20. I'll Wait For You At Home

1.1K 107 15
                                    

„Most csak úgy itt akarsz hagyni minket!?" Kérdezte Jungkook.

„Muszáj utol kell érnem őket!" Üvöltötte Yoongi mialatt megszegve a sebességi korlátot elhajtott.

Jungkook nem habozva rohant vissza a házba viszont amit bent látott nem is kicsit lépte meg őt.

Hoseok a padlón sírt, halkan azt ismételgetve nem tett semmit.

Taehyung a fiú hátát simogatva próbálta megnyugtatni a barátját mig Namjoon kezében egy idegen fiú feküdt.

„Nam..?"

„Sürgősen kell az autó Jint el kell vinni egy kórházba. Hol van Yoongi, és Jimin? Hoseok miért sír? Mi a fasz történik?" Bombázta a fiatalabbat a kérdéseivel.

Jungkook lehajtott fejjel mesélte el mi történt. Taehyung aggódó tekintettel hallgatta végig majd pánikolva felkelt.

„M-most mit fogunk cs-csinálni!?" Kérdezte Taehyung remegve.

„Ketté kéne válnunk.." Mondta Namjoon.

„N-ne. Ha-hagyjatok itt. Menjetek e-el a b-barátotokért." Suttogta Jin.

„Nem fogunk itt hagyni!" Szögezte le Namjoon.

„J-Jimin után kell menni sürgősen." Törölte le könnyeit Hoseok.

„Viszont nincs autónk!"

„Honnan tudnánk szerezni egyet?"

„Vezetőnk sincs, bevonták a jogosítványom egy adott időre.." Szégyelli el magát Namjoon.

„Én majd vezetek, nem érdekel csak haladjunk." Állt fel Hoseok.

„De, hogy? Honnan szerezzünk egy autót?" Kérdezte Jungkook.

Taehyung végig nézve a fiúk arcain morzsolt el egy apró könnycseppet.

Jiminért, Jinért, Yoongiért, mindegyikükért muszáj megtennie.

Taehyung remegő kezekkel nyúlt be a zsebébe majd észrevétlenül besunnyogott az egyik csöndes szobába.

Remegő ujjaival tárcsázta azt a számot amelyet remélte soha nem kell majd.

Pár csöngés után a fiú felvette a telefont.

„Oh Taehyung? Nem hittem volna, hogy hívni fogsz... testvérem." Nevetett fel Jackson lágyan.

„K-kérnék egy szívességet." Suttogta Taehyung.

„Ohh ugye tudod, hogy az nem ingyen van?" Hallatszódott a fiú hangjából, hogy mosolyog.

„I-igen.." Suttogta Taehyung, egy kövér könnycsepp legurult az arcán, de hamar le is törölte. „Nincs időm az önsajnálatra, segítsenek kell rajtuk!" Gondolta magában majd újra a telefonba szólt.

„Kérlek siess ide az autóddal el kéne vinni pár embert."

„Kikkel vagy öcsi?" Keményedik meg a hangja Jacksonnak.

„Cs-csak barátok, kérlek siess.." Suttogta Taehyung.

„Hmm Yoongit megszoktam, de pár ember? Ez egy nagyobb szívesség szóval készülj fel, amint beteszed a lábad a házba.."

„Tudom." Vágott közbe Taehyung.

„Tudom..." Suttogta maga elé.

„Helyes, küld át a címet, és ott vagyok."

„Rendben.."

„Ohh és ne felejtsd, múltkor félbe szakítottak így kettő szívességgel jössz." Rakta le Jackson a telefont.

Changing the future - Vkook [ Completed ] Onde histórias criam vida. Descubra agora