NEHİR SOYLU
Merhaba! Adımı zaten biliyorsunuz. 18 yaşında lise son öğrencisiyim. ÖSS okuyorum ve inşallah doktor olacağım.
Kardeşlerimle (best friend) yaşıyorum. Melis, Sıla, İrem ve Naz. Hepimiz aynı liseye gidiyoruz. En sevdiğim renk siyah, ve pembeden nefret ederim. Kick-box'a gidiyorum. Kızların arasında en sert ve cesur olanı benim.Siyah gözlüyüm,kızıl ve dalgalı belden biraz aşağıda saçlarım var. Ara sıra gözlük takıyorum.MELİS KORKMAZ
Selam! 18 yaşındayım, İngilizce, Türkçe, Fransızca ve birazda hintçe biliyorum. Hintkoliğim(I like it).
Kızların arasında normal olan benim. Tek anormalliğim çok deli dolu olmam sanırım. Dışarıdan bakan birisi hep çok enerjik olduğumu söylüyor. En sevdiğim renk, siyah ve beyaz. Tabi ki pembeden de vaz geçmiş değilim! Duygusal ve yerine göre yürek yemiş (çok cesur anlamında) birisi olabiliyorum. Sarı ve dalgalı saçlarım ve mavi gözlerim var.
Merve Özbey fanatiğiyim.Asistan olmak istiyorum bir şirkette. Şarkısız ve kitapsız hayat, ağaçsız bir hayat demektir!SILA KÜÇÜKTAŞ
Selam! Kıvırcık saçlıyım, ve hayat zor. (Kıvırcık saçlı kızlar anlarlar:D) Boyum biraz kısa. Buğday tenliyim. Gözlerim ela, yeşil karışımı bir şey. Aslında göz bebeğim siyah, etrafı kahvemsi bir renk ve sonra ise yeşilimsi bir renk var. Nehir'i sinir etmeye bayılıyorum. Hepimiz Kıbrıs doğumluyuz ama benim ailemde Kıbrıs'lı.
Şarkı dinlemeyi çok seviyorum. Easy_easy_tmm_tmm:>Pop dinliyorum ama erik dalının yeri başka😆İrem Sarman
Biraz kısa boyluyum ve zayıfım. Naz ile çılgınlıkta sınır tanımıyoruz. (Ortaokulda sınıfın ortasında erik dalı açıp oynuyorduk Sıla, Melis, Naz ve ben. Herkes bizi izlerken jkdkxb). Sarı ile kahverengi karışımı saçlarım var, karamel biraz benziyor rengi. Neredeyse düz denilecek kadar hafif dalgalı.
Müzik dinlemeye bayılıyorum. Gerisini size Naz anlatsın.Naz Altınkaya
Neden ben devam ediyorum cnsı? Neyse, dalgalı siyaha yakın koyu saçlarım var. Gözlük takıyorum. Melanie Martinez fanatiğinin fanatiğiyim. Tamam kabul ediyorum, biraz saçma oldu.
İrem ile crazzyyy kızlarız! Melis her konuda en normalimiz. Boyu, kilosu, akıl sağlığı(biz çılgınız ya), başarısı, terbiyesi, ders notu(bu ne alakaysa, bende bilemedim) vs vs vs... Veteriner olacağım.
Neyse, haydi siz kitaba başlayın. Bende işime bakayım.Erkek karakterleri daha sonraki bölümlerde tanıtacağız.
KİTABIMIZA HOŞGELDİNİZ !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🖤SİZSİZ OLMAZ🖤
HumorArkadaşlarımla Maceram adlı kitabın 2.serisidir. BİRAZ KÜFÜR İÇERİR! İnstagram sayfası :@sizsiz_olmazz 5 kızın bitmeyen hikayesi sizlerle yoluna devam ediyor... Ee, daha ne bekliyorsunuz? Hadi bu macera, gerilim,romantizm, drama ve en çok da eğlen...