9. I Don't Want This!

1.2K 104 22
                                    

„Mhnm.." Kezdett ébredezni Taehyung.

Szemeit halványan kinyitva a vakító lámpa fénye volt az első amit meglátott.
Amint kitisztult a látása a szeme elé tárult egy ismerős szoba.
Majd hirtelen eszébe jutva mi is történt pár perce riadtan kell föl.

Egyedül volt Choi szobájában.

„Yoo.. Hoseokie.." Gördült le egy könnycsepp a fiú arcán.

„Milyen gyönyörű látvány a könnyáztatta arcodat nézni, mely átvan itatva bánattal, és szenvedéssel." Nyílik ki az ajtó felfedve Choit egy széles mosollyal.

Taehyung abba hagyva a sírást dühvel teli hangon szólal fel.

„A pokolban fogsz elrothadni te is, és az az undorító patkány társad is!"

„Mit mondtál rám te kis szaros!?" Lép be Wong is.

„Azt mondtam, hogy a pokolban fogsz elrothadni te patkány, netalán még süket is vagy hm patkány!?" Felesel vissza.

„Na jó ennyi volt most vágom el a torkát!" Veszi elő a kését majd egy könnyed mozdulattal gyűri a fiút maga alá, aki immáron riadt tekintettel fixírozza a nyakához szorított kést.

„Állj le Wong."

„Na jó most már elegem van, mond el miért nem belezhettem még ki?"
Fröcsögi Wong.

Taehyung a belezés szóra összeszorítja a szemeit, és a legrosszabbnál legrosszabb dolgok vetülnek fel a szemei előtt mit akarhatott Wong tenni vele.

„Más tervet szántam neki. Nézz az arcára, a testére. Kár lenne kihagyni egy ilyen jó zsákmányt."

Taehyung kinyitva a szemét zavarodottan tekint Choira.

„Láttad Jimin testét nem? Megtapasztalhatod a sajátoddal min ment keresztül." Lépdel egyre közelebb Choi a fiúhoz.

„N-ne.." Taehyung hirtelen kezd kapálózni majd üvölteni, de Wong egy széles mosollyal az arcán könnyűszerrel lefogta a fiút.

„Nem élveztem még az ilyes fajta erőszakot soha, de veled azok után amiket tettél jobban fogom élvezni mint bármi mást. Tudod Choinak igaza van. Nem hagylak meghalni szépen lassan addig foglak kínozni, amig te nem akarsz majd végezni magaddal." Nevet fel Wong.

Wong lefogta a fiú karjait, mig Choi a lábait az övié alá gyűrte.
Amikor már nem tudott sehogy se kapálózni Taehyung sírni kezdett majd könyörögni.

„Ké-érlek bármit meg-megteszek csak n-ne tegyétek azt!" Zokogta a fiú.

Choi válasz helyett a fiú pólóját felhúzva hajolt a mellkasához majd vad csókokkal kezdte el díszíteni.

Wong pedig az érintetlen sima bőrén hagyott lilás szívás nyomokat.

„Nehh.." A fiú rúgkapálva próbált kiszabadulni a két férfi szorítása alól, de esélytelen volt.

Sokkal erősebbekk voltak.
Mindemellett egyedül volt mig ők ketten voltak.

„Térjünk a lényegreh.." Sóhajtott fel Choi letolva a kék hajú fiú nadrágját.

„NEE!!" Sírt fel hangosan Taehyung.
Choi levéve a fiú nadrágját hajította az egyik sarokba majd rögtön utána a sajátját is.

Mindegyik érintésük olyan mintha késsel szurkálnák a szívem.

A legjobb barátom gyilkosa akarja elvenni a szüzességem.

Én ezt nem bírom, nem akarom.

Changing the future - Vkook [ Completed ] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant