24. I'm Sorry Mom

1.6K 159 27
                                    

( Nem tudom, hogy folyik egy rendőri tárgyalás, minden leirt dolog a képzeletem szüleménye ennek tudván olvasd tovább. )

Minden egy szempillantás alatt történt. A rendőrök beözönlöttek, és bilincsbe fogtak mindenkit. Nem szólalhatott meg senki , kérdezni se kérdezhettek. Egyenesen a rendőrkapitányságik vitték a fiúkat.

Egyedül Jimint, Jungkookot, és Hoseokot vitték a korházba.

A többieket külön-külön fogdába vitték.

Wong holtestét elvitték kivizsgáltatni.

Choi pedig különös szerencsével, de életben maradt. Az intenzív osztályon feküdt eszméletlenül. Habár súlyos fejsérülése volt, túlélte.

A rendőrség egyesével hívatták be a fiúkat. Mindegyiktől ugyanazokat a kérdéseket feltéve.

„Mi a neved?

Mit kerestél ott?

Volt a kezedben fegyver?

Kik voltak veled?

A többiek miért voltak ott?

Mit terveztetek?

Te ölted meg a helyiségben talált férfit?

Te sebesítetted meg a másik férfit?

Mi volt az indíték?

A szüleitek tudnak erről?

Hova jársz iskolába?

Hol élsz?

Fogyasztottál valamilyen kábítószert?

Ittál alkoholt?"

Arra kérték őket meséljék el mi történt.

Mind a hét fiú más-más történetet mondott el.

A rendőrség az egész épületben kutakodva több nyomra is bukkant ugyan amely bizonyítja Choi, és Wong bűnösséget, de ez nem jelenti azt, hogy ez bizonyítja a fiúk ártatlanságát.

A rendőrök összeszedve az információt alakítottak ki egy történetet amely a legvalószínűbbnek tűnt.

Egy hat fős baráti társaság az utcán sétált amikor furcsa hangokat hallottak az egyik házban.

A fiúk úgy döntve hőst játszanak a rendőrök hívása helyett betörtek a házba. A ház tulajdonosa erről tudomást szerezve rabolta el az egyik fiút. Név szerint Park Jimint.

Ezalatt a többiek megtalálva egy fiút név szerint Kim Seokjint vitték el egy állatoknak szánt rendelőbe. Ezzel veszélyeztetve a fiú életét. Miután elvitték a fiút Jimin után mentek.

A fiú testét megvizsgálva megállapította a hatóság, hogy nemi erőszak áldozata lett.

Két fiú, Min Yoongi, és Kim Namjoon a hír megtudta miatt megölte az elkövetőket. Jeon Jeongguk, és Jung Hoseok pedig segédkeztek ebben.

A történet hiányos, és rengeteg elem nem stimmelt benne. Viszont többet nem tudtak kicsikarni egyik fiúból sem.

A rendőrség azonnali döntésre jutott miszerint. Kim Namjoon, Min Yoongi, Jeon Jeongguk, Jung Hoseok, bűnös emberölés vádjával.

Habár a ravaszt Min Yoongi húzta meg a többiek ugyanúgy bűnrészesek voltak.

Előre megtervezett gyilkosság vádjával.

„Az ügyet lezártam, holnaptól kezdődik a végső tárgyalás." Mondta a rendőr kapitány.

A fiúk szülei a váróteremben várakoztak rettegve, és tudatlanul mi történt gyermekükkel.

A híreket megtudva mindenki máshogy reagált.

Jimin anyukája zokogva ült fia kórházi ágya mellett. Mr Park pedig a rendőrökkel kiabált. Azt akarta, hogy hagyják békén a fiát. Jimin több mint tíz alkalommal mondta el ugyanazt a történetet. Beleértve a nemierőszakot is.

„Kicsi szívem.." Suttogta Jimin anyukája. A könnyei megállíthatatlanul folytak le a nő arcán. Felemelve a kezét simított fia karjára.

„Kérlek.. Ne érj hozzám." Fordította el Jimin a fejét.

Egyedül akart lenni. Nem akart látni senkit. Még a saját anyját sem.

Namjoon szülei a hír hallatán aggódva nézték fiúkra aki egy mosdó kagyló fölött hányt. A fiú csupán azt Ismételgette nem akar börtönbe kerülni. A fiú apja gyomorideggel gondolt bele, hogy a fia ilyen helyre fog jutni. Namjoon édesanyja ezalatt csupán arra gondolt, hogy muszáj megnyugtatnia a fiát. Egyfolytában biztató szavakat mondott.

„Nem fogsz börtönbe jutni."

„Jól cselekedtél."

„Büszkék vagyunk rád."

A nő a könnyeivel küszködve simogatta a fia hátát.

Jungkook egyedüli anyuka volt, a férjétől már évek óta elvált, és nem tudott róla semmit.

Egyedül kellett mindezzel megküzdenie.

„Gukkie szívem ügyes voltál. Megmentetted Jint. Ügyes voltál szívem." Ölelte fiát át a nő.

Jungkook sírva bújt édesanyja karjaiba.

Hoseok apja a kórház előtt cigizett. Képtelen volt lenyugodni. Az ő egyetlen, ártalmatlan fia börtönbe fog kerülni. Hoseok anyja sírva ölelte át fiát aki a kórházi ágyban feküdt.

Yoongi szülei megtudva a hírt rohantak a fiúhoz. Yoongi üveges tekintettel nézett előre miközben az anyja sírva ölelte.

„Yoongi drágám, jól cselekedtél." Suttogta az édesanyja. A menta hajú fiú képtelen volt megszólalni.

A fiú apja egy szál cigarettát elszívva próbált megnyugodni. Nem tudta elfogadni a tényt, hogy a saját fia megölt valakit.

Taehyung nos az ő szülei teljesen máshogy kezelték a kialakult helyzetet.

„Miért!?" Üvöltötte a nő a fiúnak.

„Miért nem tudsz olyan lenni mint Jackson!?" Csattant a nő keze a vérszerinti fia arcán.

„Sajnálom anya.." Suttogta Taehyung.

„Tudod te ez milyen foltot fog hagyni a hírnevemen!?" Lépdelt fel alá a nő.

„Kim Hyo-jin a híres modell fia rendőrségi, nem is, gyilkossági ügybe keveredett!"

„Ezzel nem csak anyád, de az én karrierem is veszélybe sodortad!" Szólalt fel erőteljes hangon Kim Seung-heon Taehyung nevelő apja.

„Pontosan! Az apádé az egyik legnagyobb vállalat Koreában! Én egy híres modell vagyok! A bátyád egy híres egyetemen tanul, és itt vagy te!" Üvöltötte a nő majd még egy pofont adott a fiának.

„A családunknak miattad kell szégyenkeznie."

„Édesanyám kérem ne mondja ezt, hibád követett el, de jóvá fogja tenni. Nem igaz Taehyung?" Kérdezte Jackson.

„Mégis hogyan?" Kérdezte Jackson apja.

„Én tanítanám, megtanítanám neki, hogy kell egy céget vezetni." Mondta a fiú egy félmosollyal az arcán.

„Jackson édesem, mihez kezdenék ha nem lennél nekem." Mondta Hyo-jin a mostohafia arcát végig simítva.




Changing the future - Vkook [ Completed ] Onde histórias criam vida. Descubra agora