MELİS 'TEN
Naz&Melis:OKUL YOK! OKUL YOOOKKK! OKUULLL YOOOK! OKUUUUL YOOOOOK!
Nehir :ÜNİVERSİTEEEE SINAVIIIINDAAAA S*ÇACAKSINIIIIZZZZZ! S*ÇACAKSINIZZZZ! DAHA DOĞRUSU S*ÇACAĞIZ!
Yüzümü buruşturup, Nehir' e umutsuz vakaymış gibi baktım.
Melis "Sonunu berbat bitirdin."
İrem "Sınava girerken de şunu söyleriz :SINAVA GİRELİM! BİR SI-" devamında Nehür dışında hepimiz devam ettik.
Sıla&Naz&İrem&Melis"-FIR ALALIM! SINAVA GİRİP, BİR SIFIR ALIP N'APALIM? PÜÜ PÜÜ PÜÜ PÜÜ S*IÇALIM! SINAVA GİRELİM! BİR SI-"
Nehir" Onu da alamayın inşAllah! "
Naz" Tövbe de Mal! Gerçi anamla babam beni serbest bıraktı ama yine de kariyerimi Senin yüzünden mahvedemem! "
Nehir " Ay, sanki dalga geçtiğimi anlamadınız?! "
Melis" Olsun olsun. Yine de tövbe de sen."
Nehir" Tövbe tövbe, bıktım sizden! "
Melis" Aha da dedi! "
Nehir" Valla sizi sayıyla veriyorlar! Bir akıllı ben varım evde! "
Sıla" Bak cnısı, hep söylüyorum :Yok be cnısı, piyangodan çıktık biz! "
Nehir" Allahım! Kurtar beni şu delilerin elinden! "
Sıla&Naz&İrem&Melis" AMİN! "
Hepimiz birlikte amin deyince, Nehir uzaylı görmüş - masum köylü gibi değil - gibi bize baktı. Çünkü masum köylülüğü kirletiyordu.
Nehir" Yok vallaha çıldırıyorum! Rahat bırakın beni ya!"
Sıla" Cnısı biraz relax, ya! "
Nehir 'Sıla, tek söyleyeceğim şey:Senin ingilizcene s*çayım!"
Sıla göz devirdi ve Nehir ile salondan çıktılar.
Odama gittim ve yatağa bodoslama atladım. Ne yapacağımı düşünürken, aynanın yanındaki hediyemi hatırladım! Aa, ben onu daha açmamıştım!
Nehir Naz'a
Naz Ece'ye
İrem Uras'a
Melis Alas'a
Ece İrem'e
Yalın Sıla 'ya
Sıla Nehir' e
Alas Melis 'e almıştı.Hediyeyi kaptığım gibi, salona gittim. Bir yandan evin içinde bağırıyordum.
Melis "NAZ! SILA! İREM! BEN! Ay pardon,işte GELİN HEPİNİZ SALONA!"
Nehir "Ne oldu lan?"
Şirince sırıttım
Melis "Hediyeleri açmayı unuttuk biz."
Nehir "Allahım! Neden ben, neden?!"
Naz, Sıla ve İrem'de hediyelerini alıp geldiler.
Naz"Hakketten unutmuşuz! İlk ben açacağım! "
Paketi yırtıp, içine baktı. İçinden Naz'ın sevdiği renk olan sarı renkli bir sweetshirt ve altınada takımı olan eşofman almıştı. Naz, sağol deyip, hediyeleriyle aşk yaşamaya devam etti.
Sıra Sıla'daydı. İçinden bir kupa bardak ve npt çıkınca Sıla seslice okudu.
Sıla"İçine sıcak su koy. "
Gidip içine sıcak su koydu ve geldi. Tahminler üzerine , ikisinin fotoğrafı çıkmıştı ortaya.
Sıra İrem 'e geldiğinde o da açtı ve içinden çok güzel bir elbise ve ona uygun bir çiçekli taç çıkmıştı. Tam İrem' e yakışacak türdendi!
Herkes bana bakarken paketi açtım ve içinden bir kutuyla bir paket daha çıktı.
Önce paketi açtım ve içinden bir tişört çıktı. Evet, burada bir sorun yoktu ama önündeki baskıyı görünce çıldırma derecesine gelmiştim.
Melis "Egoist Homo!"
Tişörtün baskısı, Alas'ın güneş gözlüklü bir fotoğrafıydı ve fotoğrafının altında 'Kızlar, nazar değdireceksiniz😎' yazıyordu. Üstünde ise, 'Kızlar için ;05*********'(tel no) yazıyordu.
Melis "Ay haspam!Nah giyerim ben bu tişörtü!"
Sıra diğer kutudaydı.
Heyecanla kutuyu açtım ve içinden yine bir kutu çıktı. Yine açtım ve yine kutu çıktı. 12 tane kutunun ardından içinde bir telefon kılıfı buldum. Arkasını çevirdiğimde ise yılbaşı gecesi Ece, Alas, Uras, Yalın, Deniz ve bizim olduğumuz fotoğraftan yaptırmıştı. Tamam, bunu iyi düşünmüştü.
Melis "Tamam, bu güzeldi"
Sıla "Ara da teşekkür et, bence ."
Melis "Arasam mı ki? Arayım da, ben hiç o tişörtü giyer miyim bir sorayım" deyip, telefonumu elime aldım.
Tam telefon kapanacakken açtı.
Alas'Alo?"
Melis" Hiç açmasaydın!"
Alas" İşim vardı, kusura bakma. "
Melis" Yeniyıl hediyesini şimdi açtım, unutmuşum. Kutudaki için teşekkürler ama paketteki o egoist olduğunu anlatan tişört için sövgüler. Bb. "
Dedim ve telefonu kapatıp kılıfını taktım.
Nehir" Harbiden salaksın. "
Melis" Tişikkür idirim. "
Nehir" Ya öyle konuşmayın abi ya! "
Melis & Sıla" A cnısı, cnısı! Aa cnısı, cnısı! A cnısı, cnısı! A cnısı, cnısı. A-"
Nehir" - llahım! Neydi günahım! Günahım Neydi Allahım?! "
Melis" Hadi sen odana gidip, Müslüm baba dinle. "
Nehir" Müslüm Gürses mi!? Yav de get! "
Melis" Moslom Gorsos mo!? Yov do got! "diyerek onu taklit ettim.
Nehir" Mislim Girsis mi!? Yiv di git! ".
Sonra yaptığının farkına varıp konuştu.
Nehir" aayyy! Beni de kendinize benzettiniz! "
Dil çıkarıp, önüme döndüm ve paketleri çöpe attım.
HEPİNİZİN YENİ YILI KUTLU OLSUN! UMARIM, TÜM DİLEKLERİNİZ & HAYALLERİNİZ GERÇEK OLUR.
🌠️HADİ BU SATIRA DİLEKLERİNİZİ YAZIN.🌠
❄️BENİM İLK VE HER ZAMAN Kİ DİLEĞİM ;ARKADAŞLARIMLA HİÇ AYRILMAMAK.
❄️İKİNCİ DİLEĞİM İSE, ÇOĞUNUZUN HAYALİNDEKİ İPHONE 8 PLUS/İPHONE X (İKİSİ DE KABULUM:D) ALINMASI. TAMAM, BU BİRAZ ZOR AMA ZATEN İPHONE 7 (BELKİ PLUS) ALACAKLAR 😊.
❄️ÜÇÜNCÜ DİLEĞİM, KİTAP OKUNMALARININ ARTMASI
❄️DÖRDÜNCÜ DİLEĞİM, SINIFTAKİ GEREKSİZ KİŞİLERİN BAŞKA SINIFA (HATTA BAŞKA OKULA) GÖNDERİLMESİ. ÇÜNKÜ, GERÇENTEN SİNİR BOZUCULAR😤😒
❄️BEŞİNCİ DİLEĞİM, BU SERÜVENDE YANIM(IZ) DA OLMANIZ...
DAHA ÇOK AMA BUNLAR EN ÖNEMLİLERİ.
Sizi seven yazar demeyeceğim, çünkü klişe oldu.
Çok komik hayalleriyle beraber, imkansız hayalleri olan yazarınız Melis❤️...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🖤SİZSİZ OLMAZ🖤
HumorArkadaşlarımla Maceram adlı kitabın 2.serisidir. BİRAZ KÜFÜR İÇERİR! İnstagram sayfası :@sizsiz_olmazz 5 kızın bitmeyen hikayesi sizlerle yoluna devam ediyor... Ee, daha ne bekliyorsunuz? Hadi bu macera, gerilim,romantizm, drama ve en çok da eğlen...