlarca . Ellerini havaya kaldırıp indiriyor ve terliyordu .  

        Neler oldu bilmiyorum .  Ama içimde garip bir his var . Hafif fısıltılar . Ve küçük çaplı çığlıklar . Kahkahalar . Hıçkırıklar ve ağlamalar . Gözlerimi her kapattığımda önüme gelen o korkunç surat . Kırmızı gözler , kocaman bir Japon topuzu , yüzü kırmızı şeritlerle boyanmış , sırtına kılıçlar iliştirirlmiş bir kadın . Hiç bir tepki vermeksizin sadece öyle duruyor . Ve bu beni çok korkutuyor . ( Multimedia )

   Tüm gözler beni bulduğunda içimi bir korku kapladı .

- Bu aptal kızın gözlerine ne oluyor böyle ? Dedi Ashley şaşkınca .

     Ashley'nin sözüyle herkesin gözleri bana çevrildi . Alex şaşkınca bir bana , birde bacağıma bakıyordu . Birden bacağımı elinden bıraktı . Titreyerek geriye doğru çekildi . Onun korkusunu en derinlerimde hissiyorudum . En küçük hücremde bile . Ve bu , bana garip bir mutluluk hissi veriyordu . Histerik kahkahalar atmak , insanların suratlarını parçalamak , kafalarını yumurta kabuğu gibi kırılıncaya dek duvara bastırmak , parmaklarını küçük küçük doğrayıp yağda kızartma-- BANA NELER OLUYOR BÖYLE ! Daha önce aklıma hiç böyle şeyler gelmezdi . Bunları ben düşünüyor olamam . Değilmi ?

     Alex , başını ellerinin arasına alarak dehşetle bana bakmasını sürdürürken Jack , birden üzerine atladı . 

- NESİN SEN BÖYLE ! ÇABUK CEVAP VER SENİ PİS ŞEYTAN ! PATRONUN KİM ! Diye bağırdı Jack boğazımı tutup bedenimi duvarda yukarı doğru sürüklerken . 

     İşte o an . O anda kendime olan hakimiyetim kayboldu . Gözlerimi bir duman bürüdü . Gri . Siyah . Mor . Bir renk cümbüşünün içine kayboluyordum . Bir çukura düşüyordum . Gökküşağına hapsoluyordum .

       Derinlerden , çok derinlerden bir ses geldi . Boğuk ,ince , korkunç ve gülünç bir ses . Tuhaftı . Sanki o kadı sesine itaat etmek zorundaymışım gibi hissettim . Sanki , bir kadın sesine aşık oldum !

^^ THORNE DİAMON ,VAKİT DARALIYOR . SENCE DE BİRAZ GEÇ KALMADIN MI ? ^^

ALEX = 

     Anlayamıyorum . O kadar güzel bir kızken , nasıl bir canavara dönüşebilir ki . 10 dakikaya yakın bir zamandır Ashley'nin odasının bir köşesinde oturmuş , olanları seyrediyorum . Hareket etmeden . Göz kırpmadan . Nefes bile almadan . Sadece ... izliyorum . 

     Thorne ... gözleri tamamen siyahla kaplandı . Yüzünü , kollarını , bedenini tüm damarları sardı . Siyah , çenesine kadar olan sivri dişleri ve bir kurtadamınkine benzeyen uzun pençeleri . Tam bir şeytana benziyor . 

     Thorne , George'nin bacağını parçalarken , George bağırmaktan başka bir şey yapmadı . Ashley kurtadama dönüştü ve Thorne'un üzerine atladı . Jack ise dehşete kapılmışçasına George'yi bir köşeye çekip onun bacağını ısırıyor . Kurtadam zehiriyle onu iyileştirme çabası içinde . Ama George iyileşemez . Kurtadam zehiri , sadece yaraları kapatır . Yerin her bir köşesinde , titreyerek yatan et parçalarını geri yerine yapıştırma gibi bir özelliği olduğunu sanmıyorum . 

- ALEX ! GEL VE ŞU ŞEYTAN KILIKLI SEVGİLİNİ ÜZERİMDEN AL ! diye bağıran Jack , beni dünyaya geri getirdi . 

- N-ne ? Ha ? GEORGE ! AMAN TANDIM LANET OLSUN ! THORNE ! DUR ! dedim bağırarak dehşete düşmüşçesine .

      Thorne , sesimi duyar duymaz acıyla bağıran Ashley'nin karnını deşmeyi bırakıp bana baktı . Bir HALKA miasli bana yaklaşmaya başladı . Başını bir sağa , bir sola yatırıyor , dört ayak üstünde sürünerek , sessizce bana yaklaşıyordu .

      Bir anlık gelen deli cesareti ile Thorne'nun üzerine atladım . Bacaklarımla bacaklarını , ellerimle kollarını yere sabitleyip başımı göğsüne yasladım . O çığlıklarla ağlamaya başladığında ... nedense aklıma Sally geldi . Ansızın . Onu dönüşürken öldüren bir caniydim ben . Erkekler ağlamz diyorlardır ya hani atalarımız . 

    Gözyaşlarımın hakimiyetini kaybedip , gözlerimden yavaşça süzülmelerine izin verdim . Yüzümden düşen bir damlacık gözyaşı Thorne'nun boyun  çıkıntısından aşağıya doğru yavaşça kaydı . Ben ağlamaya devam ederken , tüm gücümü yuavaşça kaybediyordum . Thorne'nun artık çırpınmayı bırakması beni mutlu etmiştim . Yerde öylece , üstüste hareketsiz yatıyorduk . Ara sıra burnumu çekip , hıçkırmalarımın dışında .

- Alex ? Dostum Ashley'nin üstünde ne yapıyorsun ? Ve neden zırlıyorsun ? diye şaşkınlıkla sordu Jack .

       Ashley mi ? Peki o zaman ...

- Thorne nerede Jack ? diye sordum korkuyla .

- İşte orada uyuyor . Dostum senin neyin var ? George seni böye görünce sakinleştirici getirmeye gitti . Dedi Jack tek kaşını havaya kaldırarak . 

      Noldu bana böyle . Hepsi bir rüyamıydı ? O sırada kulağıma gelen iç tırmalayıcı kadın sesiyle kulaklarımı tıkadım ve yüzümü ekşittim .

^^ GERÇEKLER YALAN SÖYLEMEZ ALEX . NE GÖRMEK İSTERSEN ONU GÖRÜRSÜN ! ^^

HERKES ŞAŞIRDI DEĞİL Mİ :D BENDE ŞAŞIRDIM . NE DİYELİM ? İLHAM BU . HER ZAMAN AKLA GELMİYOR . SIK SIK BÖLÜM YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM . SİZLERİ SEVİYORUM ♥♥♥ KURTVAMPİRLERİM :D :D

Sevgilim Bir Kurtadam !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin