Bölüm 5/ Bir yalnış anlaşılmalı 'Gay' meselesi

366 32 133
                                    

Akedeşlee, akedeşlee! Hepinize selamun Aleyküm. Biliyorum bölüm geç geldi. Fakat bu kadar gecikmesinin sebebi Benim bir tanecik dedemin vefatı yüzünden. Gerçekten çok üzgünüm ve bu kafayla içime sinmeyen bir bölümü baştan yazıp yayımlayamazdım. Zaten cenazedir o'dur bu'dur derken açıkçası çıktı aklmdan. Ve kesinlikle dedem ölmeden önce ınstagramdan yakışıklı bir çocuk bulmadım ve onunla kanka olmadım. Kesinlikle olmadı böyle bir şey sjsnwene.

Dedem için dualarinizi eksik etmeyin can içlerim.

BU ARADA!

Ailemiz 348 okunma olmuş ya la! Resmen büyüyoruz!! Ah birde şu oylar artsa tadından yenmez! Varya çok seviyom sizi ha! Valla!
Bu arada çok güzel arkadaşlar edindim yahu! Buradan BENGİ VE ELİFE selam çakıp bu bölümü onlara ithaf ediyorum. Bu hikaye benim için özel cidden. Bana yeni arkadaşlıklar kazandırıyor. Zaten bunu yazmaya başlamadan öncede biliyordum. Amaç bu yaneee!

Neyysseee! Çık kınıştım çık!

Neyse çok konuştum bu bölümü insanimsibirsey zyncfb3452 ithaf ediyorum.

Oy ve yorum atmayı unutmayın!

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum 😈

İyi okumalar can içlerim! 💜

______________________________________

İnsanın bazen gerçekten kendini mutlu hissettiği anlar vardır. Bilirsiniz, yemek yerken mesela. Yemek yerken ki mutluluk paha biçilemez. Hele de o yemek patatesse.

Veya işerken. Onun rahatlatıcı hissi tüm vücudunuza yayılarak, mutluluk verir. Öyle bir rahatlama.

Örnekleri çoğaltabiliriz tabi. Mesela özel numaradan insanlara sapıklık yapıp dalga geçtiğim örneği gibi. O zamanlarda mutlu oluyorum sebepsiz. Veya avlu dizisini izlerken. Evet, dizideki Alpin -Benim badboyum değil, ama bence dizideki karakterin isminin ALP OLMASI KESİNLİKLE TESADÜF DEĞİL! KADER! Neyse konumuza dönecek olursak-
Dizideki Alpin kaslı kollarını keserkende çok mutluyum.

Ama bunlar kendi çabamla kurduğum mutluluk şeysileri.

Şahsen benim, kendi kendimi mutlu etmek zorunda kalmadığım, nedensiz ve gerçekten mutlu olduğum bir zaman dilimindeyiz içi fesatlar.

kız varya ÇIK MILIYIM ÇIK!

Badboyum kapıda bana şaşkın şaşkın bakarken ve badboy tavırları sergilerken ben Çık mıtlıyım.

Bana şaşkınlıkla 'Burada ne işin var?' Derkende çok mutluydum.

Ve bu kendi çabamla olmayan bir mutluluk. Kendi kendine olan. Ay en bi sevdiğim!

Yani sonuç olarak mutluyum.

Badboyzademe içten bir gülümseme ve mahçup bakışlar eşliğinde;

"Özür dilemek için geldim..."

Dedim ellerimi önümde bağlamış ve başımı eğmiş bir şekilde.

Wattpad erkeğim bana hâlâ şaşkınca bakarken;

"Özür dilerim."

Dedim üzgün bir şekilde. Ama birşey itiraf edeceğim. Hiçte üzgün değilim. çaktırmayın. Tam tersine heidi misali mutluydum.

E çünkü gelin gideceğim evi gördüm! Bu Türkiyede kaç kıza nasip olur lan?! Ha?! HA?! HAA?! Çatlayın!

En azından daha flört dahi etmeden gelin gideceği evi gören azınlıktanımdır.

Sen Benim Wattpad Erkeğimsin!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin