Yarışmaların başlamasına 2 gün kalmıştı, halen hangi şarkıları söylecek olduğumuzu bilmediğimiz gibi heyecanımız da çoktu. Son olarak aklıma bir şarkı geldi Senden Daha Güzel şarkısını söyleyebilirdim hatta eskiden de çok güzel söylüyordum.
Selin ise son bir şarkı buldu, ses tonu tam uymasa da onu söylemekte kararlıydı. Odanın bir köşesinden şarkıyı söylerken bende gitarı çalıyordum, ikimizin de tarzı aynı olduğu gibi gruplarımız da aynı.
Selin şarkıyı bir anda kesip bana "ben ölsem, gitsem ne yaparsın" dedi, tuhaf bir şekilde. Bunu derken korktuğunu, üzüldüğünü hissettim. Ona cevap bile veremedim veremezdim ki ona hiç bir şey olmasına izin vermezdim.
Şaşırdı hiç mi bir şey yapmazsın neden susuyorsun diye kızdı bana baktı baktı "demek hiç bir şey, hiç mi üzülmezsin onu söyle bari" dedi. Ben bunu duyunca dayanamadım "sen ölsen gitsen ben de ölürüm hemde her gün het saat her dakika, üzülmem çünkü üzüntü kısa sürer, senin başına bir şey gelmesine ben izin vermem verirsem bdn suçluyum" dedim, bence istediğini aldı.
Ona acı veremez üzemezdim, hayatta üzülecek kişi bendim o değil...
6 ay geçti; kavga ettik, küstük, yeni kişiler tanıdık ama hiç ayrılmadık biz ayrılamayız çünkü. Çok güzel arkadaşlar tanıdım, her gün yanımda olan bir kişi tanıdım ismi Beyza idi. Gerçekten bana çok güzel sahip çıkıyor, Selin ayrı o ayrı benim için. O beni hep düşünen hep yanımda olan, Selin dediğim gibi başka o hiç yanımdan ayrılmıyor iyi ki de bunu yapıyor.
Mayıs ta turnuvalar başlıyordu her şey turnuvanın ilk günü olmaya başladı, herkes şarkılarını söylemek için standa çıkıp üstünde tuhaf haraketler yapıp söylüyorlardı, bazıları sesi kötü olduğunu bilse dahi söylemekten hiç çekinmiyor aksine daha da çok güven alıyordu kendinden. Sıra Seline geldi hiç bir şey demeden standa çıktı...
Benim Küçük Sevgilim şarkısını söylemeye başladı, duygulandı hatta sesi çıkmasa bile ağlamaya başladı.
Sesi o kadar güzel di ki tüm jüri ayakta alkışladı o stand dan inince yanıma geldi önce durdu sonra ağlayarak sarıldı.
Sebebini bilmesem de hiç bu kadar güzel ağlamamıştı... sıra bana gelince standa çıkıp Seline bakarak Senden Daha Güzel şarkısını içtenlikle söyledim. Bana sebebini bilmediğim bir kızgınlığı vardı, çözemediğim.
Turnuva da kimin kazandığını öğrenmeden salondan çıktık, eve doğru yürümeye başladık...
Tam arkamızdan bir ses geldi;
"SELİN!!" Diye bağırdı biri, Selin arkasını dönüp baktığında bir ses geldi, silah sesi idi. Selin, Selin gözlerimin önünde hiç bir şey yapamadan vuruldu, hiç bir şey olmadan.Yere düşmeden tuttum yere yatırdım;
-"Dayan Selin bir şeyin yok, hiç bir şeyin olmayacak"
"Sevgilim, ben ben üşüyorum, çok üşüyorum"
Etrafta kimse olmaması ve ambulans'ı aradığımda on dakika geçmişti, ne gelen ne giden vardı sadece biz vardık.Selin acı ile;
"Emir, seni çok seviyorum" dedi, gözlerini kapattı.
"HAYIR! HAYIR! ŞİMDİ DEĞİL OLMAZ, OLAMAZ HAYIR!" Diye bağırdım.Selin kucağımda hareketsiz bir şekilde yatıyordu, göğsünden vurulmuştu. O güzel gözlerinden akan göz yaşları kadar güzel bir şey yok tu, ama artık o da yoktu gitmişti.
Kaldırdım, kucağımda hastaneye kadar getirdim, ne kadar artık geri dönüşü olmasa da hastaneye onu getirmiştim.
Hastanenin önünde onu bıraktım kendimi de önünde ona bakarak öyle durdum, hani derler ya hayatım film şeridi gibi gözümün geçti.
Sonuç olarak öldü...
Bende her gün öldüm...
--------------------------------------☆--------------------------------------O öldü ama beni de yanında götürmediği için kızgınım, ama yapamazdı eğer onu kim öldürdüyse onu bulmam gerekiyor du, o olsaydı bana izin vermez di, gitme intikam içini rahatlatmaz, üzüntünü geçirmez sadece o ölmüş olur sende suçlu. Suçlu ile Suçlu olma...
Toplamda 4 gün uyumadım, mezarının başından ayrılmadım, ayrılamadım...
En sevdiğim beni hiç bırakmayan arkadaşım Beyza beni tek bırakmadı o da yanımda kaldı acımı acısı yaptı. 5. Gün bir kaç insan geldi, beni bir hastaneye koydular. Psikolojim bozuldu, her yerde Selin vardı sanki beni hiç bırakmamış gibi....
-SON-
593
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH BEYAZ| TAMAMLANDI
RomanceBir Siyahın ve Beyazın aşkı. Masallar Mutlu Sonla Biter Bizim Masalımız.... Hayatta herkes seni dışlar, sevdiklerin bile. Biri çıkar senin gibi gösterir kendini, benim sevdiğim, sevigili olur. Seni çok severken bırakman beni etkiledi, delirdim. Mer...