MELİS'TEN
Uçurumdan uzaklara bakarken, Ece'ye döndüm.
Melis "Ne zaman böyle olsam, buraya gelirim. Buraya sadece abimle gelirim."
Ece"Nasıl olursan? "
Melis" Senin gibi. Aklım karışık olduğunda, bir çıkmaza girdiğimde, geçmiş peşimi bırakmadığında. "
Ece" Peki, beni neden buraya getirdin? "
Acı bir şekilde gülümsedim.
Melis" Benzer kaderleri ve olayları yaşıyoruz Ece. "
Ece" Yani benim yaşadığım bu olayı, sen de-"devamını getiremedi. Sonra tekrar konuştu.
Ece" Göründüğün kadar basit çözülen biri Değilsin. Seni çözmek, çok zor... Merak ediyorum da, nasıl böyle olabiliyorsun? Sanki mutluymuş da üzgünmüş gibi. "
Melis" Sen söyledin ya, beni çözmek zor. "Başını olumlu anlamda sallayıp, önüne döndü. Ama aklındaki soruları biraz da olsun gidermek için devam ettim.
Melis" Mutlu olmak için, çoğu zaman üzülmek gerekir Ece. Eğer biri çok mutluysa - daha doğrusu çok mutlu görünüyorsa - bil ki çok üzülmüştür, yaralanmıştır ama herşeye rağmen ayağa kalkmıştır. Mutlu olduğu kadar, içi acı doludur. İyilik yapar, ama kötülük bulur bazen. İşte bu çok, çok can acıtıcı. "
Yüzündeki ifadeden hem biraz anlamış, hem de biraz aklının karışmış olduğunu anladım.
Melis" Bu Hayat, hiç adil değil! Gerçekten, hiç mi hiç adil değil. Sana acımayanlara acıyorsun. Senin onca kez güvenini yıkmasına rağmen, güveniyorsun. Çünkü seni bir şekilde inandırıyor. Seni o kadar mutlu edip, bir anda hayatını - afedersin ama - b*ka sardırıyor. Şimdi söyle, dünya adil mi? . "
Kafasını olumsuz anlamda sallayınca, tebessümle önüme döndüm.
Arkamda birinin varlığını hissetmeme, yere baktım. 2 kişi sessizce bize yaklaşıyordu. Ece'yi kolundan tuttuğum gibi sağa çekip, gelenlere baktım.
Kim olduklarını tanıyamadım, çünkü yüzlerinde kar maskesi vardı. S*kt*r!
Melis "Kimsiniz!?" dedim hemen.
"Ooo, ne çabuk unutmuşsunuz ya." sesindeki tınıdan korkmalı mıydım? Bilmiyorum ama sesi tanıdık geliyordu.
Melis"Size. Kimsiniz. Dedim!? "diye tısladım.
" Cık cık cık cık! Beni hatırlamadın mı sevgili'm(!)? "
..........
Şok olmuş bir şekilde Atakan'a bakarken, ne diyeceğimi, ne tepki vereceğimi ve ne yapacağımı şaşırmıştım. Tepkisizce, anıların zihnimde dolanmasına izin verdim.
2 YIL ÖNCE
Melis" Bak Atakan,ben yapamaycam
İnan denedim ama olmadı. Ben, abimin yanında güvende ve sevildiğimi, sevdiğimi hisseddiğim gibi senin yanında hissetmem. Üzgünüm, ama devam edemeycem. Gerçekten üzgünüm. "dedim Atakan 'a.Atakan" Bak, bir şans daha ver lütfen! Emin ol, seni mutlu etmek için her yolu deneycem! Bir şans daha!? "
Başımı olumsuz anlamda salladım.
Melis" Olmaz Atakan. Hem benim için daha erken. Ama arkadaş olabiliriz. Onçin, lütfen benden bir şans daha isteme! Çünkü veremem. Onçin, lütfen artık zorlama. "tam yerimden kalkacakken bileğimden sıkıca tutulmamla ona döndüm.
Melis" Atakan bırak! Canımı acıtın! "
Atakan" Peşini bırakmaycam! Sana seni sevdiğimi kanıtlaycam! Göreceksin! "bileğimi kurtarıp, koşarak okuldan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🖤SİZSİZ OLMAZ🖤
فكاهةArkadaşlarımla Maceram adlı kitabın 2.serisidir. BİRAZ KÜFÜR İÇERİR! İnstagram sayfası :@sizsiz_olmazz 5 kızın bitmeyen hikayesi sizlerle yoluna devam ediyor... Ee, daha ne bekliyorsunuz? Hadi bu macera, gerilim,romantizm, drama ve en çok da eğlen...