1. Diary

4.4K 229 17
                                    

Kim Taehyung a buszban ülve unalmában legjobb barátjával Min Yoongival panaszkodnak. Hisz több mint egy órája utaznak a havas úton gyilkos lassú tempóban.

„De most komolyan ki az az elmebeteg aki a semmi közepére szervez egy kirándulást téli szünetre há ?"

„Nem tudom Yoongi , de ha ez boldogit téged én se akarok itt ülni, és bámulni a hóval lepte utat."

„Nem boldogít, de amúgy neked nem para egy kicsit így utazni ? Nehogy mi is úgy járjunk mint ők."
Sóhajt fel Yoongi.

„Miről beszélsz ?"
Fordul Taehyung barátja felé.

„Nem hallottad ? Tizenhét velünk egykorú halt meg egy busz baleset során, a holttesteiket azóta se találták meg.
Egy kirándulásra tartottak egy vidéki házba, de soha nem értek oda."

„Jesszusom Yoongi ne mondj ilyeneket ! Rádásul akkor főleg ne amikor mi is egy kirándulásra tartunk egy vidéki házba!"
Taehyung sokkolva nézte Yoongit majd sóhajtva temette fejét a tenyerébe.

„Nyugi van , semmi baj nem lesz azóta eltelt egy év."
Próbálta Yoongi menteni a menthetőt.

„Egyáltalán hol olvastad ezt ?"
Emelte fel a fejét hirtelen.

„Itt. Valami Dr Wong írta elvileg."
Mutatja óda Yoongi a telefonját.

„De hisz ezek csak nevek.."

„A halottak nevei , mind tizenhét volt kivéve Jung Yeri , Akira Myoui , Park Jimin , Jeon Jungkook , Byun Baek Hyun ők tizennyolc évesek voltak."

„Yoongi mi van ha mi is így járunk?"

„Nyugi nem lesz semmi baj , megígérem Tae. Gyere inkább hallgassunk valami zenét nem akartalak felzaklatni ezzel."

"Rendben.."
Feleli Taehyung.

Pár óra elteltével mig Yoongival zene hallgatásba merültek addig megérkezett a busz egy régi kastélyhoz. A dikákok és a tanárok meglepetésére hisz aki felajánlotta az iskola számára a házat az cseppet sem emlietette, hogy egy kastélyról van szó.
De sajnos nem az a Disney kastély féle ragyogó és meseszerűen szép amit Taehyung olyannyira szeret hanem inkább egy kietlen és romos kastély.

Egyszóval ijesztő .

A tanárok bekopogtattak a kastély ajtaján majd pár perccel később a padló nyikorgását lehetett hallani.
Az ajtó lassan nyikorogva kinyílt majd kilépett egy magas fekete ruhában lévő férfi. Sötét barna szemével végig pásztázta a diákokat majd miután mindenki udvariasan bemutatkozott a kastély tulajdonosának név szerint Jun Choinak elindultak a tanárokkal befelé.

A kastély óriási ablakai függönnyel voltak eltakarva. Igy csekély fény volt csak bent hisz a lámpák alig világítottak. A falak fekete színűek voltak egy két helyen ahol le volt jőve a vakolat ott pedig szürkés foltok díszelegtek . A bútorok mind fából készült régi stílusúak voltak . Choi úr öltözetéhez hasonlóan a fekete színek domináltak mindenhol . Nem volt valami bizalom gerjesztő legalábbis Taehyung számára semmiképpen sem.

Az osztály nagy részét csak az érdekelte , hogy van e internet és kaja, de Taehyungot nem hagyta nyugodni az a nyomasztó érzés ami körül lepte a házat.

„Yoongi, ez a hely kicsit hátborzongató nem gondolod ?"
Súgta halkan a fiú fülébe.

„De. Alig váróm ,hogy haza érjünk. "

Két óra elteltével Taehyung, és Yoongi a „saját" szobájunkban ülnek ami viszonylag átlagosnak mondható. Két ágy közte egy kis éjjeli szekrény és egy régi gardrób helyezkedett mindössze a szobában. Taehyung megunva Yoongival közös témájukat miszerint hány éve nem járhatott itt senki eldönti, hogy beágyaz. Mialatt felhúzta az ágyneműt amelyet a szekrényben talált, egy kemény dologba ütközik a keze.
Egy pillanatra meglepetten néz az ágyra majd benyúlva a matrac alá húz elő egy füzet. Kíváncsian teszi le a füzetet majd gyorsan befejezve az ágyazást helyezkedik el viszonylag kényelmesen, kezébe véve a füzetet amely napló címet kapta nyitja ki azt.

„Lehet az ágy előző tulajdonosa itt hagyta." Gondolja Taehyung majd mivel furdalja a kíváncsiság , hogy mégis mi lehet a naplóba írva így beleolvas.

December 2.

A nevem Jeon Jungkook és mivel találtam itt egy füzetet és rettentően unatkozok így elkezdek írni egy "napló" szerűséget .
Nemrég érkeztünk meg az osztályommal ide és hát mit ne mondjak nem a legszebb hely egy kirándulásnak. De mivel ingyen felajánlották ezt a helyet az iskolánknak igy eljöttünk.

Pont mint mi" Gondolkodik el Taehyung.

Park Jiminnel a legjobb barátommal kerültem egy szobába aminek örülök ugyanis mióta megérkeztünk azóta fél, és be van rezelve .
Amit nem is csodálok hisz valami borzasztó ennek a helynek a hangulata és kinézete .
Mindenesetre ma van December 2. és ez az első napunk itt .

„Honnan ismerősek ezek a nevek ?"

„Yoongi neked nem ismerősek azok a nevek ,hogy Park Jimin és Jeon Jungkook ?"

Teszi le a füzetet Taehyung, és fordul Yoongi felé aki elfoglaltan nyomkodja a Piano Tilest a telefonján.

„Ők is a tizenhét halott között voltak , tudod akik sose értek óda a házhoz."
Feleli Yoongi nyugodtan.

Taehyung szemei a kétszeresére nőnek majd újra elolvassa a füzetben szereplő neveket, és remegő hangon megszólal.

„Yoongi ezt a naplót az egyik elhunyt, Jeon Jungkook írta.."

Changing the future - Vkook [ Completed ] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang