NEHİR'DEN
Herkes kendi halindeyken bende WhatsApp 'a girdim.
ÜNLÜLER WHATSAPP GRUBU
Ben:Gecenin sonu berbattı.
Pampa:Melis anlattı.
Melo:Durun size ne atacağım!
Ben:Ne?
Melo:-Foto- açıklama:DÜNYANIN SONU GELMİŞ OLMALI! SKDNBXN
Pampa:Hahahha😁
Ben:Lan sen onu ne ara çektin?
Melo:Sen uyurken.
Ben:Sana ceza veriyorum. İsmini 'FİFİ' diye kaydettim.
Fifi:Olamaz!
Ben:Kapak olsun!
Fifi:😭😞
Barbie:Lslslld
Görünmez kız:Cry and cry and cry!
Ben:Tmm grşrz
Fifi:Nhr ltfn smm dğştr!
Ben:Bakarız! Ben çıktım bayy!
WHATSAPP KONUŞMA SONU
Canım sıkılıyordu. Kick - box derslerimi de aksatıyordum. Hayatta ekşın sıfır. Ve yarın sınav var! Hemen çalışmam gerek!
SILA'DAN
Yarın ki sınava çalışmam bitince şarkı mırıldanmaya başladım. Bir taraftan da odama ilerliyordum.
Sıla:Easy Easy tamam tamam. Tamam tamam...
Dolabımdan kot etek, ten çorap ve hardal sarısı kazak alıp banyoya ilerledim. Banyodan çıkınca aldıklarımı giyip saçlarımı kuruttum. Kıvırcık saçlarımı 15 dakika falan sonra düzleştirdim. Eyeliner ve dudak kremi sürüp ayağıma ev panduflarımı giydim.
Naz ve İrem odadaydılar. Sanırım dışarı çıkacaklardı. İrem tayt ve tişört giymişti ve Naz da kot pantolon ve tişört.
Melis ise banyodaydı. Naz ile İrem sinemaya falan gideceklermiş. Hiç gidesim yoktu ve gitmedim. Nasıl olsa Melis de evdeydi. Melis, beyaz elbisesi, ten çorabı ve kot ceketiyle odama girdi.
Ayağında ise benim hepimize aldığım ev pandufunu giymişti. Benimki mavi, Nehir'in siyah, Melis'in pudra pembe, İrem'in sütlü kahve ve Naz'ın ki de beyazdı.Melis:Saçlarımı merdiven örer misin?
Sıla:Evet.
Saçlarını ördükten sonra beraber yatağıma oturduk.
Melis:Dışarısı çok soğuk, evde fark edilmiyor.
Sıla:Evet, rüzgarlıymış hava bugün.
Melis:Yemekte hellimli makarnaya ne dersin?
Sıla:Tabi olur derim!
.......
Melis ile mutfağa gelmiştik. Ben makarnayı pişiriyordum. Melis hellimi rendeliyordu.
Makarna hazır olunca soğuması için onu öylece bıraktım. Ardından salona geçtik.Yeni Gelin'in tekrarını izliyorduk Melis ile. İkimizde seviyorduk, çünkü komikti. Ayle'nin 'hadi gidek , hadi gidek , hadi gidek....' sözü çok hoşuma gidiyordu.
1 saatin ardından makarnaları tabağa koydum. Melis, hellimleri de makarnanın üstüne koyunca dolaptan ketçap, yoğurt ve salatayı çıkardım. Salata yaptığımı söylemeyi unutmuşum. Son olarak içecekleri çıkarıp yerime oturdum. İnstagram'da gezinirken bizim iki delinin canlı yayın yaptığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🖤SİZSİZ OLMAZ🖤
HumorArkadaşlarımla Maceram adlı kitabın 2.serisidir. BİRAZ KÜFÜR İÇERİR! İnstagram sayfası :@sizsiz_olmazz 5 kızın bitmeyen hikayesi sizlerle yoluna devam ediyor... Ee, daha ne bekliyorsunuz? Hadi bu macera, gerilim,romantizm, drama ve en çok da eğlen...