Bölüm 1/ "Sen Badboy musun?"

702 61 195
                                    

Şimdi düşünün. Bir insan - normal bir insan - bir kitap karakterini ararmı? Veya normal bir insan, birden fazla kitap karakteri ararmı?

Okuduğum Wattpad hikayelerindeki badboylara kafayı iyice takmıştım. Hatta kafayı badboylar ile bozmuştum.

Kararlıydım abi! Kafaya koymuştum bir kere. Bir Wattpad badboyu bulacaktım.

Buldum bulmasına. Hem fena da aşık oldum çocuğa görmeniz lazım.

Ama çocuk nasıl yakışıklı, nasıl yakışıklı anlatamam.

Tabi anlatmam oğlum sizene benim badboyum dan. Gidin başka bir badboyu sevin abi. Dokunmayın benimkine. Zaten zor buldum.

Biliyorum, çoğunuz burdaki  hikayelerden ötürü badboy hayranısınız. Hatta aşıksınız. Belki benim gibi kafayı bozmuş bile olabilirsiniz.

Ama size nah badboy! Çatlayın kız! Ben buldum, benim bu badboy. Hemde en badboyun dan.

Kız bak boy dedim, aklıma geldi bak. Çocukta bir boy var, sanırsın Sultan Kösen. -bilmeyenler için dünyanın en uzun adamı.-

Abi çocuk tam 1.93 boyunda 1.93!

Benim boyum ise... neyse orasını hiç karıştırmayalım. Moralimi bozmak istemiyorum. Şimdi sizlere hava atmak ile meşgulüm.

Ben deyim siz anlayın en iyisi. Hani şu keloğlan filmi varya. Hani orda keloğlanın bir arkadaşı var cüce. Böyle çok sevimli bıcır bıcır bir şey. Hatta keloğlan onu kacaman bir tencerenin içine saklıyor. Hah işte! Ben çocuğun yanında o cüce abimiz gibi duruyorum.

Durum o kadar vahim yani.

Neyse, buldum işte bir tane badboy takıldım peşine. Takılmaz olaydım, herif burnumdan getirdi müsait bir yerimden çıkardı!

Aramızda kalsın onun yüzünden kabız bile oldum yani o derece. Siz düşünün.

Anlatmak istediğim, hikayelerdeki gibi olmuyormuş hiç birşey. O kadar kolay değilmiş yani.

Şu an ciddi ciddi söylüyorum. -Bakın ciddilik ve ben! Allahım daha neler göreceğiz!- Gerçekten her badboy, sadece badboyluk ile kalmıyormuş. Bazı badboylar gerçekten kötüymüş.

Hani derler ya, kalbi çürümüş. Hah işte öyleler. Zaten onlara badboy bile denmez ya. Neyse...

Hani her hayal ettiğiniz badboy öyle mükkemmel değil. Bazıları gerçekten çok kötü. İçleri bile kötü. Kalpsizler.

Konumuza dönecek olursak, badboy bulmak konusunda baya bir ileri gittim.

Şimdi başlıyorum benim hikayeyi anlatmaya. Hazır olun gençler ablanız geliyor! Ablanız star bebeğiiim!

**ezgininbadboylukocaaramaşeysi**

"Ver şu telefonu Ezgi!"

"Vermeyeceğim!"

"Ver dedim!"

"Bende VER-ME-YE-CEĞİİM Dedim anne!"

"Ezgi bak sabrımın son demleri, ver şu telefonu yoksa ne yapacağımı biliyorsun!"

"Hayır!"

"Son kez soruyorum. Veriyormusun vermiyormusun?!"

"Vermiyorum!"

Şu an ne mi oluyor? Benim canım annem, benim canım ciğerim, böbreğim, dalağım, bağırsağım kısacası her şeyim olan telefonumu elimden almaya çalışıyor.

Neden? Çünkü kafamı telefondan kaldırmıyormuşum, çünkü bana bıraktığı ocakta olan yemeğini tencere ile beraber telefona bakmaktan unutup yaktığım için. Neden? Çünkü o sırada elimde telefon ile tuvalette olup yanık kokusunu fark etmemem sonucu evi dumanlar aldığı için.

Sen Benim Wattpad Erkeğimsin!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin