GİRİŞ

60 6 0
                                    

NEHİR'İN AĞZINDAN

Olacaklardan habersiz yürüyordum. İçimde tuhaf, çözemediğim bir his vardı. Bu his çok rahatsız ediciydi.
    
     Sessiz ve bir o kadarda ıssız olan ormanda tek başıma yürüyordum. Neden buraya çağırmıştı ki?
Ah, Gece ah! Ne diye beni böyle bir yere çağırırsın ki kızım?! İleride bir depo gördüm. Nedense ilgimi çekmişti.Çünkü kapısının önünde 5 adam vardı.

    Ters giden bir şeyler vardı. Sessizce bir ağacın arkasına geçtim. Biraz etrafa bakındım ve aniden içeriden bir kızın çığlık sesi geldi. Ve de bir şeylerin kırılma sesleri...

       Neler oluyordu? Kız bir de imdat diye bağırınca jeton düştü bende. Günümüzde hala böyle şeyler devam mı ediyor?! Bildiğin kız kaçırmışlardı. Saçlarımı bağlayıp deponun arkasına çok sessiz adımlarla gittim.Biraz zor olsa da yukarıdaki pencereden içeriye baktım. Tahminimce doğruydu, kızı kaçırmıştı bu şeref yoksunları!

   Arka kapıda vardı ama içeriden kilitlenmişti.Sanırım pencereden içeriye girebilirdim.Aniden araba ve adım sesleri duyuldu. Bense tahta merdivenle dama çıkmıştım! Mantığa gel, işe bak ya! Birden adamlar çoğaldı ve arabadan gelen adamlar silahlarını çıkardılar. Noluyor lan?
Oha, çatışma mı olacak? Rüyamda görsem inanmazdım. Şu an rüya görüyor olmalıyım, cık rüya değilmiş!

    Silah sesleri gelince elimi ağzıma götürüp çığlık attım. İçerideki tüm adamlar çıkmış olmalıydı. Sakinleşince damdan indim ve pencereden içeriye baktım. Kimse yoktu. Biraz zor olsada içeriye girdim. Kız beni görünce çırpınma başladı, bir yandan da ağlıyordu. 2 kapı vardı:dış kapı ve odanın kapısı. Odanın kapısı kilitliydi. Kızın önünde diz çöktüm. Ellerini ayaklarını çözdüm ve bandı çıkardım.

Nhr:Sonra konuşuruz. Şimdi seni buradan çıkaralım. Anahtar nerede biliyor musun?

Kız'Şu, diğer pencerenin yanındaki çivide asılı.'

Anahtarı aldım ve kızın elinden tuttum. Direkt dış kapının yanına gittim kızla beraber. Dış kapıyı açtım ve kızda çıkınca kapıyı kapattım.

    Ben etrafıma bakınırken bir anda önümde biri belirdi.

"Kaçmak bu kadar kolay değil. Kızı bize ver"

Nehir:Asla!

"Tekrar etmeyeceğim. KIZI BİZE VER!"

Tırsmadım değil.

Nehir:Sana hayır dedim!

Laz değil miyim lan, inadım inattır!

Hayden gelda al bakayim kizu alabiliymisın?!

O anda başka bir adam geldi. Gelin abi, hepiniz gelin. Eksik kalırsanız hatrım kalır,sakın gelmemezlik yapmayın!

Yeni gelen bana bağıran adama silahını doğrulttu. Sonra beni gördü. Göbekliydi de.

Göbekli"kızı ver"

Nehir:Ne kızmış ya, vermiyorum kardeşim! "

Göbekli silahını bana doğrulttu.

Göbekli" kızı ver yoksa sıkarım! "

Nehir:Vermiyorum lan,gıt beyinli!"

Sonra etrafta silah sesi yankılandı. Hepimiz sırayla birbirimize bakıyorduk. En son gözler bende durdu ve gerisi karanlık...

🖤SİZSİZ OLMAZ🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin