🍷2.BÖLÜM (SARHOŞ MU OLMUŞUZ, NE?)🍻

56 5 25
                                    

Melis:Bölüm silinmişti ama çok zeki olduğum için başka yere de kopyalamışım, çok zekiyim ve jakdkld!

Alaca(Nehir) :Yav he he.

Yazarlarınızdan bölüm başı diyaloğunu da okuduğunuzda göre, haydi başlayın! 😉

 

Naz'dan

Ne diye Selen'in evinde kalacak ki? Bıraksa kız sanki korkudan altına yapacak! Hıh!

Banyoda işlerimi bitirip üstüme okul kıyafetlerimi giydim.

Saçlarımı tarayıp salık bıraktım. Yaz bitiyordu ve bugün dünki o sıcacık ve güneşli hava yoktu. Tam tersi bulutlu ve soğuk bir hava vardı.

Hırkamı da giyip, ayakkabılarımın bağcıklarını bağladım. Kızlar gelince evden çıktık. Evimiz okula yakındı. Hep beraber okula giderken arabanın biri hızlıca yanımdan geçti.

Naz:********(istediğiniz her hangi küfür veya argo içerikli sözcüğü düşünebilirsiniz)

Melis:Ben masum girl'üm. Yanımda Kötü söz ve  küfür  etme psikolojim bozuluyor!

Naz:Yav he he.

Melis:Hı hı o dediğinden.

Naz:Evet evet aynısı

Melis:Haklısın aynısının aynısı

Naz:Lan Bir yürü git!

Melis:😁-sırıtıyor

DERS BAŞLAMA ZİLİ ÇALIYOR!

Naz:İrem gel hadi.

İrem:Geldim.

............

Sıla:Nehir neden bugün okula gelmedi?

Melis:Şey kolunu incitmiş. Endişelenmenize gerek yok. 1-2 haftaya iyileşirmiş.

Naz:Ne? Neden bize söylemedi?

Melis :Endişelenmeyin diye.

Sıla:Görür o şimdi. Now is hesap sorma time!

MELİS'TEN

Sıla:Nehir neden bugün okula gelmedi?

Ayvayı yedin Melis! Hem de çürükken!
Iyyy bu nasıl bir tabirmiş!

Hah buldum. Biraz gerçeğe benzer bir yalan. Toz pembe yalan(varsa tabi)

Melis:Şey kolunu incitmiş. Endişelenmenize gerek yok. 1-2 haftaya iyileşirmiş.

Naz:Ne? Neden bize söylemedi?

Melis :Endişelenmeyin diye.

Sıla:Görür o şimdi. Now hesap sorma time!
Gelin şu kafeye gidelim.

......

Kafeye gelince yemek siparişi verdik ve telefonlarımıza sarıldık.

Ha bu arada Sıla'nın ve Nehir'in ismini değiştirdim. Aşağıda göreceksiniz.

"ÜNLÜLER" WHATSAPP GRUBU

Küçüğüm(Sıla) :Nehir!

Laz kızı (Nehir) :Söyle?

Küçüğüm:Kolun incinmiş! Neden söylemedin?

Laz kız :Melis uyuzu mu söyledi?

Ben:😅

🖤SİZSİZ OLMAZ🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin